4 van de 5
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 Volgende > 
   
Mijn XM uit ENGELAND…Handle richtingaang. gaat niet terug
Matthijs2006
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2276
Geregistreerd: 05-11-2006

Gepost: 28 januari 2009 12:35 AM
  [ # 46 ]

Dank je wel.  Wink

Profiel  
 
Regino
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 359
Geregistreerd: 01-05-2005

- XM Break tct
- XM 2.0i 8v
- Xantia Break 1.8i 16v Pallas
- C5 C5 break difference 2 Ph1
Gepost: 29 januari 2009 03:57 AM
  [ # 47 ]
Matthijs2006 schreef:

Dank je wel.  Wink

Gefeliciteerd Matthijs !!En als je de 2 achterspatlappen weg wil doen dan hou ik mij aanbevolen,omdat ik veel met de caravan onderweg ben en altijd steenslag heb.Voor heb ik 2 vrijwel nieuwe, nu de achterste nog….?Tot zondag?Reggy. Razz

C5 break ph1.  2004. Zilver. Orga:09599.  Color:EZRC.


v/h:L300/Xantia HB’94/XM HB ‘91/XM break TCT ‘98/+ ongv.20 leasewagens

Profiel  
 
Matthijs2006
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2276
Geregistreerd: 05-11-2006

Gepost: 29 januari 2009 03:43 PM
  [ # 48 ]

Haha.
Ik doe ze nog niet weg. Maar als ik ze weg doe, ben je de eerste.

Profiel  
 
Matthijs2006
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2276
Geregistreerd: 05-11-2006

Gepost: 11 mei 2009 10:35 PM
  [ # 49 ]

Zo, even een update na een tijdje lang, af en toe, wat dingen te hebben gedaan aan deze XM.

In ieder geval zit er nu weer een “Exclusive”-voorbumper op, zonder zwarte delen dus. Nu alleen nog zo’n metaalkleurig stripje erop…
Vind deze voorbumper niettemin niet helemaal netjes, dus als iemand nog een voorbumper voor een Type 2 in Vert Vega mét strip heeft liggen…

Er zit nu ook weer een grille op zonder barsten en scheuren e.d.

Ook heb ik een tijdje terug de Monte Carlo’s met banden van Hans (http://www.citrofiel.tk) gekocht, en die er maar eens onder gezet, staat een stuk beter dan de Speedlines.

Ik begin ook langzamerhand een Type 2 mooier te vinden dan een Type 1, merk ik…  Surprisedops:

(Op de achtergrond trouwens de Citroën Jumper van mijn pa).

Profiel  
 
PrutsyLJ
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3107
Geregistreerd: 17-12-2005

- C1 1.0 5 drs
Gepost: 11 mei 2009 11:15 PM
  [ # 50 ]

Rij je nou nog steeds met die engelse platen?  Laughing

Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005

Profiel  
 
Tjerk
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008

- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Gepost: 11 mei 2009 11:21 PM
  [ # 51 ]

In je profiel staat ook een witte XM uit Engeland, what about that Confused:

C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV

Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Profiel  
 
Matthijs2006
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2276
Geregistreerd: 05-11-2006

Gepost: 11 mei 2009 11:28 PM
  [ # 52 ]
PrutsyLJ schreef:

Rij je nou nog steeds met die engelse platen?  Laughing

Nou, nee… ik rijd eigenlijk nooit met deze…  Confused
En da’s ook best vervelend, want staat dus altijd stil. Terwijl deze XM zo enorm fijn rijdt, een TCT met automaat…  Razz

Het is dat ik totaal niet weet met wat voor kosten ik allemaal rekening moet houden bij invoer, allerlei rest-BPM-berekeningen op internet leveren allemaal andere getallen op.

En ik zou zo’n nieuw kenteken in de stijl 00-XXX-0 ook lelijk vinden op deze auto. Maar ja, daar is ook overheen te komen.

Profiel  
 
Matthijs2006
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2276
Geregistreerd: 05-11-2006

Gepost: 11 mei 2009 11:29 PM
  [ # 53 ]
Tjerk schreef:

In je profiel staat ook een witte XM uit Engeland, what about that Confused:

Ssssttt….  Very Happy

Klopt, in maart opgehaald.

Profiel  
 
bxsport.com
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 226
Geregistreerd: 15-06-2004

Gepost: 12 mei 2009 12:28 AM
  [ # 54 ]
Matthijs2006 schreef:
PrutsyLJ schreef:

Rij je nou nog steeds met die engelse platen?  Laughing

Nou, nee… ik rijd eigenlijk nooit met deze…  Confused
En da’s ook best vervelend, want staat dus altijd stil. Terwijl deze XM zo enorm fijn rijdt, een TCT met automaat…  Razz

Het is dat ik totaal niet weet met wat voor kosten ik allemaal rekening moet houden bij invoer, allerlei rest-BPM-berekeningen op internet leveren allemaal andere getallen op.

En ik zou zo’n nieuw kenteken in de stijl 00-XXX-0 ook lelijk vinden op deze auto. Maar ja, daar is ook overheen te komen.

Hoe oud is ie (maand/jaar)? Dan is de BPM toch niet zo moeilijk te berekenen? En dat kenteken is ook wel te regelen: gewoon een sloop XM in dezelfde kleur, binnenschermpje overzetten en klaar. Een rechtsgestuurde auto roept in zo’n geval trouwens wel meer vragen op.  Maar uiteraard zou ik je dat nooit aanraden.  Cool

Persoonlijk zou ik trouwens never nooit niet een rechtsgestuurde auto importeren, maargoed, dat is mijn mening.

http://www.bxsport.nl

BX 14 TE - RIP
BX GTi 1989 - SOLD
BX GTi 1987 RY-95-JH - SOLD
BX Sport 1985 45-NB-GS - SOLD
XM 3.0 V6 24v 1991 - SOLD
C4 Coupé 1.6 HDi 110 pk VTR+ 2005 77-RV-TL - WEG
C5 Tourer 1.6 THP 2010 ??-???-?? - Oktober 2010

Profiel  
 
Matthijs2006
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2276
Geregistreerd: 05-11-2006

Gepost: 12 mei 2009 12:36 AM
  [ # 55 ]

Van 1996 is ie… Welke maand weet ik zo niet precies.

Ik heb dus op verschillende sites de rest-BPM berekend, en dat leverde verschillende resultaten op. Ik moet me er nog eens beter in verdiepen.

Profiel  
 
Poekoek
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006

- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Gepost: 07 juni 2009 09:46 PM
  [ # 56 ]

Zal zo rond de 750-800 euro liggen als ik het goed nakijk.

Profiel  
 
GoodOldDiesel
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1656
Geregistreerd: 10-01-2006

- Xantia Ambulance, GiFa
Gepost: 07 juni 2009 10:13 PM
  [ # 57 ]

Er zijn 2 types geleverd in NL met TCT.

de SX en de VSX de bedragen zijn 684 en 731 euro rest BPM.

Bron BPM calculator Autoweek

Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard

Profiel  
 
Matthijs2006
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2276
Geregistreerd: 05-11-2006

Gepost: 08 juni 2009 02:58 AM
  [ # 58 ]

Maar welk bedrag zal dan gerekend worden voor een Exclusive, die hier nooit geleverd is?

Hoe berekent men eigenlijk de rest-BPM voor een auto waarvan een heel type of een uitvoering hier nooit geleverd is?

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 08 juni 2009 03:29 AM
  [ # 59 ]
bxsport.com schreef:
Matthijs2006 schreef:
PrutsyLJ schreef:

Rij je nou nog steeds met die engelse platen?  Laughing

Nou, nee… ik rijd eigenlijk nooit met deze…  Confused
En da’s ook best vervelend, want staat dus altijd stil. Terwijl deze XM zo enorm fijn rijdt, een TCT met automaat…  Razz

Het is dat ik totaal niet weet met wat voor kosten ik allemaal rekening moet houden bij invoer, allerlei rest-BPM-berekeningen op internet leveren allemaal andere getallen op.

En ik zou zo’n nieuw kenteken in de stijl 00-XXX-0 ook lelijk vinden op deze auto. Maar ja, daar is ook overheen te komen.

Hoe oud is ie (maand/jaar)? Dan is de BPM toch niet zo moeilijk te berekenen? En dat kenteken is ook wel te regelen: gewoon een sloop XM in dezelfde kleur, binnenschermpje overzetten en klaar. Een rechtsgestuurde auto roept in zo’n geval trouwens wel meer vragen op.  Maar uiteraard zou ik je dat nooit aanraden.  Cool

Persoonlijk zou ik trouwens never nooit niet een rechtsgestuurde auto importeren, maargoed, dat is mijn mening.

das dus omkatten en volledig illegaal….

Profiel  
 
eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4870
Geregistreerd: 13-08-2006

- Xsara Scootertje.
Gepost: 08 juni 2009 03:48 AM
  [ # 60 ]
Matthijs2006 schreef:

Maar welk bedrag zal dan gerekend worden voor een Exclusive, die hier nooit geleverd is?

Hoe berekent men eigenlijk de rest-BPM voor een auto waarvan een heel type of een uitvoering hier nooit geleverd is?

Invoeren als zijnde een SX, is met de XM (Exclusive tct) van buuf ook gedaan. Wink
(Dan wel met een Belgiëse XM, ik weet niet of dat met een Engelse ook kan!?)

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  
 
 
4 van de 5
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook