Totaal aantal Berichten: 27948
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik geloof ook niet dat het Gris Renard is..
Zover ik inmiddels begrepen heb is Gris Perlé met 2 verschillende tinten bumpers geleverd
Dit zou de donkere versie kunnen zijn, ik heb de lichte versie, die je ook het meeste ziet.

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Maar in de advertentie staat blauw…

Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
...wat dus helemaal nix zegt. Elke dag worden er wel weer auto’s aangeboden die blauw zijn maar waar groen bij staat, of andersom.
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Zoals je al aangeeft Arjan, de stoelen missen de bekende rode bies en zijn derhalve niet origineel. Horen m.i. ook andere hoofdsteunen op .

Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Kan best blauw zijn, maar uiteraard geen Bleu Romantique zoals al gezegd.
Ik denk hetzelfde blauw als de TRi break hier:
http://www.citroen-cxclub.nl/ocassions.htm
We zijn wel een beetje aan het muggenziften heb ik het idee. Het is een orgineel NL auto wordt gezegd en dat klopt met het kenteken. Dat hij 3/4 van zijn leven in Frankrijk heeft gewoond kan dan nog steeds kloppen
De achterklep kan gewoon zijn overgespoten, dat zou ook niet raar zijn.
Hij ziet er strak uit op de foto’s en ik vind dat er ook steeds erg bang wordt gereageerd op een schuifdak: Ga kijken en dan weet je het. Zoals we allemaal weten kun je een CX (geen enkele auto btw) niet beoordelen op de foto’s, dus kijken is de enige optie. En je hoeft er niet eens voor naar Frankrijk
Als je wilt weten of deze auto binnen je budget val mag je best vragen aan de verkoper aan welk bedrag hij denkt.
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”

- CX 25 GTi Turbo 2
Die break heeft ook dezelfde kleur bumpers, dus komt zeker in de richting.
Even voor de duidelijkheid ik zal niet beweren dat het geen goede CX kan zijn
Maar als je gaat kijken houd dan even in je achterhoofd dat het geen 100% orginele CX is.
Veel zaken zijn makkelijk zelf orgineel te maken als je dat wil.
Het zal vooral aan de prijs liggen denk ik

Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
De blauwen die in ‘88 geleverd werden:
Bleu Iris, Bleu Magnetic en Bleu Memphis.
De eerste en de laatste zijn het niet, dan zal het wel Magnetic zijn.

Totaal aantal Berichten: 2474
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
ernst23 schreef:Kan best blauw zijn, maar uiteraard geen Bleu Romantique zoals al gezegd.
Ik denk hetzelfde blauw als de TRi break hier:
http://www.citroen-cxclub.nl/ocassions.htmWe zijn wel een beetje aan het muggenziften heb ik het idee. Het is een orgineel NL auto wordt gezegd en dat klopt met het kenteken. Dat hij 3/4 van zijn leven in Frankrijk heeft gewoond kan dan nog steeds kloppen
De achterklep kan gewoon zijn overgespoten, dat zou ook niet raar zijn.
Hij ziet er strak uit op de foto’s en ik vind dat er ook steeds erg bang wordt gereageerd op een schuifdak: Ga kijken en dan weet je het. Zoals we allemaal weten kun je een CX (geen enkele auto btw) niet beoordelen op de foto’s, dus kijken is de enige optie. En je hoeft er niet eens voor naar Frankrijk![]()
Als je wilt weten of deze auto binnen je budget val mag je best vragen aan de verkoper aan welk bedrag hij denkt.
Alle schuifdaken van cx’en roesten of ze nu helemaal gaaf zijn of niet… is een soort van tijdbom. Eigenlijk gewoon een constructiefout… een schuifdak is zalig in de zomer maar kan veel ellende met zich meebrengen.
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!

Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
par eXeMple! schreef:De blauwen die in ‘88 geleverd werden:
Bleu Iris, Bleu Magnetic en Bleu Memphis.
De eerste en de laatste zijn het niet, dan zal het wel Magnetic zijn.
Dus dat hele hele lichte blauw is Bleu Magnetic…
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
@Arjan Verkade, de startonderbreker bij een turbo2 is volgens mij vanaf modeljaar `89 -`90. Dus de boordcomputer kan best origineel zijn.
Bij zo veel leren GTI Turbo interieurs zie ik dat de rode biezen verkleurt zijn door de zon, wel jammer want dat geeft het zwarte interieur een sportief tintje .
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker
!

- CX 25 GTi Turbo 2
Citrophile schreef:@Arjan Verkade, de startonderbreker bij een turbo2 is volgens mij vanaf modeljaar `89 -`90. Dus de boordcomputer kan best origineel zijn.
Bij zo veel leren GTI Turbo interieurs zie ik dat de rode biezen verkleurt zijn door de zon, wel jammer want dat geeft het zwarte interieur een sportief tintje
.
Hier staat in de brochure van 1987 de antidiefstal al beschreven
Aangezien een Turbo 2 eind 86 pas op de markt is gekomen is dit waarschijnlijk gelijktijdig gebeurt.
Of dit in elk land zo was weet ik niet.
Dit leer heeft volgens mij helemaal geen rode bies, ik vermoed overgezet uit een normale GTi met leren VIP stoelen.
Vroege turbo 2’s zijn ook nog leverbaar geweest met de boardcomputer,
heb er al wel meerdere gezien/gehad.
Heb ze voornamelijk op de ‘86 gti t2 gezien.
De kleur op de gti t2 is gris renard,is dezelfde kleur als m,n prestige.
De blauwe kleuren op een cx zijn echt heel anders van tint.
Het was een cx of niks
WOW!! Een GTi Turbo 2 die op diesel rijdt! Wel mooi verder..
Ex: CX 22 TRS, CX 25 GTi Turbo 2
Huidig: C5 X Hypnos
waar haal je dat vandaan? hij zegt graag een limousine ingeruild te krijgen op dit exemplaar….
CX GTi Turbo 2 - All Black

Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Bij carburant staat diesel
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker
!