De CCCN organiseert de Voorjaarsrit 2009 op zondag 5 april. De route voert onder andere door de mooie streek ‘De poort van Gelderland’. We heten u tussen 11.00 en 12.00 uur van harte welkom in:
Grand Café Rutgers
De Muggenwaard 7
6988 BX Lathum
Hier wordt u ontvangen met koffie en cake en is er volop gelegenheid de CX’en te bewonderen en bij te praten. Van hieruit start om ca. 12.00 uur de rit met veel natuurschoon, bezienswaardigheden en leuke stops onderweg. We zullen ook een stukje door Duitsland toeren (denk dus aan uw paspoort!). Gewoontegetrouw bevat de rit een aantal vragen en zijn er weer leuke prijsjes te winnen. We zorgen ook voor een versnapering onderweg, maar de overige consumpties op deze dag komen voor uw eigen rekening. Tussen 16.00 en 17.00 uur arriveren we op het eindpunt, waar de prijsuitreiking plaatsvindt. Eventueel kunt u aansluitend in het restaurant dineren (voor eigen rekening).
Voor de kosten van deze gezellige middag met CX-liefhebbers onder elkaar hoeft u het niet te laten:
- Volwassenen € 5,00
- Kinderen tot 12 jaar gratis
U kunt ter plekke betalen en hoeft zich niet officieel in te schrijven, maar we weten wel graag op hoeveel auto¿s en personen we ongeveer mogen rekenen. Stuur dus s.v.p. even een berichtje naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) en vermeld met hoeveel volwassenen/kinderen u aan de rit gaat deelnemen. Het mag ook per post:
Nanneke Engelhart
Saturnusstraat 31
1973 XD IJmuiden
Tot 5 april!
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 6488
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Ha leuk, ik heb mijn hele jeugd in een dorp verderop gewoond. Thuiswedstrijdje dus, ik ben dabei.
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
Ik ben er dit keer ook weer bij.
Voor de zekerheid (én voor de gezelligheid natuurlijk) neem ik wel een co-piloot mee (Tilanus, een bekende van hier). Ik heb dan net twee oogoperaties achter de rug en weet nog niet hoe verantwoord het is om op 5 april zelf achter het stuur te gaan zitten.
Ik verheug me er al weer op om al die CX-en bij elkaar te zien.
Totaal aantal Berichten: 511
- CX 20 Pallas 1984
- Xantia 2.0I 16V automaat 2000
- Xantia 2.0I 16V automaat 1999
Ik ben ook aanwezig. Vertrek zaterdag al richting het oosten, altijd wel een leuke locatie te vinden om uit te gaan en te overnachten.
ook ik ben van de partij
voor mij is dit ook bijna een thuis wedstrijd
Totaal aantal Berichten: 139
- CX 2200 super c-matic
- CX 2400 IE Prestige Automatic RHD
Allemaal komen hoor! We hebben inmiddels al meer dan 50 inschrijvingen, maar er kunnen natuurlijk nog veel meer auto’s bij! Tot dan!
‘k heb groene vingers!! En sinds kort ook rooie.
Totaal aantal Berichten: 27923
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ik sta ook al ingschreven
Cx
mie toe
Totaal aantal Berichten: 943
- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
En ik hoop er ook bij te zijn, als ze dan tenminste wil starten…
Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
nou helaas gaat de dame niet op tijd klaar zijn, wat is dat jaar toch snel gegaan en heb ik weinig aan haar gedaan…
Maar dan nu mijn oproep: Welke CX-rijder is bereid mij uit de ZX te tillen en mij mee te nemen? En trouw aan mijn dame: mag het een serie 1 zijn?
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,
Deze rit zal heel bijzonder worden.
Minimaal 70 CX-en bijelkaar, het weer ziet er goed uit, een leuke rit door een fraaie omgeving, en als klap op de vuurpijl hebben we de nodige verrassingen in petto op zowel de start- als de finish-locatie.
Kortom: Gewoon komen en meedoen met je CX want dit mag je als CCCN lid gewoon niet missen!!!!!!!!!!!!!!
Tot zondag dus.
CX 25 Prestige, (ex: CX 20 TRE, ZX 1,4 aura, BX 19 TZI, BX 19 TGI)
Mijn CX raakt inmiddels voller en voller. Inmiddels zitten we er met drie man in en wellicht dat er nog een vierde bij komt. Wij gaan er in ieder geval een leuke dag van maken.
Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Ik ben zeer benieuwd, ik sta ergens op de route (ik mag niet zeggen waar ) en ik zal een hoop en hoop in iedergeval mooie foto’s gaan schieten.
Ik zie jullie morgen
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
TREPALLAS schreef:Deze rit zal heel bijzonder worden.
Minimaal 70 CX-en bijelkaar, het weer ziet er goed uit, een leuke rit door een fraaie omgeving, en als klap op de vuurpijl hebben we de nodige verrassingen in petto op zowel de start- als de finish-locatie.
Kortom: Gewoon komen en meedoen met je CX want dit mag je als CCCN lid gewoon niet missen!!!!!!!!!!!!!!
Tot zondag dus.
Wat een geweldige opkomst!!
Jeroen
Ik kom met mijn Krokette en co-piloten Lucas en ZX1.4i het feestje opluisteren.
Sjako
Totaal aantal Berichten: 2967
- ID/DS DSuper LPG 4bak Méchanique
Een vreemde ‘eend’ in de bijt komt rondkijken bij de start, nicknamed “Eva”...