Totaal aantal Berichten: 7801
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Even afstoffen, maar we zijn nu bezig de laatste dingen af te ronden voor de vakantie.
Voor de APK is er een boel gebeurd. Uiteindelijk zijn de krukaspoelie en multiriem, en de remmen rondom (schijven + blokken) vervangen. Daarbij zijn ook nog de linker koplamp en de handremkabels meegenomen. Ondertussen was de voorruit ook nog gebarsten dus die gelijk ook laten vervangen. En da’s fijn, zo’n putloos stuk glas voor je neus. Verder een litertje kvs bijgevuld (dat moet eens per jaar), een nieuw batterijtje in de sleutel (ZES EURO) gestopt. Verder samen met Waterman de stabistokjes links- en rechtsvoor vervangen, waardoor er geen gerammel meer uit het vooronder klinkt
Wat er nog rest: duizend kilometer na de riemwissel begon de spanrol te rammelen. Die mag dus ook nog een keer. En ik moet de reservesleutel opnieuw in laten leren, daarme krijg ik de deuren wel open, maar de motor niet gestart.
En ik heb dus zo’n hamburgerdoos voor op de dakdragers aangeschaft. Kunnen we extra veel zooi meeslepen naar het zuiden
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 1381
- C4 (2004-heden) C4-II Puretech 130
Laatste reis voor de Xsaar? En past die doos op het dak van een DS3?
iig goede reis!
Hmja, die DS3 laat nog even op zich wachten. Als ‘ie al komt, maar dat is een heel ander verhaal. De bagagebox is in ieder geval op de groei aangeschaft
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Schoonmoeders kan er ook in wil je zeggen?
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Niet gestrekt, maar moet wel lukken ja
Overigens is/was het nogal een natte bende in mijn kofferbak, en ik vermoed dat dit regenwater is (geweest). Is dan het kofferbakrubber de hoofdverdachte? Of komt het elders binnen zetten?
Totaal aantal Berichten: 5482
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Het kan zijn dat het via een lekke ruitensproeier komt?
(Bij mij en een sloper is de leiding door, te hoogte van het rubber bij achterklep/dak)
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 27929
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Dat zou je wel moeten ruiken dan
Vandaag een nieuw kofferbakrubber gescoord. Of nou ja, nieuw, lag al een tijdje op voorraad bij de dealer. Toevallig, want normaal hebben ze die niet on stock. En omdat ze er toch wel vanaf wilden heb ik er een forse korting op gekregen. Zometeen het ding maar vervangen dan.
Ahum.
En weer gefixed:
Dat rubber kan dus terug, past ook niet goed. Hopelijk willen ze het retour nemen..
Totaal aantal Berichten: 11779
- Xantia TD SX
1-0 voor Gert
Maar, mooi dat het weer droog is binnen!
Derk
Nou, de kofferbakmat is nog altijd niet opgedroogd. Alles zit onder de ruitensproeierzooi. Zo ook de wisselaar, die heb ik vanavond even uit de houder gehaald en uit elkaar geschroefd.
Hij sloeg nogal makkelijk over, maar de laatste tijd zat er ook al een tikje in tijdens het spelen, waarschijnlijk te wijten aan een vuile laserlens. Deze dus schoongemaakt (moest ik het hele ding wel voor uit elkaar schroeven) en daarna het ding weer terug gezet. Nu geen tikjes meer tijdens het afspelen
Totaal aantal Berichten: 5482
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Daan waar kan ik de rubber om mijn sproeislang te maken halen en hoe heet het?
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Ik heb via werk een koppelstukje kunnen vinden, maar ik denk dat de betere tuin- of vijverspeciaalzaak ook wel iets kan leveren dat past.
Zodadelijk in ieder geval de sproeier testen en kijken of deze echt lekvrij is. Dan kan de binnenbekleding van de achterklep er terug op.
En verder heeft de auto vandaag (alsnog) een nieuwe multiriemspanner gekregen. Was toch wel nodig geloof ik, het rammelt nu een stuk minder. De auto klinkt heel wat beschaafder zo. Kunnen we er nu fijn mee naar het zuiden rollen