Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Als ik nou bij de voordeur zoek naar een plekje waar wel speakers zouden kunnen passen kom ik bij de verdikking uit die achter het kaartenvakje zit.
Daar zou je toch prima een speaker kunnen inbouwen?
Iemand die de deurpanelen eens heeft losgeschroefd?
Als je CV en elektr. ramen hebt zit er al een slurfje tussen de deur en de a-stijl waar je dan weer mooi het speakersnoer door kunt voeren.
Speakers in de hoedenplank is voor mij geen optie (de hoedenplank zit er toch nooit in bij ons) want de hoedenplank zit altijd in de weg.
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 164
- C3 Puretech 68 Collection
Maurice , Natuurlijk kan je speakers in je portieren inbouwen je kan dan bv 13.5 cm nemen dan de max 10cm die in het dashboard past
kabels kan je inderdaad doorvoeren mits je ze niet te dik neemt 2x 1.5 qmm (quadraat mm) is dik zat en past er latijd wel door heen , alleen zitten de speakers dan laag dus zou je deze op speaker uitgang voor de achter luidsprekers kunnen doen en in de de dasboard een set betere front speakers (door de lage plaats zullen de hoge tonen minder uitkomen)
succes met je keuze . ik ben wel tevreden met mijn plankje maar kom bijna nooit in de kofferbak daar staan reserve spullen die ik nog niet nodig heb gehad (zoals reserve lampen , pech hesje , driehoek, extra benzine etc etc .
de meeste boodschappen doe ik gewoon op de achterbank
geniet nu het nog kan van je Creature Technologie !
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Bij de Aygo zitten ze in het deurpaneel “in het kaartenvak” dat lijkt mij niks, omdat je dan met de speakers in de deur steekt.
Kans op vocht en lekkage dacht ik….
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Totaal aantal Berichten: 164
- C3 Puretech 68 Collection
er bestaan volgens mij wel speakers die tegen vocht en zo kunnen (die zitten ook in de heodenplank met speakers , een speciaal membraam tegen uv licht en vocht kan .)
ik denk dat toyota het echt niet zonder een reden doet om meer en beter geluid in de aygo te hebben , wat in een aygo past past meestal ook in de C1 en de 107.
geniet nu het nog kan van je Creature Technologie !
Hallo renestengewis
Heb je die hoedenplank met speakers nog?