Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Op dat zachte spul zal het toch niet werken? Als je het dash indrukt springt de lak toch?
Evan schreef:iets om te onderzoeken dus….
de bumpers heb ik laatst al eens van een nieuw laagje voorzien met een speciale spuitbus die ook in zwart verkrijgbaar is. we kunnen natuurlijk dat eens proefspuiten op een stuurwiel dat ik toch ga weggooien….. Das lekker zacht kunststof in ieder geval…
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
het schijnt dus dat die kleur in zacht plastic erin trekt. Of het met die bumperlak gaat is wat anders. Maar er zijn dus ook 1k spuitbusjes speciaal voor vinyl en dat schijnt wel een goed resultaat te geven.
CX GTi Turbo 2 - All Black

Totaal aantal Berichten: 17409
- CX 2400 Super
Mijn 2200 Super uit 1975 in Sable Cendré heeft havanna bruine bekleding en een donkerbruin dashboard. Mijn 2400 Super uit 1976 in Gris Largentière heeft kobaltblauwe bekleding en een zwart dashboard. Zwart was dus al heel vroeg leverbaar en niet alleen in combinatie met zwart leder. Daarom neem ik aan dat er nog genoeg origineel zwarte te vinden zijn.
Groet,
Rens
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Beter laat dan nooit… In het magazijn van de club ligt er zeker één, misschien wel twee.
Prijs moet je maar even over PBen… Zodra je lid bent, kan je er eentje kopen.
Robert
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa