Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Het kan best dat anderen dat als een kwaaltje beschouwen, ik heb er voorheen weinig last van gehad. Zou dus goed aan verouderde olie kunnen liggen.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Zo. Voorwielen links/rechts verwisseld en nu geen gegrom meer bij afremmen. Vind dat ik daarmee wel een pizza verdiend heb
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Goed nieuws: ik kan de uitlaat voorlopig luchtdicht krijgen door alleen de rotte middenpijp te vervangen. Einddemper hoeft nog niet per se. Normaal zou ik ‘m wel meenemen maar ik wacht nog even af want:
Slecht nieuws: er zit ergens een olielekkage, rechtsachter op het blok, relatief hoog. Ik kan er niet achter komen waar precies omdat ik het domweg niet kan zien. Voorlopig het verbruik in de gaten houden dus. De boel is echt goed nat, niet leuk..
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 5465
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Ai, dat is minder Daan..
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Misschien valt het qua lekkage wel mee. Dan zou ik hooguit als ik wat meer tijd heb eens het inlaatspruitstuk los moeten trekken om te zien wat er mis kan zijn. Nogmaals, goed blijven peilen voorlopig.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 17-02-2008
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Ja dat zijn geen goede berichten nu maar duimen dat het niet ernstigs is!
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Mooie nieuwe middenpijp gemonteerd. Kan er weer even tegenaan.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Klusje is makkelijk te doen hè?
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Klopt, rustigjes aan gedaan en ben iets meer dan een halfuurtje zoet geweest. Gelukkig hoefde de einddemper niet los, dat geklooi met die rubbers zie ik niet zitten.
Hij is in ieder geval weer mooi stil zo, apk zal wel geen probleem meer vormen denk ik.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
En die olielekkage, ben je daar al achter?
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
‘t Is nog steeds een beetje nattig maar geen idee waar vandaan het komt. Lekker afwachten dus
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Het gaat daar tenminste niet roesten, dat is altijd prettig.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 17-02-2008
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Haha ja zo kan je het ook bekijken dat het daar niet gaat roesten.
Maar mooi dat je uitlaat helemaal dicht is als je dat soort klusjes zelf kan scheelt toch altijd een hoop geld!
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Nou las ik laatst hier op het forum over iemand die een lekke stuurpomp had op zijn Xsara HDi. Dat zou natuurlijk ook een oorzaak kunnen zijn voor de oliesporen van achter het blok. Vanmiddag dus maar even de stuurbekrachtigingsolie peilen.
Verder weer weinig te melden afgezien van het feit dat ik deze maand alweer dik drieduizend kilometers onder het hok vandaan heb gereden en dat ik over een week of twee er ruim tweeduizend bijklok tijdens een retourtje Italië. Goed bezig dus, ik weet weer waarom ik destijds voor een diesel heb gekozen (buiten het gegeven dat diesels lekkerder rijden natuurlijk). Verbruik de laatste weken één op twintig.
Oh ja, ben ook erg blij dat ik de airco bijtijds heb laten vullen, alweer veel plezier van gehad
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7778
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Stuurbekrachtigingsvloeistof is nog in orde. We tokkelen vrolijk verder.
Vanavond even de bandjes rondom op 2,8 bar gezet. Voorheen ging de auto daar een beetje zoekerig van rijden op de snelweg maar dat viel me nu nog niet op. Kan ik volgende week fijn op vakantie.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!