Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
kevinxtr schreef:
Er is momenteel nog maar zeer weinig info over te vinden heb ik gemerkt.
Kan ook niet anders.Het is nog maar net op de markt gekomen.
Zo!
na een straffe 7 maanden wachten en ergernissen is “flappy” vanaf heden de tweede voituur bij huize Stoof
Waarom flappy, na ja ze heeft enorme flap-oren imho ops:
Maar ben er dus wel erg wijs mee, is mijn eerste echt nieuwe auto in 14 jaar rijervaring en ik kan zeggen dat dat toch best wel iets aparts is
Genoeg gefakkeld, tijd voor wat plaatjes
Rijd erg prettig al is het wel stugger, maar ligt als een blok op de weg waarschijnlijk mede dankzij de EPS.
Eerste werk zal zijn de wielen een Riwax Hardwax behandeling geven
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
Nou Jeroen het ziet er geweldig uit veel succes er mee, zet er wel een hek omheen voor het geval dat ze er weer tegen aanrijden
The King is in de building
Citroen C4 Grand Picasso 16VTI LPG G3 2011
Citroen C3 14 exclusief 2003
Totaal aantal Berichten: 1712
- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Zeer mooi, veel plezier ermee.
Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken
Sinds November 2007, 50.000 km
Ziet er geweldig uit met erg goede foto’s
Vanaf 12 februarie heb ik een XTR met pack style en detection in bestelling met verwachte aflevering eind mei.
Heel veel rij plezier komend weekend,
Frans
Totaal aantal Berichten: 4695
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Prachtige wagen!
Veel veilige km’s gewenst,stoof.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Mooi, mooi, mooi.
Ik wist niet dat die Roskilde velgen van de GC4P ook op de Berlingo geleverd werden? Ziet er mooi uit!
Ook die uitneembare zaklamp, annex kofferbakverlichting komt uit de GC4P. Erg praktisch. Ik heb hem al vaak gebruikt.
Heel veel plezier met deze prachtige wagen!
thnx!
Heb nog niet zonder de EPS gereden, komt nog wel een keertje maar eerst eens alle ins en outs leren kennen van de voituur
Op deze XTr zitten ook de pack look en detection, daarnaast ook het securite en enfants pack en voyage (meen ik dat het heet) kortom eigenlijk alle paketten genomen op de modutop met bijbehorende de lost te openen ruit van de klep na.
Ik moet helaas het hele weekend werken, dus er zullen niet veel km’s bij komen van het weekend, maar maandag en dinsdag heb ik vrij (weekend dus) en dan zullen er ongetwijfeld wel wat kmtjes bij komen.
Kan ik op mijn gemak alle hoeken en gaten eens inzien en alle spullen die je zoal mee wenst te slepen in je auto in de vele vakken opbergen
Qua muziek is een belangrijk bestand-deel al aan boord, 2 dubbelcd’s te weten Live in Paris van…. en Echoes van….
Geluid is dan ook tegen verwachting in erg goed, in schril contrast met de baggerspeakers die in de picasso zaten
misschien toch vanavond maar een ritje maken…
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
stooftaker schreef:Zo!
na een straffe 7 maanden wachten en ergernissen is “flappy” vanaf heden de tweede voituur bij huize Stoof
Waarom flappy, na ja ze heeft enorme flap-oren imho ops:
Maar ben er dus wel erg wijs mee, is mijn eerste echt nieuwe auto in 14 jaar rijervaring en ik kan zeggen dat dat toch best wel iets aparts is
Genoeg gefakkeld, tijd voor wat plaatjesRijd erg prettig al is het wel stugger, maar ligt als een blok op de weg waarschijnlijk mede dankzij de EPS.
Eerste werk zal zijn de wielen een Riwax Hardwax behandeling geven
Waarvoor is deze hardwax behandeling nodig, wordt de wax met een doek aangebracht, waar verkrijgbaar?
Verder zie ik een chroomlijst op de achterbumper onder de trekhaak is deze standaard bij de xtr?
Nogmaals veel rijplezier de komende dagen.
Hardwax spray ik erop na wat drogen poets ik hem uit.
Doel van de behandeling is het mooi houden van de wielen, na deze behandeling kun je de wielen schoon houden met gewoon kraanwater, en is het inbranden van remstofdeeltjes veel minder waardoor je ook de binnenkant van de wielen netjes kan houden.
Is bij mijn weten wel te koop waar weet ik echter weer niet, ik doe mijn bestellingen altijd rechtstreeks bij de vertegenwoordiger (die tevens voorzitter is van CitroSport waar ik dan weer secretaris ben )
Sierstrip weet ik eigenlijk niet van of dat die standaard is, ik heb als optie pack look genomen wellicht dat het daar een onderdeel van is?
over 2 weken zet ik mijn XTR naast een tweede uit belgie dan zal ik eens een vergelijkend warenonderzoek doen
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
Je hebt een ferme toet gekocht. Staat ook heel mooi in die kleur. Vind hem zelfs mooier dan zwart.
Veel plezier met het uitpluizen van al je opties. Knopjes duwen en dan zien wat er gebeurd. Heerlijk
Trouwens vraagje. Tussen je 2 zetels op de tunnel is dat die uitneembare box die je kan bij bestellen? Want als dat zo is dan ga ik hem toch maar bestellen. Want is toch wel handig zo te zien.
Veel fijne km’s toegewenst en die ga je hebben, neem het maar van mij aan. Bij mij staan er al bijna 6000km’s op en heb hem nog maar van oktober.
New Berlingo, heerlijke wagen
tis een uitneembare box dus lijkt het mij dat hij los te bestellen is.
artikelnummer weet ik niet, gewoon eens informeren bij de dealer
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
stooftaker schreef:tis een uitneembare box dus lijkt het mij dat hij los te bestellen is.
artikelnummer weet ik niet, gewoon eens informeren bij de dealer
Ja dacht het al. Was er al eens gaan achter informeren. Maar hun foto’s waren toen nog niet duidelijk. Kon niet zien hoe hoog hij kwam, hoe groot ...
Maar jij bent de eerste die er een foto van heeft getrokken waar je dus duidelijk alles op kan zien. Dus morgen eerste werk om 9 uur. De garage even opbellen en zeggen dat ze hem mogen bestellen voor mij.
Dju weeral extratje en ik ging alleen nog maar velgen leggen en dan stoppen met veranderingswerken. Volgens mij ben ik mezelf blaasjes aan het wijsmaken. ops:
De box is besteld. Zal er snel zijn. Maar wat is dat klote ding duur. 166euro btw incl. Toch zeker duur zat. Vroegen ze nog of ik dat zelf installeerde. ik zei: “tuurlijk” hij: “ja wijst zich zelf uit”. Man anders ook nog eens 48euro per uur extra. Nee dank je.
Zwat ik vind het practisch. Anders weet ik nooit waar ik met mijn paspoort moet blijve. Meeste bakjes zitten al vol. ops: Dus toch maar der in zetten.
Wil weten wat je van die box vindt.
Heb in een partner gezeten met zo’n box. Kon de handrem nog niet meer bedienen. Zo smal.
Heb daarom voor mijn Berlingo maar niet besteld.
C5 Aircross 225 PK EAT8 Shine Full options
C1 Shine 3-drs full leather