Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
eXaMple schreef:Iemand dan mijn diesel kopen voor teveel ??
Wel schoon opleveren hé, anders kost die nog een keer hetzelfde aan stortkosten
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Ik zal eerst nog zeker 1000 jaar in mijn diesel moeten blijven rijden om een beetje de kosten eruit te halen die ik gemaakt heb…
En die V6 zou dan op gas moeten en dat vergt ook weer investeringen.
Onder utopische omstandigheden had ik um gisteren al opgehaald ( en dan weet ik er nog meer want een zwarte type2 v6 exclusive staat ook nog te koop….......... )
Zou dan toch eerder voor die zwarte gaan…
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ja die is schuimbekkend mooi…
Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Zekers!!!! alleen die houtsoort is zo jammer…...
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
eXaMple schreef:Ja die is schuimbekkend mooi…
En heeft koplampsproeiers
MaartenH schreef:eXaMple schreef:Ja die is schuimbekkend mooi…
En heeft koplampsproeiers
Sjieke auto
Citroén 2.0 CT
C5 sinds 07-2012
Was een beetje te stil in dit topic… Een type 1 V6 Break Exclusive handgeschakeld met 136.000 km! Nu nog 6800 Euro vinden…
Citroën XM turbo ct
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Oef dat is een heleboel centjes….. Maar wel heeeeeeeeel knisperig nieuw om te zien
Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
XMTurboCT schreef:Was een beetje te stil in dit topic… Een type 1 V6 Break Exclusive handgeschakeld met 136.000 km! Nu nog 6800 Euro vinden…
Een ver-exlusiefste zul je bedoelen, want volgens mij is de Break nooit als Exclusive geleverd.
Wordt er trouwens niet minder mooi om.
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Tja, ik weet het niet. Misschien in Dld wel. Er stond een tijd geleden ook een break tct Exclusive te koop in Italië...
Citroën XM turbo ct
Ik zal dit topic ook maar eens opleuken dan.
Ben nu in het bezit van een alfa 75ts maar wil misschien toch weer terug naar de XM. Ik mis de ruimte, belachelijke luxe, aparte, trekhaak enz. Waar ik wel weer tegen op zie zijn alle kosten, de vaste wegenbelasting maar ook de garage. In alfa land heb ik zo mijn adresjes die super goed werk afleveren en niet zo duur zijn. Ook de onderdelen vliegen je om de oren. In Citroen land heb ik na diverse citroens nooit de juiste garage/mannetje gevonden. Er staan op marktplaats op dit moment wel weer een paar leuke exemplaren te koop. Maar ik moet er nog goed over denken. Mijn vorige XM kocht ik voor 500,- en kon er een jaar lekker mee rijden. Tien begaven de koppelingsplaten het en heb ik hem doorverkocht. Misschien geef ik dit x wel wat meer geld uit…....
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Beetje offtopic, maar als je in Breda woont, kan ik je alleen Garage Moonen te Elshout aanbevelen. Niet 123 bij de deur, maar nog te doen qua afstand.
Zijn uiterst flexibel, denken met je mee en leveren goed werk! En nee, ik heb er geen aandelen, ik ben er alleen jaren tevreden klant geweest toen ik in Brabant woonde
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Het gaat een beetje of topic omdat ik de linkjes na de auto’s die ik wel leuk vind nog moet plaatsen!
Ik trek het dus al weer recht.