DS heb ik zelf niet
Ben er wel al gepasseerd, maar nog nooit binnen geweest.
Straks FF naar ninove voor een kevermeeting, zal FF langs Marginet rijden en er een kijkje nemen
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Marginet,is een niet te betrouwen gast!
Hij is ooit Citroën garagist geweest,maar dit is hem afgepakt door citroën,wegens duistere praktijken.
Voorts zijn zijn prijzen gebaseerd op snel rijk worden.
Die blauwe DS vraagt hij nu 40.000 voor??
2 jaar terug was dat de helft???
Ook probeert hij U van alles op de mouw te spelden,maar eens dat je begint over dit is ni origineel of dit hoort zo,dus dat je kennis van zaken hebt,dan dimt hij geweldig vlug.
De 2 DS’sen staan er nog
Zelf spreek ik me niet uit over Marginet. Ik heb er zelf geen ervaring mee, alleen maar van horen zeggen.
En FF off topic:In de laatste CITROExpert stond Fem met die mooie rode DS break .
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
Blooper1963 schreef:Marginet,is een niet te betrouwen gast!
Hij is ooit Citroën garagist geweest,maar dit is hem afgepakt door citroën,wegens duistere praktijken.
Voorts zijn zijn prijzen gebaseerd op snel rijk worden.
Die blauwe DS vraagt hij nu 40.000 voor??
2 jaar terug was dat de helft???
Ook probeert hij U van alles op de mouw te spelden,maar eens dat je begint over dit is ni origineel of dit hoort zo,dus dat je kennis van zaken hebt,dan dimt hij geweldig vlug.
wel ik deel deze mening!
ik durfde zulf niet echt uitspraken te doen;)
maar toen ik een jaar of 3-4 geleden op zoek was naar een ds was ik daar met een ninkel van mij gestopt voor wat info betreffende ds’en enzo
toen stond die blauwe ds te koop voor 20.000euro
en hij verklaarde me voor gek dat ik een ds zou vinden voor een prijs van 4000euro die rijwaardig zou zijn:)
paar maanden later en wijzer ging er toen wel een belletje rinkelen.
later ben ik ooit uit noodzaak nog eens gestopt omdat de dichting tussen motorblok en uitlaatspruitstuk kapot en versleten was….
toen zei ie van daar liggen de sleutels, je mag er zelf aan beginnen want ik kan je niet zeggen hoe lang je daaraan sleutelt….kan vanzelf gaan of het spruitstuk kan moeilijk doen…
toen heb ik naar mijn vader gekeken en die keek ook met optrekkende ogen naar mij…..uiteindelijk heeft de lokale citroën garage de klus geklaard op 3 uurtjes tijd!
ik vind die garage en et gevoel ik erbij krijg niet echt een aanrader!
je ziet wel hoe die 2 ds’s staan te rotten op zen parking!!
zonde gewoon
i life my live one DS at a time…