Totaal aantal Berichten: 6319
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Zaterdag 18 April
Voorjaarssleutelmeeting met ALV en Barbecue
Na het succes van 2008 zouden we wel gek zijn als we deze succesvolle combinatie niet weer op de agenda zouden zetten. Zelf sleutelen aan de XM, even tot rust komen tijdens de ALV en vervolgens een heerlijke Barbecue. Sleutelen kan dit keer weer onder deskundige begeleiding van de monteurs van officieel Citroën dealer Gert de Jong in Aalsmeer. Geen zin om te sleutelen, maar wel geinteresseerd in XM-techniek? Kom gerust langs om mee te kijken met de sleutelaars. KLIK HIER VOOR EEN FOTOVERSLAG VAN 2007
Sleutelmeeting
Op de XM Club sleutelmeeting kan met gebruikmaking van de professionele faciliteiten en met hulp van de kennis van onze gastheer naar hartelust aan de XM worden gesleuteld. Geen gezeur in de regen met de XM op een paar assteunen, maar comfortabel sleutelen op een brug. Afgewerkte olie in een handige opvangbak. Kortom, prettig voor de mens, de XM en het mileu.
Spelregels
Er zijn wel wat spelregels, zo is het de bedoeling alleen onderdelen en andere materialen te gebruiken die bij Gert de Jong worden aangeschaft. Om te zorgen dat de juiste onderdelen op 12 April op voorraad zijn is het belangrijk om bij de aanmelding op te geven welke werkzaamheden je graag uit zou willen voeren. Of deze werkzaamheden op deze dag kunnen worden uitgevoerd wordt door de club in samenspraak met Gert de Jong bepaald. Je ontvangt hierover natuurlijk tijdig bericht, we doen in ieder geval ons best om elke sleutelwens op een gepaste manier te vervullen. Werkzaamheden die geschikt zijn om op deze dag uit te voeren zijn bijvoorbeeld het uitlezen van de veercomputer en het motormanagement, vervangen van veerbollen, uitlaatdelen en remblokken.
Algemene Ledenvergadering
De algemene ledenvergadering is het moment om je nader te informeren over het reilen en zeilen binnen de club en eventueel vragen te stellen aan de bestuursleden. Daarnaast is jullie aanwezigheid gewenst om te stemmen over enkele voorstellen.
Barbecue
De geliefde barbecue was vorig jaar weer terug en hij is er dit jaar weer! Als beloning voor de sleutelaars heeft deze na gedane arbeid natuurlijk een toegevoegde waarde…….
Tijdsschema:
10:00 - 12:00 Sleutelen (werkzaamheden worden vooraf ingeroosterd)
12:00 - 12:30 Lunch voor de aanwezige sleutelaars.
12:30 - 15:00 Sleutelen (werkzaamheden worden vooraf ingeroosterd)
15:15 - 16:15 Algemene ledenvergadering
16:15 - 18:00 Barbecue
Aanmelden
Wilt u zich aanmelden voor dit evenement? Dit kan t/m zondag 29 Maart 2008. Voor de barbecue geld een eigen bijdrage van €12,- per volwassene en €6,- voor elk kind t/m 12 jaar. Dit dient ter plaatse te worden afgerekend, bij voorkeur gepast. Als u zich voor dit evenement wilt aanmelden kunt u het beste het aanmeldformulier op http://www.xmclub.nl gebruiken. Indien u zich liever aanmeld per mail stuurt u een bericht naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) o.v.v. ‘Aanmelding Evenement Zaterdag 18 April 2008’ en vermeld daarbij duidelijk onderstaande gegevens.
Barbecue: Ja/Nee Zo ja: Vegetarisch: Ja/Nee
Sleutelen: Ja/Nee Zo ja, vermeld dan ook onderstaande gegevens:
-Naam
-Adres
-Telefoonnummer
-Kenteken en chassisnummer
Gert de Jong Automobielen
Lakenblekerstraat 33
1431 GE Aalsmeer
meld zich…
Medium graag
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Het evenement nadert met rasse schreden. Er zijn nog sleutelplaatsen vrij. BBQ uiteraard idem….
Groet,
L
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Ik zou wel evt de pokkepok stangetjes willen doen maar ik weet niet zeker of dat het geklapper verklaard…
Maar mijn broer en Pa komen in ieder geval ook knagen en kijken
ik neig erg naar een onderste motorsteun Er is teveel beweging in de pook bij gas en gas los…
Is die onderste te doen en is dat gelijk de lastigste of valt dat wel mee ?
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Onderste motorsteun kan wel. Pokkepok voor eXaMple zijn ook geen probleem, zal ik ze maar op de lijst zetten?
Groet,
L
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Ja doe maar dan zien we daar wel wat er anders aan de hand is. Leuk toch nog knutselen
ja doe maar.
Weet alleen ff niet uit het hoofd wat die handel kost… De onderste steun was toch best goedkoop? Alleen het rubber oid ?
Ben d’r ook bij voor nieuwe remslangen, stuurhuishoezen en het beter monteren van de handremkabels…
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Present, maar dat wisten jullie natuurlijk al.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Ben d’r zeker bij
eXpelliarMus schreef:Present, maar dat wisten jullie natuurlijk al.
nee, maar bedankt iig voro de info
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Mark Nijenhuis schreef:Ben d’r zeker bij
Mooi Mark,
wil je via de clubsite nog even het aanmeldformuliertje invullen alsjeblieft?
Groet,
L
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Lucas Unger schreef:Mark Nijenhuis schreef:Ben d’r zeker bij
Mooi Mark,
wil je via de clubsite nog even het aanmeldformuliertje invullen alsjeblieft?Groet,
L
He, nog een keer, ik heb op 27 december me al gemeld, of gold dat toen nog niet ?
Dit staat erin…......
Barbecue: Ja : Vegetarisch: Nee
Sleutelen: Nee
-Naam Mark Nijenhuis
-Lidmaatschapsnummer 08-1202
-Telefoonnummer/email-adres (even verwijderd)
Ik kom niet om te sleutelen dus de rest laat ik maar zo.
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Je hebt helemaal gelijk Mark. Je staat als eerste op de lijst met aanmeldingen. Excuus.
Groet,
L
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Lucas Unger schreef:Je hebt helemaal gelijk Mark. Je staat als eerste op de lijst met aanmeldingen. Excuus.
Groet,
L
Ah, en dat betekend dat ik er ook als eerste moet zijn ops: ops: ops:
np Lucas