Voor dat geld vind je dr ook wel 1 met de helft van die km’s en met alle opties erop
Ouwe mopperkont
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
eduardrekker schreef:Ik zie deze XM staan bij Lijzenga in Damwoude. (http://www.lijzengacitroens.nl)
Uit 1997, 2.5TD Exclusive met iets meer dan 5 ton op de klok… Voor 2450, inclusief nieuwe DB riem en APK.
Wat denken jullie? Is ‘t wat?
(Ik moet toch een keer van m’n Jap af )
Ik ken deze en 1 van de vorige eigenars.
Keurige mooie XM die technisch zeer goed is. De moeite waard om te gaan kijken als je er 1 zoekt.
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
par eXeMple! schreef:In de veiling catalogus van Domeinen een XM turbo CT uit 1996 in de kleur blue balmoral. Kavelnummer 8105.
Vorig jaar heeft iemand op een XM die bij Domeinen te koop stond 100 euro geboden en kreeg hem toegewezen…
Is verkocht voor 809 euro. Meer dan 100…
Heeft een forummer hem gekocht?
eduardrekker schreef:Ik ben eigenlijk op zoek naar een grote citroën met automaat, liefst diesel, waarin ik een grote reis door Frankrijk kan maken… Rond de € 3000,-
Mag het ook minder dan €3000,- zijn ??
http://www.citroen-forum.nl/markt/advertentie/1599
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
citroen23 schreef:eduardrekker schreef:Ik ben eigenlijk op zoek naar een grote citroën met automaat, liefst diesel, waarin ik een grote reis door Frankrijk kan maken… Rond de € 3000,-
Mag het ook minder dan €3000,- zijn ??
Je kunt in deze XM inderdaad moeiteloos een flinke reis door Frankrijk maken. De historie is bekend hierop het forum. Gewoon een fijne XM voor nog vele kilometers.
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
HA! das mijn ouwe trouwe. Lekkere wagen hoor
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
eduardrekker schreef:Ik zie deze XM staan bij Lijzenga in Damwoude. (http://www.lijzengacitroens.nl)
Uit 1997, 2.5TD Exclusive met iets meer dan 5 ton op de klok… Voor 2450, inclusief nieuwe DB riem en APK.
Wat denken jullie? Is ‘t wat?
(Ik moet toch een keer van m’n Jap af )
Afgelopen vrijdag was ik bij Lijzinga (niet voor deze XM, maar een andere) en deze ook zien staan. Er is niet vanaf te zien dat die 5 ton heeft gelopen. Hij zag er echt zeer netjes uit! De verkoper vertelde dat die in de CitroExpert stond, en daar vandaan heeft.
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Heeft deze toevallig een dakspoiler met 3e remlicht??
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Dat heeft die ja.
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Die is van Roy geweest. Zag er idd erg mooi uit!!
iemand bekend met deze XM V6
Ziet er zo op het oog mooi uit, al staat ze wat vreemd op de foto met de achterkant naar boven en de voorkant in de ruststand.
Ik ben aan het rondkijken voor zo’n XM. De kleur spreekt me aan, de automaat (is die nog betrouwbaar bij deze km-stand?) en de uitrusting van de wagen.
En dan de vraag, loopt zoiets nog lekker op LPG?
ID 19P 1966
Ja kan goed op LPG..maar eh..ik denk dat je serieus aan een aantal duizendjes (excl gas) moet denken om alle tegenvallers op te vangen.
En persoonlijk zou ik in deze XM geen dure LPG meer in gaan hangen. Probeer dan een Franse in te voeren met minder km’s.
De automaat van dit type 1 is over het algemeen wat betouwbaarder als die van type2, dat wel, maar dan nog. Handelaar..kilometers, niet fris op de benen…
Even snel gekeken op LBC en daar ook wel 2 mooie auto’s gezien.
erg weinig km’s en komt zo te zien bij een verzamelaar vandaan. Helaas geen lederen interieur. Een karige omschrijving verder. Zat er bij een V6 standaard climate control in?
staat wat verder weg maar ziet er ook wel mooi uit.
Hoe is de staat normaal gesproken van zulke wagens in Frankrijk?
ID 19P 1966
Algemeen: Minder kilometers, weinig tot geen roest. (Ze zijn verzinkt, maar af en toe kom je er toch een tegen met doorgerotte dorpels voorzijde en slechte deuren binnen zijde)
Je koopt vaak van eerste of 2e eigenaar.
Onderhoud: Vaak op zijn frans, dus zo/zo, tenzij complete historie erbij is, wat weer wel relatief vaak zo is.
Staar je niet blind op leder; er is in NL nog genoeg te koop en met een dagje zit het erin. Ik zou wel voor airco gaan, maar da’s persoonlijk.
Als je die eerste las voorbeeld neemt: Daar zal best nog wel wat naar boven komen maar het is een heel gezonde basis die in NL nog wel een taxatie van 5.000 tot 8.000 euro kan halen.