Hallo,
Ik heb een xsara 2.0hdi uit 2005
mijn scherm van mijn boordcomputer geeft een verkeerde temparatuur aan , ongeveer 9 graden verschil. ligt dit aan de sensor ? en waar zit die ? hij is nog geen jaar geleden vervangen , is dit normaal ?
Mvgr Joher
Re: boordcomputer geeft verkeerde temperatuur aan
Joher schreef:Hallo,
Ik heb een xsara 2.0hdi uit 2005
mijn scherm van mijn boordcomputer geeft een verkeerde temparatuur aan , ongeveer 9 graden verschil. ligt dit aan de sensor ? en waar zit die ? hij is nog geen jaar geleden vervangen , is dit normaal ?Mvgr Joher
![]()
is dat niet het bolletje in je rechterbuitenspiegel?? onderaan, het ziet eruit als een druppel die aan je speigel hangt , passagiers kant
Hallo nitRon
ik heb ff gekeken ,en inderdaad er zit een klein zwart bolletje onder de rechterspiegel (lijkt op een waterdruppeltje)
Een maand geleden is die spiegel met kap en al gesneuveld,mischien heeft die senser of voeler toen ook wel een tik gehad , ik zal maandag kontact opnemen met de garage ,die het heeft gerepareerd,
Bedankt voor de goede en snelle reactie,
Fijn weekend verder.
Mvgr Joher
.
Joher schreef:Hallo nitRon
ik heb ff gekeken ,en inderdaad er zit een klein zwart bolletje onder de rechterspiegel (lijkt op een waterdruppeltje)
Een maand geleden is die spiegel met kap en al gesneuveld,mischien heeft die senser of voeler toen ook wel een tik gehad , ik zal maandag kontact opnemen met de garage ,die het heeft gerepareerd,Bedankt voor de goede en snelle reactie,
Fijn weekend verder.Mvgr Joher
geen probleem brotha