8 van de 17
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »

CX deurpanelen van polyester?
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 17407

- CX 2400 Super
Gepost: 16 november 2010 10:22 PM
  [ # 106 ]

Robin,
Geen nieuws = goed nieuws ?

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

F.SvM
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9362

- CX break 2500 RD diesel 1986
- ID/DS pallas 1967
- CX Prestige 2400 1976
- CX 2200 diesel super
- CX 25IE automaat
- CX 2500 pallas diesel
Gepost: 17 november 2010 12:42 AM
  [ # 107 ]
RensKorevaar schreef:

Robin,
Geen nieuws = goed nieuws ?

wat is het goede nieuws dan????

De boer is troef
Après cette énième cx
https://www.flickr.com/photos/126190970@N08/

http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/223616/

Restauratie Prestige laagdaks, er is weer vooruitgang.

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 2400 Super
Gepost: 17 november 2010 12:53 AM
  [ # 108 ]

Dat was dus mijn vraag Wink . Als we het antwoord krijgen dat we binnenkort nieuwe deurpanelen kunnen bestellen, dan zou dat het beste CX-nieuws sinds jaren zijn. Ik vrees echter dat het panelenprojekt een roemloze dood gestorven is…

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

Nelis Infra
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1823

- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Gepost: 17 november 2010 09:06 AM
  [ # 109 ]

Robin heeft een tijdelijke stop qua forum bijdragen ingelast. Hij zal dit bericht denk ik niet lezen. Als je wilt, kan ik hem wel even mailen met je vraag?

Way out in the water, see it swimming.

...en de Gehavende Groene (& de Bruikbare Blauwe)

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten

- CX 2400 Super
Gepost: 17 november 2010 10:37 AM
  [ # 110 ]

Geen nieuws is dus geen goed nieuws… Als het panelenprojekt een vervolg krijgt, zullen we er zeker nog van horen.

Profiel  

daan
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1064

Gepost: 17 november 2010 10:51 AM
  [ # 111 ]

Vond het al zo stil rondom Robin,maar dat hoeft niet te betekenen dat het project deurpanelen stil ligt toch.

Profiel  

cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3907

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 17 november 2010 10:55 AM
  [ # 112 ]

ik heb hem al een PM gestuurd, hij heeft meerdere leuke projecten lopen zoals jullie weten.

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5231

Gepost: 19 november 2010 10:41 AM
  [ # 113 ]
RensKorevaar schreef:

Dat was dus mijn vraag Wink . Als we het antwoord krijgen dat we binnenkort nieuwe deurpanelen kunnen bestellen, dan zou dat het beste CX-nieuws sinds jaren zijn. Ik vrees echter dat het panelenprojekt een roemloze dood gestorven is…

Nelis Infra schreef:

Robin heeft een tijdelijke stop qua forum bijdragen ingelast. Hij zal dit bericht denk ik niet lezen. Als je wilt, kan ik hem wel even mailen met je vraag?

daan schreef:

Vond het al zo stil rondom Robin,maar dat hoeft niet te betekenen dat het project deurpanelen stil ligt toch.

cx25gtit2 schreef:

ik heb hem al een PM gestuurd, hij heeft meerdere leuke projecten lopen zoals jullie weten.

In reactie op dit alles. Ik heb inderdaad een vrijwillige forumstop in acht genomen op één post na wat betreft belastingvrijstelling voor auto’s van 25 jaar op productiedatum. Het taalgebruik en verwijten aan mijn adres in peebeewisseling naar aanleiding van posts van mij, kon ik niet zo waarderen. Toch vind ik ook, dat ik als bestuurslid het belang van de CCCN heb te dienen. Ik heb gemerkt dat het CX-forum enorm bijdraagt aan de statutaire doelstellingen van de club:
1. het in stand houden en restaureren van Citroëns CX,
2. het streven naar een onderdelenvoorziening ten behoeve van het hiervoor vermelde doel;
3. het samenbrengen van de eigenaren van Citroëns CX;
4. de leden van de vereniging bij de activiteiten, samenhangend met de doelstelling, zoveel mogelijk daadwerkelijk als raadgevend steun te verlenen.

In verband met het voorgaande zal ik mijn ‘ding’ opzij zetten en tegelijkertijd mijzelf een plezier doen om met deze en genen zo nu en dan wat slap of serieus te lullen over het wel en wee van het CX-en SM-en, met bijzondere aandacht voor het in stand houden van onze zwevers. Het deurpanelenproject past in dit plaatje. Het dient het in stand houden van de CX-en serie 1. Ik denk, dat ieders inbreng tot nog toe er niet zou zijn geweest zonder dit forum. Daarmee is het belang van het forum voor de club wel gegeven.

Maandag heb ik weer contact met Theo. Volgens mij moet hij met mijn laatste helaas niet perfecte idee wat betreft de bevestiging onderop wel voldoende informatie hebben om wat te kunnen gaan maken.

Jim heeft trouwens wel een punt. Ik heb inderdaad een paar leuke autoprojecten lopen die aandacht opslokken. Ondersteuning bij het achter de broek aan zitten van Theo is gewenst. Als iemand zich geroepen voelt Theo met raad en daad bij te staan, zou dat mooi zijn. Wie oh wie ? Ik zal ook een peebee sturen naar Robert, onze chief onderdelenvoorziening met de vraag of hij een idee heeft wie te vragen. Het zou jammer zijn als we de laatste klap er niet op geven om betaalbare deurpanelen te krijgen. Eigenlijk zouden we bij voldoende vraag naar deurpanelen Theo zover moeten zien te krijgen, dat hij ondersteuning duldt om die dingen te maken.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten

- CX 2400 Super
Gepost: 19 november 2010 10:57 AM
  [ # 114 ]

Robin,
Mooi dat je je “ding” opzij gezet hebt; “dingen” staan alleen maar in de weg…

Profiel  

cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3907

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 19 november 2010 11:05 AM
  [ # 115 ]

welcome back !
jouw input wordt gewaardeerd !

mbt deurpanelen, super dat we dit gerealiseerd proberen te krijgen, ik kijk graag mee. je kent mijn prive situatie (onhandig drukke werk/prive agenda). mochten er anderen mee kunnen denken/kijken/doen zijn die ook van hart uitgenodigd.

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  

par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5019

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 19 november 2010 11:36 AM
  [ # 116 ]

Hee Robin, fijn dat je er weer bent! very good Het was stilletjes hier zonder jou… cheese  Wink

Wat betreft de deurpanelen, ja ook ik ben druk werk en prive, maar ik wil best meedenken/doen. Per slot heb ik er ook belang bij…

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten

Gepost: 19 november 2010 11:39 AM
  [ # 117 ]

Zo zie je maar, waar een opleiding tot mediator al niet goed voor is….. Wink Dank je allemaal voor de bemoedigende woorden.

De deurpanelen, dat is trouwens wel een ‘high goal’. Ik wil er graag aan blijven bijdragen, maar dan wel op een facet waar ik meer kan betekenen.

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten

Gepost: 19 november 2010 04:09 PM
  [ # 118 ]

Uit te koop:

baroen schreef:

Een Amerikaan met een aantal opmerkelijke details!
Amerikaan

Zie de prachtige met bont beklede deurpanelen. Of de overvloed aan stootstrips (waarbij ik twijfel of het drie of vier zijn, de bovenste lijn?) en het smaakvol aangebracht derde remlicht. Vrpr omgerekend zo’n 11500,=.

Ik denk, dat ik mijn pogingen om nieuwe deurpanelen te maken, beter kan staken. De oplossing bestaat al Laughing

Profiel  

rustyduck
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 356

Gepost: 19 november 2010 04:12 PM
  [ # 119 ]

Welkom terug! (van een beetje weggeweest)

Meedenken wil ik ook altijd met dit soort dingen heb hier en daar wel contacten in verschillende industriën, en kan daarmee misschien wel behulpzaam zijn.

Zelf ben ik er altijd voor om dingen zo simpel mogelijk te maken, dan kan er ook het minste kapot/verkeerd gaan en ik houd ervan om dingen te bedenken (kan ik nachten door wakkerliggen Smile!)

wat zijn op dit moment nog de problemen met het maken van de panelen?? misschien handig om hieronder een opsomming te maken zodat we mee kunnen denken!

greetzzzzzzzzz

Rusty

heeft er nog iemand een doosje met tijd in de aanbieding??

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten

Gepost: 19 november 2010 05:26 PM
  [ # 120 ]

Dank je en goeie suggestie. Ik zal eerst zien met Theo de pijnpunten scherp te krijgen. In wezen komt het erop neer, dat je het liefst hebt, dat er maar één mal nodig is. De armligger is licht gekant, naar beneden aflopend richting deur. Dat bemoeilijkt een gegoten deurpaneel uit de mal te krijgen. Voor de rest moet het paneel aan de bovenkant in de riggel kunnen hangen. In een mal is het niet mogelijk een omslag te maken, kortom een hakend deel, dat in de riggel bovenop valt. De bevestiging aan de onderkant is ook een uitdaging. Hoewel van onderop zichtbaar, zijn metalen lipjes die je op het paneel popnagelt een oplossing. In de lipjes boor je een gat, net als in de deur, waar je een schroefdraad in popnagelt en dan heb je een bevestiging. Erg effectief. Heb ik nu ook op mijn te zware deurpanelen vanwege leren bekleding en heftige speakers.

Profiel  

8 van de 17
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook