ik heb net me mistlampkapjes verkocht helaas. maar die kunnen idd in elke bumper. kwestie van je gril stukje wegzagen en dan kun je er zo kapjes inklikken. je kunt de hoekje waar hij inklikt zien zitten.
als je nog meer hout details wilt (mocht je een houte pookknop installeren) heb ik nog een setje houtmotief liggen voor het middenconsole
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
bearwil schreef:@Tjerk
Dat zit er inderdaad een stuk fraaier uit. Ik ga op zoek.
Medeforummer Knäckor heeft een Xantia pookknop met pookhoes in zijn BX. Dit staat ook heel goed! Persoonlijk vind ik dat mooier dan een houtlook pook. Er zit verder nergens een houtlook in je interieur?!
Er zwerft ergens een foto rond op het forum van die Xantia pook en hoes, maar die kan ik zo niet vinden.
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Nou goed dan. Voor deze ene keer, al is het wel een XM-knop en pookhoes:
Het had nog wat mooier afgewerkt kunnen worden, maar het ziet er wel best uit zo.
Eveneens ben ik tevens ook.
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
knäckor schreef:al is het wel een XM-knop en pookhoes:
Sorry, ik dacht Xantia. ops:
BX 16 TZI 1991 wit
Ik ben ook geen vriend van houtlook. Of echt hout, óf niet, anders gaat het er wel erg Japans of Koreaans uitzien. Dus die uit de XM is ook nephout? Dan hoef ik ‘m niet, maar dat spul van knackör is wel weer heel erg mooi. Ik heb al wat rondgegoogled met pookknop en xm, maar nog niets gevonden. Voor de BX is nooit iets fraaiers gemaakt dan die GTi pook? Misschien dat ik eens bij de sloperijen hier in de buurt ga kijken. Overigens vind ik wat er nu zit: zwart leer met aluminium niet echt lelijk, maar zonder alu lijkt het me mooier.
De Zilveren Schicht BX 16V 1991, gris perlé
Zo moet een echte GTi er uitzien. Nu met de eerst ontbrekende mistlampen:
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
Gele koplampen met witte mistlichten?
Medeforummer MaartenH heeft in zijn GTi gele koplampen met gele mistlichten. Dat staat érg wijs moet ik zeggen.
BX 16 TZI 1991 wit
Ik heb me rot gezocht naar mistlampen met gele glazen, maar die zijn nieuw niet meer te krijgen. In het wit trouwens ook niet meer. Ik was allang blij dat ik via dit forum deze twee heb kunnen kopen. In de koplampen heb ik gewoon gele kapjes over de H4 lampen gemonteerd, maar die heb je niet voor H3 lampjes. En ik ben nog nergens gele H3’s tegengekomen. Iemand anders wel?
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
Foutje, laat maar. ops:
BX 16 TZI 1991 wit
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Verkoopt forummer r.kerstens die gele mistlampen niet nieuw? Volgens mij wel pittig geprijsd, maar als je het echt wil kan het. Een budget oplossing zouden Renault mistlampen kunnen zijn. Passen perfect in de BX bakjes en hebben geel glas.
@ poekoek
Ik heb net al een medeforummer 70 euro rijker gemaakt met deze, dus… Maar die Renaultlampen zijn misschien wel het idee waard. Moet je dan naar de lampen voor een bepaald type Renault zoeken en zitten de schroefgaten op exact dezelfde plek? Maar ik ga eerst eens proberen of ik ergens toch geen gele H3’s kan vinden. Dan is met licht uit alles wit en met de lampen aan alles geel en dat lijkt me nog mooier.
- BX 16V MK2
Je moet die bekende mistlampen te pakken zien te krijgen die je veel zag op R19’s, R25’s, Clio’s etc. Kun je zo overzetten in deze houders, misschien kun je zelfs wel het gele glas alleen maar overzetten in de BX (blanke) houder ipv de zwarte Renault houder, maar dat weet ik niet zeker. Zo’n mistlamp ziet er zo uit:
Ze zaten ook in mijn vorige BX, dat topic staat ook wel op dit forum.
Poekoek schreef:Verkoopt forummer r.kerstens die gele mistlampen niet nieuw? Volgens mij wel pittig geprijsd, maar als je het echt wil kan het. Een budget oplossing zouden Renault mistlampen kunnen zijn. Passen perfect in de BX bakjes en hebben geel glas.
Ik geloof het wel ja, en bij de dealer zijn ze ook nog gewoon nieuw te krijgen. Maar dan ben je wel 200 euro lichter oid.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
- BX 16V MK2
PrutsyLJ schreef:Poekoek schreef:Verkoopt forummer r.kerstens die gele mistlampen niet nieuw? Volgens mij wel pittig geprijsd, maar als je het echt wil kan het. Een budget oplossing zouden Renault mistlampen kunnen zijn. Passen perfect in de BX bakjes en hebben geel glas.
Ik geloof het wel ja, en bij de dealer zijn ze ook nog gewoon nieuw te krijgen. Maar dan ben je wel 200 euro lichter oid.
Dan valt de prijs van r.kerstens (als ik het goed heb) nog wel mee, want die was 60 euro per stuk geloof ik.
Heb net even wat gegoogled voor gele H3 lampen. Zijn in Nederland niet te vinden, maar op eBay vind je ze bij bosjes. Moeten alleen uit de VS komen en dan betaal je je dus scheel aan transportkosten. Ik blijf dus nog even zoeken.
Een aanvulling: via de Duitse eBay (even zoeken naar H3 Birne gelb) heb ik twee 55 W gele H3 lampen gevonden en besteld voor nog geen 20 euro inclusief verzendkosten. Dus ik denk dat de dame eind volgend week aan de voorkant helemaal stralend geel wordt.