Voorjaarsrit tussen de wilde zwijnen en de edelherten
Na de echte winter van dit jaar wordt het tijd om piketpaaltjes te slaan voor de voorjaarsrit. Die doen we samen met de Ami vereniging, een VisAmi zogezegd. De definitieve route en details zijn inmiddels bekend. We vertrekken op 19 april vanuit Garage Verhoef in de Harskamp. Vanaf daar leidt de rit ons over de prachtige Veluwe, een van de mooitste natuurgebieden van ons land.
Als je komt, graag even opgeven zodat we een inschatting kunnen maken van het aantal deelnemers: via .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) of telefonisch bij Maarten van den Eijnde (tel. nr te vinden in de bron).
Details:
Zondag 19 april; verzameltijd 12.00 uur bij Verhoef Car Trading, Molenweg 97, 6732 BJ Harskamp. Harskamp ligt aan de N310 tussen Garderen en Otterlo. Vertrek uiterlijk 13.00 uur.
Route:
1. komend vanaf Ede/Otterlo: neem bij de rotonde nabij Otterlo de N310 richting Harskamp/Nunspeet; let op de snelheidscamera’s en neem na 2.5 km in de bebouwde kom de eerste links (= Molenweg). Volg de weg na 450m naar rechts. Direct aan de rechterkant ligt Verhoef Car trading.
2. Komend vanaf de A1: afslag 17 (Stroe); aan einde afrit rechts (vanuit westen) respectievelijk links (vanuit oosten) richting Arnhem. Volg de N310 tot in Harskamp; let op snelheidscamera’s! Net voor einde bebouwde kom de laatste rechts (= Molenweg). Volg de weg na 450m naar rechts. Direct aan de rechterkant ligt Verhoef Car trading.
Aan de overkant van de weg is voldoende parkeergelegenheid, maar houdt de toegang voor de brandweer vrij! Verhoef ontvangt ons graag, maar we verzoeken jullie wel om rekening te houden met de lokale zondagsrust, zodat ze geen problemen met hun buren krijgen.
Tot ziens op de Veluwe!
Edit 30/03/2009
LET OP!
Ik heb vandaag een mailwisseling gehad met de secretaris van de Visa Club met het verzoek om je aan te melden als je komt. Dit in verband met het te reproduceren aantal routeboeken.
[quote data=”” author=“Ik” date=“1252147597”]Op het forum is er ook wel aardig animo voor (ik neem aan dat je dat ook even gelezen hebt). Volgens mij zou het best weleens een lange sliert kunnen worden!
Met vriendelijke groet,
[quote data=”” author=“Maarten” date=“1252147597”]Ik hoop wel dat al deze misschien geinteresseerden zich wel even aanmelden. We produceren een x-aantal routeboek exemplaren, en als iedereen zomaar komt aanwaaien hebben we er vast niet genoeg… Mischien kan jij op dat forum een balletje opgooien?
Bedankt en groeten van Maarten
Dus: als je komt of dat sterk overweegt; meld je aan!
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Ik ga heel hard proberen om erbij te zijn. Met een van de C15’s natuurlijk! (of misschien wel allebei )
Gaaf!
Ben wel benieuwd wie er “NEE!!!” gestemd heeft trouwens ... hoewel ik wel een vaag vermoeden heb.
"Life is what happens to you, while you’re busy making other plans." (John Lennon)
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 527
- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
Peter wil je dat ik erbij kom :$
Jeff, wat is dat nou weer voor domme vraag? Natuurlijk wil ik dat! Man, we zijn elkaar al zo vaak misgelopen.
Kom je dan met de LNA? Of de BX?
Edit: ik zie dat er al een stem voor LN/A staat, dus ik gok dat jij dat bent.
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 527
- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
is wel de bedoeling maar moet ff kijken als ik deze schoonheid aan de praat krijg ;D
Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Als er nog iemand uit het noorden geen vervoer heeft en er toch bij wil zijn, geef maar even een seintje. Ik kom zeker en neem mijn vriendin mee. En dan zijn er nog 3 plekken vrij achterin…
Heb er nu al zin in! :smt201
Totaal aantal Berichten: 3221
- C15 C15d Familiale
- Visa 11RE
- ZX 1.9D Break Reflex
Ik ben ook van de partij, beetje een thuiswedstrijd als je het vergelijkt met het westen van NL…
Visa II ,ça c’est une auto!
Citroënist tot in de kist
Hahaaa, het wordt gezellig!
Zijn er toevallig mensen die ook uit het westen komen en vanaf pak’m beet Utrecht alvast op willen rijden?
Project Cabrio
Ja wij komen ook, met de Visa Leader. Heb net een mailtje naar de Visaclub gestuurd. We vertrekken ca. 10.30 uur uit Zoetermeer.
Dyna Z1: Tout alu.
Zullen we eens een mooie parkeer/carpoolplaats net voorbij Utrecht opzoeken dan? Wel leuk om alvast in colonne aan te komen rijden natuurlijk.
Edit: bijvoorbeeld bij dit tankstation langs de A12 bij Bunnik (net voorbij Utrecht).
Edit 2: en daar dan om uiterlijk 11:30 wegrijden. Vanuit Zoetermeer is dat iets minder dan 3 kwartier rijden, vanuit Krimpen ongeveer 3 kwartier. Hoewel wij natuurlijk ook al bij De Andel kunnen afspreken en dan eventueel door kunnen rijden naar Bunnik als er mensen uit de buurt van Utrecht ook alvast in colonne willen rijden.
Project Cabrio
Op zich lijkt het me leuk om even langs te komen..
Alleen is mijn c15 nog niet paraat voor actie..
Maar mijn 205 multi wel..
Dus als dat geen probleem is….
C15 2.1td op naar de 200+bhp!
Diesel verstuivers reviseren?
Neem contact op!
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
Maar mijn 205 multi wel..
Denk het niet.
Ga met mijn Berlingo ook altijd naar Toyota-meetings….......
Jeroen
Hij zou op zijn minst een mailtje of belletje richting Visa Club kunnen doen. Tenslotte is de Peugeot 205 eigenlijk Visa type 3.
Het is bij de Visa Club ook niet geheel ongebruikelijk dat er weleens een vreemd merk mee rijdt. Er is bijvoorbeeld een gezin met 3 Visa’s die gerust met een oude Volvo aan komen zetten als alle Visa’s buiten bedrijf zijn.
Project Cabrio
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special
djmoqua schreef:Hij zou op zijn minst een mailtje of belletje richting Visa Club kunnen doen. Tenslotte is de Peugeot 205 eigenlijk Visa type 3.
Het is bij de Visa Club ook niet geheel ongebruikelijk dat er weleens een vreemd merk mee rijdt. Er is bijvoorbeeld een gezin met 3 Visa’s die gerust met een oude Volvo aan komen zetten als alle Visa’s buiten bedrijf zijn.
Stond ook een knipoog bij.
Jeroen
Ja, maar omdat dit natuurlijk al een gecombineerde rit is, is het wellicht wel zo netjes om even te informeren of het op prijs gesteld wordt.
Jammer eigenlijk, ik had dat ding van Dappie graag eens willen zien! Maar ik heb begrepen dat die 205 ook een beest is.
Project Cabrio