Hallo allemaal,
Ik ben sinds kort in het bezit van een CX van 1985. Dat brengt sentimentele gedachten van vervlogen tijden terug .
Ik heb heel veel citroens gereden, maar mijn beste herinneringen heb ik aan mijn C35 campertje van eind 1976. Blauw met een wit verhoogd polyester dak.
Toen ik hem in 1979 kocht in Rotterdam als ex-bedrijfsgwagen van Borgsteijn Citroendealer achter het Zuidplein in Rotterdam, had tie kenteken 47-85-MB. Ik heb er een camper van gemaakt en in 1981 kreeg tie kenteken GX-49-NX. Campertje is tot in Jordanie geweest en in 1982 heb ik er nog een dieselmotor ingebouwd ter vervanging van de versleten benzine.
In 1984 heb ik mijn trouwe camper verkocht i.v.m. gezinsuitbreiding.
Op de site van de RDW kan ik er niks meer van vinden, dus waarschijnlijk is tie uiteindelijk op de sloop terecht gekomen.
Tot wanneer heeft tie dienst gedaan, weet iemand hier dat?
jan
Alleen diegene mag slopen, die iets beters kan bouwen.
Citroen CX 20 leader 1985, Chevrolet C10 suburban 1972. Ford Mustang convertible 1984 (sinds 2-3-11), Chevrolet Matiz 2009, Yamaha Royal Star 1300A 1996, Adria 310 1981(verkocht)
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Ik vrees , aangezien ze ook erg roesten wouden , en dat als ie niet meer op de site van de RDW staat dat ie er inderdaad niet meer is.
Maar het kan zo zijn dat ie in het slapend register staat van de RDW , al hebben ze die aardig opgeschoond laatst
Maar gelukkig hebben we de foto’s nog….
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Zien zien zien!!!
Zoals je elders op het forum kunt lezen wordt onze bestelwagen ook een camper, ik ben gek op c35 foto`s.
Hier in Enschede rijden sowieso nog 2 c35/fiat 242 campers, beiden in redelijke staat nota-bene!!
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist