Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Evan schreef:ik denk dat dat vast op te lossen is door de hond a. dood te schieten of b. weg te geven…..
grijns
Nooit!!!!
dan zul je genoegen moeten nemen met af en toe wat gele lekkage denk ik… part of the fun
CX GTi Turbo 2 - All Black
Of de baas een luier aandoen…
Evan schreef:ik denk dat dat vast op te lossen is door de hond a. dood te schieten of b. weg te geven…..grijns
Ik zou willen dat mijn bengeltje nog ‘ns vrolijk z’n poot zou optrekken tegen m’n wielen om die ‘ns fijn onder te zeiken me onderwijl die grote grijns gevend.
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Tja, ik vind het gewoon waardeloos als honden tegen mijn auto zeiken, hoe lief ze verder ook zijn…...
Honden sterven ook, de onze is ook niet meer….
en verder moet je vooral niet alles wat ik zeg heel serieus nemen!
Ik neem niet alles serieus. Soms neem ik wel wat aanstoot en dat is heel wat anders. Ik hoop ook mensen erbij stil te kunnen laten staan, dat je soms tegen een zeer been schopt, terwijl je dat niet weet. Maar als je er tevoren een beetje bij stilstaat, dat iemand van hier wellicht kort geleden z’n vrolijke viervoeter het tijdelijke voor het eeuwige heeft zien inwisselen, dan zou je misschien op voorhand bedenken, dat dit niet de meest gepaste taal is op een openbaar forum. Ik ben best voor een beetje zeiken en grappen maken. Maar persoonlijk stel ik het op prijs als we niet voor de grap het afschieten van dieren voorstellen.
Komop zeg, zolang we niet het voor de grap afschieten van dieren voorstellen lijkt het me allemaal nog wel mee te vallen.
of eh,... dat heet “jagen” nietwaar? :p
Maargoed backOT dan maar…
een lekvrije CX is toch best leuk en misschien ook een unicum? houden zo voorlopig!

- BX 1.9 TURD, de Euro
We doen ons best!
Maar dat gezeik van die hond, dat zal blijven. Ik heb hem veel geleerd, ik heb hem niet veel af hoeven leren en gelukkig springt hij niet tegen auto’s op. Maar dat ‘dit is mijn auto’ krijg ik er niet uit. Heel vervelend, maar och…
Doet ie gewoonlijk dan ook bij elke auto die het erf oprijdt….
Of alleen bij CXen?
Als geursporen de eigenaar van de auto indentificeerden heeft jouw hond er in ieder geval vele…!

- BX 1.9 TURD, de Euro
Daarom mag hij ook niet mee naar bijvoorbeeld EuroCitro. Dat kan die blaas nooit aan. Hahaha
Evan schreef:Komop zeg, zolang we niet het voor de grap afschieten van dieren voorstellen lijkt het me allemaal nog wel mee te vallen.
Je had me blij gemaakt met een kleine sorry. Jou geef ik op. Ik blijf verruwing van woord en daad in onze maatschappij en het forum in bijzonder niet okee vinden. Wendela, sorry voor dit kleine dwaalspoor.
Goedemorgen!
Huh wat?
is dit niet het cafe?
Oh, dan ben ik verkeerd

- BX 1.9 TURD, de Euro
Lekker! Koffie!
Goed, terug naar Jacqueline. Ook in de koude wil ze gewoon starten. Niet dat de startmotor even snel rondgaat als bij warme motor, maar het start. Ik denk, dat ik voorlopig lekker kan gaan zweven.

- BX 1.9 TURD, de Euro
Vandaag naar NL getuft in Jacqueline, waarbij ik heb kunnen constateren, dat ze met 48,33 liter 750 kilometer heeft afgelegd. Niet echt slecht voor zo’n oude diesel, vind ik.

Totaal aantal Berichten: 943
- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
Zo, da’s niet verkeerd. Ik haal maar 1 op 13,5 gemiddeld. Maar jij rijdt heel rustig geloof ik?
En blijf je nu even hangen voor de forum-meeting of ga je meteen terug?