Totaal aantal Berichten: 106
- ID/DS DS 23 Break
- BX 1400 cc benzine
- Berlingo 16 hdi multispace
Ach waar is de nostalgie van de hydroulische vering
cisds schreef:Ach waar is de nostalgie van de hydroulische vering
onder de nieuwe C5 Exclusive en de C6
onder een bestelbreak hebben ze nooit HP gehad…
Totaal aantal Berichten: 106
- ID/DS DS 23 Break
- BX 1400 cc benzine
- Berlingo 16 hdi multispace
weet ik ,c5 c6 past niet in mijn begroting ,gelukkig is er nog mijn ds om te zweven.
Mischien een tip voor citroen een berlingo op lhm dat zou de max zijn .
cisds schreef:weet ik ,c5 c6 past niet in mijn begroting ,gelukkig is er nog mijn ds om te zweven.
Mischien een tip voor citroen een berlingo op lhm dat zou de max zijn .
zou heerlijk zijn denk ik….
Gisteren is mijne Berlingo binnen geweest bij den dealer voor het gratis 2500 km nazicht.
Had in de garage laten weten dat het gerammel en gebonk nog erger geworden was.
Nu rammelde hij ook al vooraan, enkele weken geleden was het enkel achteraan.
Men ging het in de garage nakijken.
Een goei 3 uur later kreeg ik tel. dat ik mijne wagen mocht gaan ophalen.
De garage had blijkbaar nog eens een testrit gemaakt met de wagen.
En ze waren toch tot de vaststelling gekomen dat er iets scheelde met de voorste schokdempers.
Over de achterste hebben ze niks gezegd.
Ze gingen nu eens navragen hoe dit probleem op te lossen.
Hopelijk krijgen ze dat gerammel en gebonk weg, want het was echt niet meer normaal.
Ben al blij dat mijne dealer toch begrijpt dat er iets scheelt met de wagen, en dat ze moeite willen doen om het probleem op te lossen.
Hopelijk wordt het probleem van de achterasdemping ook verholpen.
Op mijne Mail die ik een week geleden heb verstuurd naar Citroen België, heb ik nog steeds geen antwoord gekregen.
-Berlingo Multispace 16i 16v 2009-
Dyno schreef:.
Op mijne Mail die ik een week geleden heb verstuurd naar Citroen België, heb ik nog steeds geen antwoord gekregen.
de komende jaren ook niet, helaas..
heb ze in juli 2007 een mail gestuurd, tot op heden geen antwoord…
heb ondertussen al een andere auto…
@dyno: je mag blij zijn met zo een dealer… waar ik de mijne gekocht heb doen ze die moeite niet!!!
@Ronama: da is klantenservice!!!!!
Andere dealer zoeken! Mijn schokbrekers zijn vervangen onder garantie en Citroën is weldegelijk op de hoogt van dit probleem… Dit gaat wel over de voorste schokbrekers met de achterste heb ik na 7000km nog geen enkel probleem.
Citroën Berlingo XTR Citroën C3 Exclusive
-wit -bordeaux
-modulariteitspack -panoramisch schuifdak
-zichtbaarheidspack -parkeersensoren
-detectiepack
-afneembare trekhaak
voorste rammelen bij mij ook soms….
andere dealer is, zo goed als, gevonden… binnekort krijgt ie m n dagje in de garage
Nadat mijn dealer me niet verder wou helpen met klachten omtrend het bonken en de beroerde wegligging van mijn berlingo een klacht bij citroen NL ingedient.
Vervolgens heeft iemand van citroen NL en mijn garage proefritje gemaakt met mijn berlingo. Uitkomst: geen afwijkingen geconstateerd, anders dan de gebruikelijke geluiden voortkomend uit gebruikt van de auto.
Ik zal dus waarschijnlijk de komende jaren met een nieuwe Berlingo rondrijden, waarvan je af en toe gebonk hoord alsof de achteras lost zit. Toch niet helemaal wat je mag verwachten als je een nieuwe auto gekocht hebt van 23.700 euro.
Daarnaast is het natuurlijk erg vervelend (en niet uit te leggen) dat in Duitsland en Belgie deze klachten meestal wel gewoon verholpen worden door Citroen.
Zijn er garages in Nederland/Belgie die mijn klachten omtrend het bonken wel kunnen oplossen, eventueel zelfs tegen betaling?
joost , op een duits forum geven ze de oplossing; ANDERE SCHOKBREKERS.
Ik zal straks effe zoeken ,dan post ik het wel
De schokdempers van een C4 picasso moeten er onder
Lees vanaf pag. 105 http://www.berlingo.org/showthread.php?t=13529
seres schreef:Lees vanaf pag. 105 http://www.berlingo.org/showthread.php?t=13529
Ja, ik weet reeds alles van deze thread op berlingo.org
Mijn probleem is echter dat zowel mijn dealer als citroen NL mijn probleem niet willen oplossen. Terwijl ik weet wat er zou moeten gebeuren, namelijk alle dempers vervangen. Uiteraard heb ik bij zowel mijn dealer als citroen NL ook referenties gestuurd naar verschillende fora, waaronder berlingo.org.
Dat heeft echter niet mogen helpen en nu weet ik dus even niet meer wat ik nog meer kan doen….
Als jij niks kan bereiken via je dealer,zou het dan geen optie zijn om 4 gebruikte dempers van een picasso te gaan halen op de sloop,en die er onder te schroeven.
Het is maar een idee hoe ik het zou doen.