Dat is niet ht grootste probleem: En Diravi is nogal “groot” en zit voor een gedeelte naast/achter de versnellingsbak, als je die omdraait zit de diravi de uitlaatspruitstukken van de V6 in de weg dat is wat moeilijker op te lossen. Voor de CX zijn wel rechts gestuurde diravi’s gemaakt, en die lijken qua onderdelen behoorlijk op die van de XM, dus dat zou het probleem niet zijn alleen zit bij de XM het regelhuis vast aan het stuurhuis en bij de CX is dat nog apart en daarnaast zit de uitlaat van een CX niet in de weg.
To err is human, not to err is divine.
beetje stevige prijs, maar een vroege XM V6 kom je in een goede staat niet meer zo vaak tegen.
zwart moet je een beetje van houden. Grijs, blauw of groen vind ik hem iets mooier denk ik.
Totaal aantal Berichten: 43287
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Ik zou hem dan toch liever uit het warme en droge zuiden hebben dan van de noordkust voor 15 ruggen..
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Dat verklaart meteen de prijs: het zal ongetwijfeld de enige xm nog zijn in die regio, dat maakt hem zo duur
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Hierbij een 93-er.
prijs is gezakt
er lijken allerlei dingen niet bij elkaar te passen:
hout in de deuren en niet op het middenconsole dasboard.
de blokjesvelgen waren alleen tot 92
het stuur zonder bedieningsknopjes
het is een beetje een bij elkaar geraapt zooitje zo lijkt het wel.
XM V6 uit 1990, 51000/140000km, ABS.
XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.
Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.
Totaal aantal Berichten: 1283
Geregistreerd: 30-04-2006
- 2CV 2cv6 special
Wat een uitgeleefd hok.
*2cv6 special 1986, GS club 1975, Renault R4TL Savane 1990*
XM Stauber te koop in Duitsland, wel een projectje.
XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.
Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.
V6 12v in Duitsland
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/citroen-xm-y4-v6-12v-167ps-aut-restaurations-oder-schlachtwagen/1888954517-223-7085
XM V6 Exclusive ‘91, BX break V6 24v (in aanbouw), BX GTi 16v ‘89, Peugeot 405 SRi (DKZ), Fiat Scudo 2.0 JTD ‘07.
ex BX: 14 ‘86, 19TRi ‘87, GTi ‘88, Chic(GTi)‘91, 16TRi brk ‘89, 16v ‘88, 16v ‘91, GTi 4WD ‘91, stortkoker GTi ‘89.
Alns hef ‘n êane, mear nen wos hef d’r twee.
Eindelijk ruimte achterin om je benen te strekken…...
https://www.bva-auctions.com/nl/auction/lot/65002/19232080?pid=0
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.