17 van de 44
« Eerste  < Vorige 15 16 17 18 19 Volgende >  Laatste »

De CX 2400 GTi van Graddus, ai, ca chauffe
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 19 mei 2009 09:17 PM
  [ # 241 ]

Tja, die achterruit. Als die los ligt zou dat best kunnen komen door een overweldigende hoeveelheid roest…..

Ik neem aan, dat degene die dit voor je gaat plakken zo netjes is dat niet te doen op een berg van dat bruine spul.  Confused:

Profiel  

Gepost: 19 mei 2009 09:19 PM
  [ # 242 ]
garagestmarien schreef:

Tja, die achterruit. Als die los ligt zou dat best kunnen komen door een overweldigende hoeveelheid roest…..

Ik neem aan, dat degene die dit voor je gaat plakken zo netjes is dat niet te doen op een berg van dat bruine spul.  Confused:

Het is er wel een van het soort ‘als ik het niet goed doe, doe ik het liever niet’, maar ik zal daar natuurlijk zeker aandacht voor vragen.

Profiel  

Gepost: 29 mei 2009 06:08 PM
  [ # 243 ]

Zo, gisteren zijn de drie achterste ruiten opnieuw ingelijmd door de ‘plaatselijke’ autoglasboer. Geen rare roestontwikkeling in de sponning, dus dat is alweer een grote meevaller. Een en ander ziet er netjes uit, ik hoor beduidend minder windgeruis, dus da’s al een goed teken (nou die deurrubbers nog eens tackelen). As we speak liggen de rvs strips van het rechter driehoekje te drogen in de grondverf, want die moeten natuurlijk net als de rest ook wel mooi matzwart worden Very Happy

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 29 mei 2009 09:39 PM
  [ # 244 ]

En daarna weer een fotosessie!  Cool

Profiel  

Gepost: 29 mei 2009 09:48 PM
  [ # 245 ]

Ja, daar zal ik voor zorgen Very Happy

Profiel  

Gepost: 07 juni 2009 02:29 AM
  [ # 246 ]

De verse zwarte sierstripjes zijn ondertussen gemonteerd (foto’s moet ik nog maken Surprisedops: ), ondertussen vandaag ook relais’ gemonteerd voor dim- en groot licht. Gisteravond begon er bij groot licht rook uit de schakelaar te komen. Dit eerst opgelost door de schakelaar te demonteren en de contactpuntjes met een nagelvijltje bij te vijlen en opnieuw in het vet te zetten. Daarna toch maar meteen korte metten gemaakt en meteen twee relais ingebouwd. Vanavond dan ook meteen even kunnen constateren dat de lichtopbrengst ook nog een beetje is verbeterd. Blij blij blij.

Profiel  

EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5010

Gepost: 07 juni 2009 03:55 AM
  [ # 247 ]

Logisch: de stroom gaat nu door een kortere draad en heeft daardoor minder weerstand.

Profiel  

Gepost: 07 juni 2009 01:36 PM
  [ # 248 ]
EW schreef:

Logisch: de stroom gaat nu door een kortere draad en heeft daardoor minder weerstand.

Die logica kende ik ook al hoor, bij het zes volt systeem van mijn trax was het een ware openbaring, maar toch leuk dat het ook hier toch nog duidelijk waarneembaar is.

Profiel  

RonK.
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2949

- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
Gepost: 08 juni 2009 12:24 AM
  [ # 249 ]
graddus schreef:
EW schreef:

Die logica kende ik ook al hoor, bij het zes volt systeem van mijn trax was het een ware openbaring, maar toch leuk dat het ook hier toch nog duidelijk waarneembaar is.

very good

Profiel  

Gepost: 10 juni 2009 01:21 PM
  [ # 250 ]

Vanochtend de muppet naar de apk gebracht (krijgt ze in elk geval gelijk twee nieuwe bandjes). Nu maar duimen dat er geen gekke dingen naar boven komen…

Profiel  

Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4959

Gepost: 10 juni 2009 01:29 PM
  [ # 251 ]
graddus schreef:

Vanochtend de muppet naar de apk gebracht (krijgt ze in elk geval gelijk twee nieuwe bandjes). Nu maar duimen dat er geen gekke dingen naar boven komen…

Het is een CX, dan is er altijd iets niet goed hoor Marc. Althans volgens onze ervaringsdeskundige Waterman. Alhoewel, ik had vorig jaar geen punten en zelfs een steekproef. Het kan dus wel Smile

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  

thomasfilius
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 46

Gepost: 10 juni 2009 01:45 PM
  [ # 252 ]

Mijn CX is al 2 keer probleemloos door de APK gekomen en beide keren een steekproef gehad. En dat voor een auto van nu 27 jaar oud. Was wel anders met m’n vorige auto’s…

Profiel  

Gepost: 10 juni 2009 09:36 PM
  [ # 253 ]

En zoals het hoort is ook de muppet glansrijk van de eerste keer geslaagd. Behalve de voorbanden, die versleten waren en besteld om gelijk met de keuring gemonteerd te worden, was er helemaal niets aan te merken aan de CX. Volgens de keurmeester, de zoon van mijn garagist die tot voor kort bij de plaatselijke Citroendealer heeft gewerkt, de fraaiste CX waar hij ooit aan gewerkt had. Hij had aan de onderkant werkelijk geen spatje roest kunnen vinden Very Happy

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten

- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 10 juni 2009 09:57 PM
  [ # 254 ]

Mooi Marc. Je vraagt je af, waarom iedereen maar auto’s uit Frankrijk wil halen.

Profiel  

Gepost: 10 juni 2009 10:10 PM
  [ # 255 ]

Om ze vijf jaar later aan mij te verkopen Very Happy

Profiel  

17 van de 44
« Eerste  < Vorige 15 16 17 18 19 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook