31 van de 44
« Eerste  < Vorige 29 30 31 32 33 Volgende >  Laatste »
   
De CX 2400 GTi van Graddus, ai, ca chauffe
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8165
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 16 februari 2010 07:45 PM
  [ # 451 ]

En die kachelradiateur is uiteraard weer lastig te bereiken? Oftewel, dashboard eruit, dat werk?

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Gepost: 16 februari 2010 08:24 PM
  [ # 452 ]

We gaan voor de botte bijl methode… Zijkant van de middenconsole er uit, gat maken in het kachelhuis, radiateur vervangen, gat dichtlijmen en de zaak terug dichtbouwen.

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 16 februari 2010 08:50 PM
  [ # 453 ]

Dat bespaart je een hoop ellende, gescheld en afgeschaafde knokkels. Smile

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 16 februari 2010 08:51 PM
  [ # 454 ]

Komen er foto’s ik ben wel erg benieuwd hoe dat allemaal in elkaar steekt Wink

Die kachels gaan nogal eens lek..

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43337
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 16 februari 2010 08:53 PM
  [ # 455 ]

Foto’s? Nee man, gewoon een gat hakken, en klaar. No way dat we het hele dashboard gaan slopen voor zo’n radiateurtje natuurlijk.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 16 februari 2010 08:55 PM
  [ # 456 ]

Ik bedoel ook van dat gat waar dat precies zit Wink

CXen zonder dash heb ik wel vaker op foto’s gezien of op de sloop.

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8165
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Gepost: 16 februari 2010 09:30 PM
  [ # 457 ]

Ik wens jullie alvast weer veel succes. Toch wel wat klusjes zo achter elkaar, doen jullie het erom??
Dat klussen moet tenslotte gevierd worden nietwaar? Wink

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 16 februari 2010 09:56 PM
  [ # 458 ]

Een paar fotootjes zou toch wel fijn zijn. Waar maak je het gat, hoe groot, dat soort dingen. Op een bepaald moment zijn we allemaal aan de beurt met die radiateur. ‘t is meteen een stuk makkelijker als je het een keer gezien hebt…

En succes met de klus!

Profiel  
 
Gepost: 18 februari 2010 10:57 PM
  [ # 459 ]

Men verwijdere het bekledingspaneel rechts van de middenconsole…


Daarna ook het dashboardkastje (en het radiobakje), waarna het te maken gat kan worden afgetekend waar de kachelradiator achter zit…


Vervolgens het kachelhuis opensnijden, waarna de kachelradiator naar buiten kan worden getrokken…


Even onder de motorkap de slangen afknellen…


Een oude kachelradiator…


En een nieuwe klaar voor montage….


De nieuwe op zijn plekje in het kachelhuis…


Het plaatje dat terug in het gat mag…


Netjes in het gat gekit en afgewerkt met een stukje ducttape…


En verder met het afbouwen…


Alsof er nooit wat gebeurt is…

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 18 februari 2010 11:01 PM
  [ # 460 ]

Mooi werk!! very good

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43337
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 18 februari 2010 11:03 PM
  [ # 461 ]

appeltje eitje!

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27945
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 18 februari 2010 11:05 PM
  [ # 462 ]

Mooie duidelijke uitleg!

Qua werk valt het ook nog wel te overzien?

Profiel  
 
Gepost: 18 februari 2010 11:09 PM
  [ # 463 ]

Ik heb er wel een minuut of tien van tussen geknipt Very Happy

Profiel  
 
geoarthc35
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2529
Geregistreerd: 02-08-2007

- C35 Hilton XLS
Gepost: 18 februari 2010 11:10 PM
  [ # 464 ]

Chapeau maar ik had ook niet anders verwacht.

Citroen c32 Hilton XLS

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5492
Geregistreerd: 01-07-2007

- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Gepost: 18 februari 2010 11:10 PM
  [ # 465 ]

Leuk karweitje? En een mooie fotoverslag Marc!

Profiel  
 
 
31 van de 44
« Eerste  < Vorige 29 30 31 32 33 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook