Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Heb je al gebeld met Haute Vienne?

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Laurensvzb schreef:serie 1 kopen en er een turbo 2 motor inbouwen.
‘T is iig een leuk idee dat ik nu in mijn achterhoofd heb vastgezet. Kan ik ms nog eens overwegen…

Totaal aantal Berichten: 1349
- BX SPORT
- 2CV Special

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Zou het altijd doen voor die prijs…
Hier staat die witte met prijs erbij. Het lijkt of ze voor een keer een tikje heeft gehad, die koplamp zit niet meer helemaal goed volgens mij. Voor niets zou ik ‘m zo meenemen maar voor dit bedrag vind ik de franse een betere optie.
Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos
Ik heb al een keer naar haute vienne gebeld zoals je op p7 kan zien, maar ga van ‘t weekend nog eens bellen voor een misschien wat concreter plan. Ook heb ik na lang nadenken besloten dat als de Turbo 2 er komt dat de TRS dan zal moeten gaan, ook al is het met pijn in m’n hart. Het zal mij jammer genoeg niet gaan lukken om beide goed te onderhouden en te stallen. Ga ook dit weekend dus daar een mooi verhaal voor tikken en wat mooie plaatjes schieten.
Weet iemand eigenlijk wat voor een kleur de dame uit haute vienne heeft?

- BX 1.9 TURD, de Euro
Mocht je naar Haute Vienne gaan, dan is het maar een klein stukje om naar ons om ons en onze expertise even op te halen…
Als ik ga vind ik ‘t zeker geen probleem om een klein stukje om te rijden en al helemaal niet voor wat echte expertise. Als ik naar haute vienne ga zal dat op z’n vroegst het weekend 28/29 maart zijn.

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Laurensvzb schreef:Weet iemand eigenlijk wat voor een kleur de dame uit haute vienne heeft?
Gris Renard?
Dat is een mooie kleur, iets donkerder grijs met een blauwe gloed

- BX 1.9 TURD, de Euro
Laurensvzb schreef:Als ik naar haute vienne ga zal dat op z’n vroegst het weekend 28/29 maart zijn.
Dat kom ik dan vast wel een keer tegen.

Totaal aantal Berichten: 27947
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Laurensvzb schreef:Hier staat die witte met prijs erbij. Het lijkt of ze voor een keer een tikje heeft gehad, die koplamp zit niet meer helemaal goed volgens mij. Voor niets zou ik ‘m zo meenemen maar voor dit bedrag vind ik de franse een betere optie.
De foto is gewoon uit een rare hoek genomen, ik zie eigenlijk niets raars.
Die zwarte strip is rubber, dat valt soms ook niet helemaal goed.
De bumper hangt zo te zien gewoon recht
Zo’n auto kan misschien juist voor weinig mee, zo’n bedrijf heeft weinig zin om lang met een CX te staan leuren. Volgens mij stond die al in mei te koop toen ik mijn CX kocht. Misschien zijn ze blij als je komt kijken, kan jij je voordeel ermee doen.
Misschien willen ze je TRS er zelfs wel op in ruilen
Houd er wel rekening mee dat als je in Frankrijk gaat shoppen er in totaal nog behoorlijk wat kosten bijkomen

Totaal aantal Berichten: 5165
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
€100 plus benzine, tol en APK.
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi

Totaal aantal Berichten: 27947
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Alleen de tol loopt al aardig op. Als je de auto terug rijdt, heb je op de terugweg 2x zoveel benzine en 2x tol
Die 100 euro was voor het importeren?
Je moet natuurlijk ook geluk hebben dat je geen panne krijgt op de terugweg, dat kan het ook zomaar paar 100 euro duurder maken voor iets dat je hier misschien zelf of goedkoper kan laten maken
Heb inderdaad al in m’n kostenplaatje de heen en de terugreis ingecalculeerd. En ja, als ze het onderweg zou begeven dan zou dat wel vervelen zijn maar daar ga ik niet vanuit. Ik zal de auto ook sowieso niet kopen als daar een redelijke kans op, maar dat spreekt voor zich.