2 van de 2
 < Vorige 1 2

wat voor bestuurder ben jij??
stooftaker
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 453

Gepost: 22 januari 2009 11:56 AM
  [ # 16 ]

als je invult dat je een lease bak rijdt sla je alle vragen en dus ook je telefoon-nummer over.

XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8

Profiel  

knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3680

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 22 januari 2009 12:29 PM
  [ # 17 ]

Logisch. Dan ga je geen verzekering bij ze afnemen, dus ben je ook niet interessant.

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 22 januari 2009 12:33 PM
  [ # 18 ]
stooftaker schreef:
Ree schreef:

aah, gevonden. Ik kon het niet versturen zonder mijn naam, tel, adres en mail op tegeven dus ik zal nooit weten wat voor een bestuurder ik ben Neutral

Ree

Mijn verzekering loopt 1 april af dus HAD wel enige interesse.

informeer eens bij Citroën verzekeringen, ik kon daar prima terecht tegen een uitstekende premie.

oh ja: ik ben een wegpiraat.  Rolling Eyes

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

stooftaker
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 453

Gepost: 22 januari 2009 04:14 PM
  [ # 19 ]

goeie tip ga ik doen.

In navolging van de eerder beschreven test ook (van het zelfde bedrijf!!) nog een test gedaan, te weten de “hoe veilig rijd jij” test.

lachen gieren brullen, hier de uitslag van een wegpiraat:

Gefeliciteerd ! Je bent een veilige bestuurder!

Je bent een top bob! Je doet geen concessies, neemt het altijd even nauw en je drinkt dan ook nooit alcohol, als jij de bob bent. Helaas, neemt niet iedereen het altijd even nauw, deze mensen kunnen hierdoor niet alleen zichzelf maar ook andere weggebruikers in gevaar brengen. Naar je vrienden toe mag je dan ook best kritisch zijn. Je moet er toch niet aan denken om één van je vrienden te missen ?

Top! Jij bent absoluut geen Slaaprijder! Je neemt voldoende rust voordat je gaat rijden en omdat je je heel goed bewust bent van de gevaren, hou dat vol!

Je denkt goed aan het ventileren van je auto tijdens het rijden. Dat is absoluut zeer verstandig van je! Je bespaart er jezelf en anderen om je heen er veel leed mee.

snijdt imho iets (maar dan ook iets) meer hout als eerdere test danwel quiz, maar hier laten ze andere dingen juist weer schieten…

XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8

Profiel  

2 van de 2
 < Vorige 1 2

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook