Totaal aantal Berichten: 139
- XM Break 2.0i 16v
- C3 1.4 Selection
Een mooie SX met heel veel dure extra’s
http://link.marktplaats.nl/347484141
"Beter spijt van iets wat je gedaan hebt, dan spijt van iets wat je niet gedaan hebt"
Alsof je spijt zou kunnen krijgen van het rijden in een XM…
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
gompy58 schreef:binnenslaper, mooie kleur, lage km stand, zeer uitgebrande chevrons administratie
Heel serieus over deze dame aan het nadenken, dankzij tip van Michiel. Punt is dat de vrouw liever een XM heeft naast de CX dan twee CX’en. Ik was eigenlijk op zoek naar een CX Break.
Ik heb al mailcontact gehad met de verkoper. Hij is voor een Fransman heel uitgebreid. Heeft me extra foto’s gestuurd en een factuur van de distributieriem/waterpomp wissel bij 114.000 km (1275 euro, brrr… ). Is gedaan in juli 2005 dus de auto heeft sindsdien niet veel meer dan 10k per jaar gedaan.
Nadeel is dat de beste man niet veel van een XM weet. Hij weet niet wat hydrauliekleidingen zijn bijv.
De zomerbanden zijn op. Verder gaat één van de el. ramen achter niet meer naar beneden.
Het is 738 km karren waarvan het grootste gedeelte door Duitsland, plm. 6,5 uur rijden.
Alternatief is vliegen met Easyjet naar Mulhouse. Vanaf Düsseldorf is dat goedkoop, rond de 40 euro.
Kandidaten om evt. met me mee te gaan? PB me…
par eXeMple! schreef:
Wanneer had je willen gaan ???
Niels
Hier ligt as, er kwam een vonkje bij het gas
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
grapjas! Maar nu wel!!!
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
die hoop ik eens irl te spotten, al denk ik niet dat er dan een bordje “te koop” op zal hangen.
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
par eXeMple! schreef:gompy58 schreef:binnenslaper, mooie kleur, lage km stand, zeer uitgebrande chevrons administratie
Heel serieus over deze dame aan het nadenken, dankzij tip van Michiel. Punt is dat de vrouw liever een XM heeft naast de CX dan twee CX’en. Ik was eigenlijk op zoek naar een CX Break.
Ik heb al mailcontact gehad met de verkoper. Hij is voor een Fransman heel uitgebreid. Heeft me extra foto’s gestuurd en een factuur van de distributieriem/waterpomp wissel bij 114.000 km (1275 euro, brrr… ). Is gedaan in juli 2005 dus de auto heeft sindsdien niet veel meer dan 10k per jaar gedaan.
Nadeel is dat de beste man niet veel van een XM weet. Hij weet niet wat hydrauliekleidingen zijn bijv.De zomerbanden zijn op. Verder gaat één van de el. ramen achter niet meer naar beneden.
Het is 738 km karren waarvan het grootste gedeelte door Duitsland, plm. 6,5 uur rijden.
Alternatief is vliegen met Easyjet naar Mulhouse. Vanaf Düsseldorf is dat goedkoop, rond de 40 euro.
dat raam is een stukje karakter en zou ik me niet druk over maken.
Dat de eigenaar niks van hydraulische handel of weet is ook niet erg gezien alle citroen dealer nota’s.
Wat net ff wat minder is is dat die riem handel in 2005 gedaan is. Qua leeftijd is die dus eigenlijk aan de beurt.
In de ad werd er gesproken over extra wielen. Zijn dat de winterbanden op staal ?
Vliegen is wel een goede optie… dan wel hopen dat je niet met een aswolk geconfronteerd gaat worden.
Het is toch vlak bij Mulhouse? Kun je er nohg een leuk uitstapje van maken ook , Mulhause heeft een erg mooi auto museum.
Totaal aantal Berichten: 3025
- BX 19 GT
- BX 16 RS
“XM carbu hydractive” met slecht 44.000 km (+ een CX Prestige laagdaks).
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
gompy58 schreef:
Wat net ff wat minder is is dat die riem handel in 2005 gedaan is. Qua leeftijd is die dus eigenlijk aan de beurt.
In de ad werd er gesproken over extra wielen. Zijn dat de winterbanden op staal ?
Citroen schrijft voor 120.000 km of 10 jaar. Ik weet het, op tijd erbij zo’n om risico’s te vermijden, maar 5 jaar in plaats van 10 jaar lijkt me wat overdreven. M.I. kan de distributieriem qua kilometers/jaren nog een jaar of 3 mee.
Op de foto’s staat de dame op winterbanden op de Monte Carlo’s. Waar de zomerbanden op liggen, weet ik eigenlijk niet…
Totaal aantal Berichten: 857
- XM V6 24V Exclusive
Op velgen?
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Nee dus… Ik heb hem vandaag even gesproken. De zomerbanden zijn niet op velgen gemonteerd. Hij liet ze steeds wisselen.
Totaal aantal Berichten: 857
- XM V6 24V Exclusive
Niet te geloven
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc
ach, een setje lm kost ook de kop niet. Als de winterbanden nog maar 4 mm hebben dan zou ik ze overigens lekker daar laten want dan zijn ze eigelijk gewoon op.
Ben je er al uit of het echt een exclusive is ?
enneuh, anders heb je hier een alternatief…
Totaal aantal Berichten: 3385
- C5 Break 2.0-16V
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Het is dan ook een V6 VSX.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “