Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Hmmm 1500kg geremd is wel een beetje weinig voor het doel. Hoe zou de RDW zo’n berekening maken?
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
waterman771 schreef:Hebben jullie de constructie van zo’n ding wel eens goed bekeken? Want daarna durf je er nog geen fietsendrager aan te beunen…
Hier kan je zien hoe de trekhaak aan het chassis komt te zitten. De trekhaak zit er op de foto weliswaar nog niet op, maar hij komt op het achterste horizontale stuk ijzer.
Kijk hier hoe ik het geheel in het klein aan het maken was (voor zover je het nog niet in CitroExpert hebt gezien).
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Totaal aantal Berichten: 763
Geregistreerd: 08-11-2007
- C4 (2004-heden) C4 Cactus 1.2 PureTech Shine
- CX 2200
- C-Zero EV
sans-pareil schreef:Klein beetje off-topic…. weet iemand een kenteken van een Nederlandse 6 wieler Tissier? Ik ben een beetje benieuwd naar de maten en gewichten volgens de RDW…
In het Register zijn er 5 bekend:
39-BK-NZ
53-BG-VZ
76-BJ-PP
77-BH-VN
85-BS-NS
Als iemand er meer weet, houd ik me aanbevolen!
Gr,
Jaco
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Er is er maar eentje die uberhaupt iets mag trekken, en dat is 1500kg… te weinig helaas.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 27927
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Proberen ze daar nu ruimte te besparen door de spiegel in te klapen?
Volgens mij heb ik die ooit wel eens zien rijden
Kijk hier eens.
De Dragster Visa uit de jaren tachtig, met op het laatste plaatje de CX Tissier die de aanhanger waarin de Visa stond, voorttrok.
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
Arjan Verkade schreef:Proberen ze daar nu ruimte te besparen door de spiegel in te klapen?
Volgens mij heb ik die ooit wel eens zien rijden
Ik kwam vroeger regelmatig een Tissier tegen ter hoogte van de Heenweg. In ieder geval op de Naaldwijkseweg. (Ik ben sinds 2 jaar een ex-westlander).
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003
- ID/DS D-Super
citroen had pas echt stoer geweest als ze een voorwiel aangedreven visa dragster hadden gemaakt
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
ja, idd, voor de veiligheid, haha.
Dat had echt compleet kansloos geweest…
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Totaal aantal Berichten: 994
Geregistreerd: 22-02-2004
- Saxo 1.6i SX automaat
robb schreef:Kijk hier eens.
De Dragster Visa uit de jaren tachtig, met op het laatste plaatje de CX Tissier die de aanhanger waarin de Visa stond, voorttrok.
Was dat de “Penthouse” die verdwenen is??
Een foto van een CX Tissier van de firma Intranspresse.