Totaal aantal Berichten: 1501
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Goed voorbeeld doet goed volgen…
340.000 km, LPG-G3, minder leuke kleur dan die van Patje. Maar ja, je kan niet alles hebben. Wel climate-controle, cruise-controle en een trekhaak, gelukkig geen hydractief. En nog iets aparts…. Wie het ontdekt krijgt een ...eh… schouderklopje.
Gr Martijn
Totaal aantal Berichten: 15438
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gefeliciteerd!
Vanwaar “gelukkig” geen hydractief? Ik vond het een leuke goodie op de Ambiance en mis het stiekem wel een beetje. Nou ja, een heeeel klein beetje.
Komen er nog meer pics?
En een mooie extra antenne achterop
edit: het is 1 van de laatste? 6 juni 2000?
Ouwe mopperkont
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Daar gaat ie harder van! Zeiden ze… Ik ben niet zo’n enorme fan van hydractief op de auto waar ik mee moet rijden. Voor ‘even’ is het leuk, maar mijn auto hoeft geen ‘stugge’ stand te hebben. Laat mij maar zweven…
Gr Martijn
Edit: En daar gaat het schouderklopje! Geproduceerd op 6 juni 2000, kenteken van 30 augustus 2000. Rijkelijk laat ja…
Maar een hydractieve XM zweeft toch ook prima, als het goed werkt?
Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Knappe dame! leuk hoor al die XM’s opt forum
Van harte heer de Ruijter. Maak ik daar uit op dat de vrouw een CX niet zo’n goed idee vond?
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
- C1 1.0i 5DRS ambiance
- C1 1.0 Ambiance
Ach, ‘n concessie wil ik het niet noemen… Maar, ik had liever een ‘82-er Gris espadron GTi met beige ribinterieur gehad ja! Dit is een goede tweede, helemaal gezien de drie kids en de afstanden die ik nu rij. En je moet altijd iets te wensen houen, niewaar?
Gr Martijn
Nou de XM is fraai hoor. Maar mocht je nog iemand tegen komen die een Prestige zoekt. Aangezien ik de Xantia van mijn Pa voor niet teveel ga overnemen ben ik tevreden met een schamele 1450.00 euro.
Veel rijplezier!
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Remco H. schreef:Nou de XM is fraai hoor. Maar mocht je nog iemand tegen komen die een Prestige zoekt. Aangezien ik de Xantia van mijn Pa voor niet teveel ga overnemen ben ik tevreden met een schamele 1450.00 euro.
Veel rijplezier!
Je hebt pb
Enneh Martijn, fraaie dame zeg, congrats!
par eXeMple! schreef:Remco H. schreef:Nou de XM is fraai hoor. Maar mocht je nog iemand tegen komen die een Prestige zoekt. Aangezien ik de Xantia van mijn Pa voor niet teveel ga overnemen ben ik tevreden met een schamele 1450.00 euro.
Veel rijplezier!
Je hebt pb
Enneh Martijn, fraaie dame zeg, congrats!
mozes kriebel, make up your mind Peter…
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Han S schreef:Maar een hydractieve XM zweeft toch ook prima, als het goed werkt?
Daar zeg je het net goed , als het goed werkt. Laat dt nou vrij vaak het probleem zijn.
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
gompy58 schreef:
mozes kriebel, make up your mind Peter…
Nu ik naar CX’en aan het kijken ben voel ik me net een kind met 5 cent in een snoepwinkel….
Doe maar die! Ehhh nee, die! Of toch maar die….
Totaal aantal Berichten: 8162
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Mooie aankoop Martijn! Veel plezier ermee.
En welk type gasinstallatie ziet er nu in? Op sommige merken wordt wat allergisch gereageerd.
Heb je al meer foto’s?
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Dit ding is van 2000, dus er zal zeker geen DGC meer inzitten. AG DGi vind ik zelf eigenlijk wel een prima installatie. (Echter heb ik nog altijd liever wat van een ander merk).
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Re: De nieuwe XM van Martijn
Martijn de Ruijter schreef:Goed voorbeeld doet goed volgen…
340.000 km, LPG-G3, minder leuke kleur dan die van Patje. Maar ja, je kan niet alles hebben. Wel climate-controle, cruise-controle en een trekhaak, gelukkig geen hydractief. En nog iets aparts…. Wie het ontdekt krijgt een ...eh… schouderklopje.
Aaaaahm, zij word gesleept door een DS…...
Mooie wagen hoor! Veel plezier ermee!!