Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
garagestmarien schreef:Hier een lijstje, jawel, met wie aanwezig was en adressen naar foto’s en films.
wendela voor lijstleider, lijsttrekker & lijstduwer!!!
Prima en bedankt. Handig lijstje met alle linkjes zo en misschien is het handig als 1 van de moddereters het in de startpost (of als sticky) zet anders kunnen we em nog niet makkelijk vinden….
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Was een gezellige, maar errug koude meeting. Heb het wel echt naar mijn zin gehad, weer een hoop gezellige mensen tegengekomen. Het BX-je heeft zich ook prima gehouden over de ruim 400 kilometer die ik gisteren afgelegd heb.
Mijn foto’s volgen vanavond, daar had ik gisteren geen tijd voor.
heb kennelijk het meeste gemist… toen ik aankwam waren er vooral nog heel veel xm-en (niks mis mee dus!)
Maar door de barre koude ook na een klein uur weer vertrokken, volgend jaar hopen op een enkele agenda.
Was leuk! maar de meeste foto’s zijn van de ochtend, dus sta er niet tussen.
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
CitroenAZU schreef:garagestmarien schreef:Hier een lijstje, jawel, met wie aanwezig was en adressen naar foto’s en films.
wendela voor lijstleider, lijsttrekker & lijstduwer!!!
Prima en bedankt. Handig lijstje met alle linkjes zo en misschien is het handig als 1 van de moddereters het in de startpost (of als sticky) zet anders kunnen we em nog niet makkelijk vinden….
Aj jaj kapitein
Mijn fotookes:
http://s188.photobucket.com/albums/z42/stefaan5089/Heusden 09/?start=all
BasisBX mag in het lijstje bij de komers Heb gisteren nog een (te) kleine babbel gehad met hem
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
Totaal aantal Berichten: 7904
- C4 (2004-heden) Cactus 1.2 Puretech Shine
- 2CV AZU B
- 2CV AK400 LAAG
- 2CV spécial zdz
- Ami 8 service tolée
- Méhari 2+2
- Overig ND P 350
- AX GTi
- Overig NYD P 450
Rene schreef:misschien is het handig als 1 van de moddereters het in de startpost (of als sticky) zet anders kunnen we em nog niet makkelijk vinden….
Aj jaj kapitein
Handig Rene, bedankt!
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Hier ook mijn beperkte bijdrage. Ik heb voornamelijk even ongegeneerd om die twee prachtige GS’en heen gedraaid..
http://www.flickr.com/photos/tilanus/sets/72157613232423899/
- BX 16V MK2
Ik wil trouwens nog even kwijt dat ik die XM van Mark (Nijenhuis) bijzonder mooi vind, heb ‘m ook binnen nog even van dichtbij bekeken, maar die is echt strak zeg! Heb nog een paar leuke foto’s proberen te schieten binnen, maar daarvoor had ik beter mijn statief kunnen pakken.
We hebben trouwens even staan praten binnen, ik was herkenbaar aan de kegel
Poekoek schreef:maar daarvoor had ik beter mijn statief kunnen pakken.
Koud he?
- BX 16V MK2
Die zal inderdaad best koud zijn, ligt alweer een week in de auto (weliswaar in een hoes) en is niet van kunststof maar van staal.
Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Poekoek schreef:Ik wil trouwens nog even kwijt dat ik die XM van Mark (Nijenhuis) bijzonder mooi vind, heb ‘m ook binnen nog even van dichtbij bekeken, maar die is echt strak zeg! Heb nog een paar leuke foto’s proberen te schieten binnen, maar daarvoor had ik beter mijn statief kunnen pakken.
Héé bedankt
Welke kegel…. ik rook niks
- BX 16V MK2
Mark Nijenhuis schreef:Poekoek schreef:Ik wil trouwens nog even kwijt dat ik die XM van Mark (Nijenhuis) bijzonder mooi vind, heb ‘m ook binnen nog even van dichtbij bekeken, maar die is echt strak zeg! Heb nog een paar leuke foto’s proberen te schieten binnen, maar daarvoor had ik beter mijn statief kunnen pakken.
Héé bedankt
Welke kegel…. ik rook niks
Dan heb ik toch genoeg bier gedronken om die whiskey lucht weg te krijgen
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Zo, en ik kan inmiddels ook mijn vingers weer bewegen
HEt was een heerlijke meeting, ontzettend veel moois om te bekijken, lekker veel geauwehoerd met een hoop mensen. Sloten koffie weggehakt om maar een beetje warm van binnen te blijven. Dus al met al weer dik geslaagd! organisatie en iedereen die meegeholpen heeft bedankt weer voor de goede zorgen.
En het is leuk om te zien dat deze meeting steeds drukker bezocht wordt. Het eerste jaar kon je nog prima overal parkeren, het tweede jaar was het alweer een stuk drukker, maar dit jaar stond de straat afgeladen vol
Ik kijk alweer reikhalzend uit naar het volgende jaar!
En hier is mijn bijdrage aan foto’s:
http://www.mechuccio.nl/foto/citroen/meetings/heusden 2009/index.htm
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Rene schreef:
Nee, hij heeft het echt niet koud
Ik sta er ook nog steeds van te kijken hoor, maar hij loopt nu al 5 jaar ofzo altijd op slippers, en altijd betekend in deze ook echt altijd. Zelfs toen er zo’n pak sneeuw liep ie op slippers
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX