9 van de 20
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 11 Volgende >  Laatste »
   
Hervormd Citroën…
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 06 februari 2009 01:34 PM
  [ # 121 ]

Ik blijf erbij dat hierbij een geweldig marketings beleid wordt gevoerd. Het nieuws in Nederland stond bol van de DS. De auto is gewelidig en heeft met een mini niks te maken. Dit principe gaat nog heel wat andere merken achter de oren doen krabben en dat gebeurde vroeger bij de DS ook.

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 06 februari 2009 01:51 PM
  [ # 122 ]
GWHENDRIKS2 schreef:

Trouwens, wat van plaatje zit er. Boven de logo eigenlijk?

Profiel  
 
Autofan
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3355
Geregistreerd: 26-01-2006

- 2CV Auto
Gepost: 06 februari 2009 04:16 PM
  [ # 123 ]

Waarvoor zou je de C-Sportlounge en Hypnos aan het publiek voorstellen als dat al eens gedaan is? Rolling Eyes  Dat trekt geen tot weinig aandacht. Een nieuw model (de DS3) introduceren trekt wel aandacht…

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 06 februari 2009 04:27 PM
  [ # 124 ]

Ik denk dat andere modellen anders worden als sportlounce en Hypnos. Het worden bepaalde Niche auto’s die gewoon mooi en luxe zijn. Praktisch nut is minder belangrijk en dat pas wel weer bij DS.

Profiel  
 
Ami8
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 347
Geregistreerd: 18-03-2004

- Ami 8 berline
- CX 20 Familiale
Gepost: 06 februari 2009 04:30 PM
  [ # 125 ]

Praktisch nut is minder belangrijk en dat pas wel weer bij DS.

Oei…  Twisted Evil nu komen zeker alle id/ds rijders in opstand ConfusedWink

Met amicale bye groet,

Ami 8 berline, 1977, Bleu Myosotis.
Ami 6 club berline, 1969, wit met rood dak
C5 2.2hdi berline

Kijk ook eens op: www.amivereniging.nl

Profiel  
 
Citrophile
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007

- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Gepost: 06 februari 2009 04:31 PM
  [ # 126 ]

Ik vind de getoonde DS3 schitterend Cool , de aanduiding DS hoeft voor mij niet.
De onderste grille lijkt erg op de nieuwe Ford Fiësta en Ka, dat is jammer Sad .

Als ze toch voor premium gaan, moet Citroën ook hydractive3+ aanbieden. Standaard op de duurdere en als optie op de goedkopere versies. Concurrenten in dat segment bieden al standaard of als optie adaptieve demping in 3 of 4 standen.
Citroën is altijd heer en meester geweest op dit gebied en zou dit verder moeten benutten bij de DS lijn.

Ik heb het idee dat veel mensen denken dat dit een klein autootje wordt, maar is net zo lang als de C4 4,20m Wink .

Citroën is een beetje vreemd huh , maar wel lekker Mr. Green !

Profiel  
 
Peter L
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 76
Geregistreerd: 25-12-2008

Gepost: 06 februari 2009 04:42 PM
  [ # 127 ]
DigiDaan schreef:

Tsja, als je nieuwerwetse meuk al niks vindt, hoe erg moet je toekomstige meuk wel niet vinden..

Tja, ik houd ook niet van ” nieuwewetse meuk ”  Surprisedops:
Het lijken allemaal meer ” bully- ” bakken dan wat ook. Elegantie en stijl zijn meestal mijlenver te zoeken…

Smaken verschillen nu eenmaal.

Misschien was deze link al gepost en heb ik erover gekeken, maar hier nog wat beeldjes van de nieuwe :

 

Peter

Profiel  
 
JaapJ
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3000
Geregistreerd: 20-07-2007

- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Gepost: 06 februari 2009 04:44 PM
  [ # 128 ]
jaco schreef:

Ik denk dat de DS4 een veel leukere opvolger voor jouw C4 Berline zal worden. Er gaan geruchten dat die op de C-Sportlounge zou gaan lijken…


mkatgert schreef:

Wanneer stappen ze nou eens van die verschrikkelijk lelijke velgen af…

Mee eens:

Laughing  Laughing

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 06 februari 2009 04:57 PM
  [ # 129 ]

haha haha

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 06 februari 2009 05:00 PM
  [ # 130 ]
Prestige31 schreef:

De naam DS te laten herleven in een lijn van modellen die wat luxer en wat meer toegevoegde waarde moeten hebben op de C-lijn, is een goedkope marketing truuk en een regelrechte belediging aan het adres van degene die de oorspronkelijke DS hebben ontworpen en de durf hebben gehad zo’n unieke auto op de markt te brengen. Het heeft gewoon niets met de oorspronkelijk DS te maken, dus laat die in z’n waarde en kom eens met wat nieuws.

De hele ophef eromheen voor de presentatie, waarbij de indruk werd gewekt dat er een retro-design van de DS zou komen (ok, daar is de media eerder schuldig aan) zoals de VW Kever, Mini en Fiat 500, heeft eigenlijk eerder tot een grote teleurstellingen geleid. Maar laten we wel wezen, Citroen heeft al een retro-design in huis: de C6 is niets anders dan een retro-design van de CX.

De getoonde DS3 is ronduit bagger, van de DS4 en DS5 is nog weinig bekend, gespeculeerd wordt op de C-sportlounge en de Hypnos. De laatste twee hadden ze al kunnen gebruiken voor deze presentatie, maar dat hebben ze niet gedaan!!! Daarom vrees ik dat die het niet zullen worden…......

Al met al, kan ik helaas alleen maar konstateren dat Citroën de weg volledig kwijt is in termen van een innoverend merk. Maar dat is de teken des tijds waarbij de marketingjongens het nu eenmaal voor het zeggen hebben…...

Voor jou hadden ze het toch al niet goed kunnen doen. Waren ze namelijk wel met een ‘nieuwe DS’ gekomen, dan had je daar ook op afgegeven als zijnde een moderne vervalsing en belediging voor de ‘oude’ DS.

Hadden ze de naam ‘DS’ helemaal niet gebruikt, dan had je geklaagd over het te moderne logo, de belijning van het nieuwe coceptcar en de gekozen kleur.

Oftewel; De zeventiger jaren liggen al een tijdje achter ons, mocht je het niet gemerkt hebben… Wink

Profiel  
 
alexander
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 812
Geregistreerd: 15-01-2006

- ID/DS ID 19 P
Gepost: 06 februari 2009 05:22 PM
  [ # 131 ]

 

Cool  Cool

Profiel  
 
Bart1989
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3180
Geregistreerd: 10-10-2007

Gepost: 06 februari 2009 05:26 PM
  [ # 132 ]

Des te vaker ik er naar kijk, des te mooier ik hem ga vinden.. Surprisedops:  Cool

 

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 06 februari 2009 05:26 PM
  [ # 133 ]

Mooi, zo op die ‘echte’ eerste zes foto’s.  Cool

Profiel  
 
JaapJ
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3000
Geregistreerd: 20-07-2007

- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Gepost: 06 februari 2009 05:29 PM
  [ # 134 ]
Prestige31 schreef:

............Maar laten we wel wezen, Citroen heeft al een retro-design in huis: de C6 is niets anders dan een retro-design van de CX.

Ik denk dat je met deze uitspraak zowel de CX als de C6 tekort doe. Er is geen enkele “buitenstaander” die de C6 zou zien en onmiddelijk zou denken aan een reincarnatie van de CX. De ene liefhebber herkent de achterruit van de CX, een andere de lijnen van de DS, en mischien een andere toch iets van de XM (?), maar een herboren CX, kom op zeg. Niet zoals die kevers en 500’s en mini’s die tegenwoordig als vooral vettere en modernere versies van de originelen rondrijden.

En wat betreft innovatief zijn: sinds de DS in de jaren 50 zijn er al duizenden andere ontwerpen gepasseerd, hoe wil je / kan je jezelf tegenwoordig nog onderscheiden ? IK denk dat we dankbaar mogen zijn dat Citroen nog een beetje zijn best doet de afgelopen jaren, en dat ze met deze vernieuwingen toch weer een beetje (meer) hun best zullen doen….

Maar het nieuwe logo is een misser… Confused
Hier kan je niks aan verbeteren….

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25637
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 06 februari 2009 05:35 PM
  [ # 135 ]
Ami8 schreef:

Praktisch nut is minder belangrijk en dat pas wel weer bij DS.

Oei…  Twisted Evil nu komen zeker alle id/ds rijders in opstand ConfusedWink

Een DS niet practisch? wat een onzin!
Probleemloos 5 man plus bagage en beenruimte en hoofdruimte Boven de 180 zonder moe te worden naar zuidfrankrijk blazen..
Neee is inderdaad verre van practisch.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
 
9 van de 20
« Eerste  < Vorige 7 8 9 10 11 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook