anderhalf jaar oud en 31.000 op de klok,alles nog perfect!
januari 2008,80.000km
Totaal aantal Berichten: 179
Geregistreerd: 25-07-2009
- C1 Seduction 5drs
- DS 3 1.6 E-HDI So Chic
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
November 2006, nu 96000 kilometer en 0,0 kosten. We gaan de 100.000 denk ik net halen ivm levertijd ds3.
Nieuw uit doos in juni 2010, nu 18500 km.
Citroen C1 2010
Citroen 2cv 1976
Citroen Mehari 1977
Van mei 2009…. nu > 20,000 km op de teller.
Nu bijna 40000 km’s en nog steeds zonder enig probleem. Alleen normale onderhoud, benzine erin en rijden maar….....
Niet gek voor zo’n budget-autootje.
Groeten, Jan.
Life is too short for bad cigars
Totaal aantal Berichten: 164
Geregistreerd: 12-08-2011
- C3 Puretech 68 Collection
mei 2011
> 11350 km
als een zonnetje , mijn reuze grote vriend aka Duckydevil, First own Boofle Bug, C1eend , Eend, BLue etc..
geniet nu het nog kan van je Creature Technologie !
Totaal aantal Berichten: 786
Geregistreerd: 22-03-2005
- 2CV 2cv6
- C3 1.6 e-Hdi
zo de 100.000 grens gebroken! 101.500 kms!
Voorlopig staat er geen vervanger op het programma!
Groeten Flying Duckman
Citroen 2CV6 Zwart (08-1982)
DS 3 So Chic (08-2017)
(en nog een Saab 900i)
mijn c1 van mei 2010
net de 38000 gepasseerd
Weinig problemen, prima autotje
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
De reacties van de dealer zijn lovend, ze hoeven zelden te sleutelen aan die tsjechische gebakjes
Er gaat simpelweg niets verkeerd
Waarop wij hebben besloten om ook maar zo`n schatje te bestellen
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 1745
Geregistreerd: 18-09-2004
- C1 Ambiance
- CX Gti
De reactie van mijn collega: Dat is goedkoop poppenspul en niet gebouwd om lang mee te gaan of veel KM’s mee te rijden.
Hoe is jullie ervaring? Wat zijn de zwakke plekken bij de C1?
Ik ga er waarschijnlijk 1 kopen uit 2005 of 2006.
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Totaal aantal Berichten: 43286
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Wij hebben een paar van dingen als dienstwagen. Vrij probleemloos, en ze worden écht afgetrapt. Volgas met koude motor naar spoedmeldingen, drempels met te hoge snelheid, dat soort werk. Opvallend: koppelingen écht onderbemeten ( er worden nu betere en grotere gemonteerd), lekkages van de achterklep, stoelen echt waardeloos, bekleding goedkoop, plastic hard ( gaat kraken). Verder: prima kar, maar wel ontzettend goedkoop afgewerkt.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
@waterman, kun je dat toelichten?
Is er een modificatie van Citroën uit, af heb je een beter alternatief gevonden
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 43286
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ik weet niet precies hoe ze dat oplossen, maar de garage waar die dingen rijdend gehouden worden vertelde dat ze er een koppeling met een iets grotere diameter in zetten die het wel langer dan 50k zou volhouden. Dat is trouwens een toyotadealer waar ook onze bedrijfsbusjes vandaan komen.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 3221
Geregistreerd: 18-11-2006
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Ik had het idee dat jouw andere post daarmee te maken had (omdat je vroeg of er iemand was die ervaring had met koppelingswissels).
Er waren mensen die bij de introductie zich afvroegen of hij het nou als een matige Toyota moest zien of als een goede citroën.
Desalniettemin wordt Daihatsu geroemd om zijn perfecte driecylindertjes.
Ik zie de C1 wel naar behoorlijke kilometerstanden hobbelen
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist