13 van de 17
« Eerste  < Vorige 11 12 13 14 15 Volgende >  Laatste »

CX deurpanelen van polyester?
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5231

Gepost: 30 januari 2011 10:29 PM
  [ # 181 ]

Grmbl, dat is niet effe zelf op de kop tikken en go. Die 2 mille, dat is denk ik wel de prijs voor nieuw uit de doos. Moet ik ‘t ‘ns met de rest over hebben….

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  

Gepost: 30 januari 2011 10:37 PM
  [ # 182 ]

Wow… dan had die man wel een goeie deal die ik afgelopen zomer zo’n set in blauw verkocht voor slechts € 700.  huh

Moet zeggen dat ik 2k wel overdreven vind. Tuurlijk is het extreem zeldzaam, maar € 500 per stuk is buiten proporties naar mijn mening.

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  

cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3907

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 30 januari 2011 10:40 PM
  [ # 183 ]

idem

beetje minder kan best hoor. als je er wat mee wil / stuk er onder bieden, poot stijf.
ook in Fr. gaan die niet zomaar voor dat stevige bedrag.

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  

25trd
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4911

- C15 GV (Grand Volume)
Gepost: 30 januari 2011 10:47 PM
  [ # 184 ]

Zo op het blote oog, niet eens helemaal recht…. Dus niet 100% droog opgeslagen geweest zou ik zeggen! Zéker die 2 mille niet waard!

Maar ja, je zal het maar nodig hebben en geen geduld hebben Smile

MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Profiel  

yke
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 859

- CX 2400 GTI
Gepost: 31 januari 2011 11:55 AM
  [ # 185 ]

Die doos heeft in ieder geval nattigheid gezien..

Profiel  

RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 17407

- CX 2400 Super
Gepost: 31 januari 2011 12:10 PM
  [ # 186 ]
La Léo schreef:

Wow… dan had die man wel een goeie deal die ik afgelopen zomer zo’n set in blauw verkocht voor slechts € 700.  huh

Heb je spijt? Ik wel… Ik had die panelen op Citromobile gezien en zelfs gefotografeerd, maar waarom ik pas vele maanden later tot de conclusie kwam dat ik ze wel had willen kopen? Nu ja, met des te meer belangstelling volg ik dit draadje over de herfabricatie van panelen!

Half off-topic: in de Veemarkt heb ik nooit een geldautomaat ontdekt en dat was niet in het voordeel van de handelaren. Of er op de nieuwe locatie wel een geldautomaat is?

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

cx25gtit2
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 31 januari 2011 01:16 PM
  [ # 187 ]

in de VMH was er een mannetje die daar was met een doos geld, en een pin apparaat had gehuurd, en zo je van cash kon voorzien (beetje provisie natuurlijk). hij stond daar bij de hoek met versnaperingen.

hopelijk is er een pin apparaat op de nieuwe locatie.

Citroen CX - magnifiek zweven !!  mijn Flickr foto stream  mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Profiel  

cx25gtit2
> 3000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 31 januari 2011 01:47 PM
  [ # 188 ]
RensKorevaar schreef:

Of er op de nieuwe locatie wel een geldautomaat is?

ik heb even nagevraagd - voorlopig niet, huur/installatie flappentap is te duur.

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6503

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 31 januari 2011 01:57 PM
  [ # 189 ]
RensKorevaar schreef:

Mulder, zullen wij een sponsoractie starten, zodat ook mallen voor de vroegste uitvoering kunnen worden gemaakt? Ik weet, ik loop te hard van stapel, maar t.z.t.?

Prima, als er dan ook andere materialen mogelijk zijn, ik vind het polyester te hard en daarmee te veel afwijken van ‘de norm’. Overigens alle lof voor het initiatief. En zoals al werd opgemerkt, als er eenmaal een goeie mal is, kun je waarschijnlijk ook wel met andere materialen/samenstellingen aan de slag. En dat is mogelijk aan te raden want als je, voordat je iets koopt, er wel eerst even voor mag tekenen dat je afziet van een claim omdat het gekochte mogelijk verwondingen kan veroorzaken, dan koop ik het alvast niet. Het zal best meevallen allemaal maar je geeft er een heel verkeerd signaal mee af en dat kan de afzet nooit ten goede komen. Als dat werkelijk de consequentie blijkt van het gebruik van polyester dan zou ik doorzoeken naar een ander materiaal.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  

cx25gtit2
> 3000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 31 januari 2011 02:19 PM
  [ # 190 ]

misschien verstevigt dit de deur wel, en fungeert het als een Side Impact Protection System Wink

ik denk niet dat dit product een probleem zal zijn. er worden wel meer harde kunststof delen toegepast in auto interieur delen.
als dit al wat doet, breekt het. dan moet de deur echt eerst worden dubbelgevouwen. dat gebeurt pas bij een hoog energetisch trauma (zoals dubbelvouwen vd auto om een boom of ander auto), waarbij dat deurpaneel het minste van je zorgen zal zijn, als je het al kan navertellen. ik zou er geen moeite mee hebben.
de deurpanelen van de break en prestige (achter) zijn ook van hard plastic !

als je eerst maar eens een goed mal hebt, kan je verder denken / kijken als iemand dat wil.

Profiel  

rustyduck
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 356

Gepost: 31 januari 2011 02:49 PM
  [ # 191 ]

Ik denk ook dat in geval van een ongeval (ahum) de panelen de minste van je zorgen zijn, ze zijn echt sterk en breken niet zomaar.

Wat mij meer bezig houd is t feit dat t een keihard paneel is, de structuur van een originele zit er dan wel in, maar het doet naar mijn mening grote afbreuk aan de kwaliteit van een CX. Een badkuip geeft een beter gevoel dan deze panelen.

Ik begrijp dat er natuurlijk mensen zijn die andere panelen nodig hebben (omdat de org helemaal vergaan zijn) en een beperkt budget hebben (ik heb zelf ook niet oneindig veel te besteden) maar ik blijf eerlijk gezegd liever met mijn kapotte panelen rondrijden dan er een set hard kunststof in te hangen.

Er is natuurlijk altijd de optie om ze te bekleden, kost meer, maar ik denk dat hier (bijna) iedereen voor gaat kiezen. dit zou t fabricageproces volgens mij vereenvoudigen zo kun je door gebruikmaking van een inzetstuk voor de speakers makkelijk 2 verschillende panelen maken en daarna bekleden (zie je er niets meer van). Als je dit bij een bekleder laat doen (die dan een patroon heeft) kan dit volgens mij voor best een leuke prijs.

maar goed, dit is mijn mening, ik ga iig deze week bekijken of ik iets kan verzinnen om de deurpanelen goed te bevestigen. even wat alternatieven bekijken ook wil ik de org bevestigingsclipjes nog niet afschrijven, hiermee blijf je bewegingsvrijheid houden en de originele gaten in de deur behouden. Als t paneel goed aansluit op de deur moet dit ruimschoots voldoende zijn om t paneel op zijn plek te houden. de grootste kracht wordt toch opgevangen door de haken boven en de deurgrepen.

greetzzzzzzzzzzzz

rusty

heeft er nog iemand een doosje met tijd in de aanbieding??

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5231

Gepost: 31 januari 2011 02:59 PM
  [ # 192 ]

Voor het productieproces maakt het niets uit. Dat heb ik al nagevraagd. Het paneel zoals het nu al kan worden gemaakt, dat is makkelijk te bekleden voor de liefhebber. Het één staat het ander niet in de weg. Ik zie eigenlijk niet waarom er bomen op de weg worden gezocht. Het lijkt me simpel, er moet iets worden bedacht voor de bevestiging. En dan kan ieder ermee doen wat hij/zij wil. Aangezien de panelen per stuk kunnen worden gemaakt en het maken van de mallen niet zo bijzonder duur is, zou ik het niet ingewikkelder maken dan het al is. Gewoon aan de slag en dan later evalueren en kijken of het nog beter kan.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  

cx25gtit2
> 3000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 31 januari 2011 03:03 PM
  [ # 193 ]

ik hoop dat we dat ophangen eerst op orde krijgen, dan verder met materiaal/afwerking.

bekleden met mooie stof/leer is zeker een optie. wellicht dat je dan ophangpunten juist wel weer kan maskeren…. ???
dan is het wellicht makkelijker om daar een oplossing voor te vinden…...

Profiel  

cx25gtit2
> 3000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Gepost: 12 februari 2011 03:26 PM
  [ # 194 ]

ze zijn weer in de aanbieding…..  wat was de vorige prijs ook al weer…. ?

zeker niet helemaal recht zoals dat ene paneel langs dat muurtje staat.

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6503

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 12 februari 2011 05:10 PM
  [ # 195 ]

Ik dacht 2000 euro?
Kan ook nog vertekening door de foto zijn, als het een beetje een prutcamera is dan loopt het al gauw bol richting de hoeken van het beeld.

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Profiel  

13 van de 17
« Eerste  < Vorige 11 12 13 14 15 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook