3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

vraag 2001 Xsara Break 1.6i 16v Ligne Prestige oa boordcomp?
chestrockwell
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 16

Gepost: 14 maart 2009 05:32 PM
  [ # 31 ]

dag allemaal,

Ja met zo’n aftersales plaatje zou ik al verder komen.
Ik hoef dit echt niet in Brazilië te vragen, want met een marktaandeel van
0.001% hebben ze dat gewoon niet liggen bij de dealer.
Ik zal eens Citroen NL mailen of zijn zo’n plaatje hebben liggen, dan ga ik toch gewoon voor de vervangings radio. Ik heb op Marktplaats gekeken, 1 persoon vroeg 100 en de andere 60 voor een kapotte. Ja, dan neem ik toch liever voor 80 euro een merk, nieuw met mp3 enz. Helaas, maar dan geen orgineel Smile

Ik laat wel weten wat ik heb gedaan.

Ja, hier rijden wel Xsara’s rond, maar het is letterlijk te verwaarloze, helaas. Fiat en VW hebben hier denk ik +/-80% marktaandeel.
Kijk maar eens voor de gein op http://www.citroen.com.br dan zie je gelijk dat we ongeveer 9 modellen missen hier Evil or Very Mad

En wil je toch 1 van die 9 hebben, dat kan. Dan bestellen ze dat speciaal voor jou in Frankrijk. Maar begin niet te zeuren over import belastingen en wegenbelastingen Laughing

thx again!

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27941

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 15 maart 2009 12:25 PM
  [ # 32 ]
chestrockwell schreef:

Ik hoef dit echt niet in Brazilië te vragen, want met een marktaandeel van
0.001% hebben ze dat gewoon niet liggen bij de dealer.

Waarom niet?
Volgens mij zijn dealers verplicht 10 jaar lang onderdelen te leveren van een bepaald model. Wat ze niet hebben liggen kunnen ze bestellen.

Profiel  

2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7818

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 15 maart 2009 03:54 PM
  [ # 33 ]

Ik zou er helemaal niet vanuit gaan dat zulke regels overal ter wereld gelden.

Zelfs al kunnen/willen ze het leveren kost het je nog een vermogen. In NL kost zo’n paneeltje al rond de veertig euro. Komt er nog shipping bij.. Gaat je flink wat kosten.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

chestrockwell
< 100 berichten
Rank

Gepost: 15 maart 2009 06:52 PM
  [ # 34 ]

klopt, het zal niet goedkoop zijn.

Shipping is gelukkig niet het probleem voor mij, aangezien ik
elke week zendingen ontvang.

De xsara was een import auto, dat wilt zeggen dat hij niet hier gemaakt is of geassembleert.
En ik kan je vertellen dat wanneer de onderdelen speciaal zijn, dan ga je betalen.
Een uitlaatje o.i.d is het probleem niet. Maar een hoofdsteun of een paneeltje moet allemaal speciaal voor mij/klant besteld worden in Frankrijk.
Nou ik wil de prijs niet weten. Woon hier ruim 3 jaar, ben genoeg geschroken hier Very Happy

Ik ga eens uitzoeken wat ik allemaal kan doen.
Ik heb citroen NL gemaild, dus merk het wel of zij iets kunnen doen.

thx guys

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27941

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 16 maart 2009 09:00 PM
  [ # 35 ]
DigiDaan schreef:

Ik zou er helemaal niet vanuit gaan dat zulke regels overal ter wereld gelden.

Zelfs al kunnen/willen ze het leveren kost het je nog een vermogen. In NL kost zo’n paneeltje al rond de veertig euro. Komt er nog shipping bij.. Gaat je flink wat kosten.

Als je het niet vraag weet je niet of ze het hebben Wink

Waarom zou er verzendkosten bij komen? Dat krijg je hier toch ook niet als er onderdelen in Frankrijk worden besteld?
Als ze zo’n paneeltje bestellen komt dat toch gewoon met de rest mee?
Kan me voorstellen dat je er misschien even een tijdje op moet wachten dat dan weer wel Wink

Profiel  

chestrockwell
< 100 berichten
Rank

Gepost: 09 april 2009 07:02 PM
  [ # 36 ]

Ik heb veel geprobeerd vanuit hier, maar helaas het mocht allemaal niet lukken. Ik heb uiteindelijk maar een standaard radio gekocht hier en dan moet ik maar met het gat leven Very Happy.
Ik zal terzijner tijd eens kijken voor een frontje o.i.d.
In NL bij Citroen lagen ze niet meer.
Ben toen bij een ander bedrijf terrecht gekomen, maar die hebben nooit meer geantwoord.

goed hieronder het resultaat Crying or Very sad
Thanks voor jullie hulp.

Profiel  

3 van de 3
 < Vorige 1 2 3

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook