Archi schreef:Mooie wagen.. De lak is ook OK zo te beoordelen vanaf mijn laptop
De tweeters, is dat links en rechts bovenop het dash bij de voorruit? Ik dacht dat ‘ie er standaard in zitten..
Hoe heb je ze aangesloten?
Die zijn niet standaard. Ik heb ze uit een peugeot 406 geplukt. Op de tweeters zit een klein condensatortje die fungeert als scheidingsfilter. Kwestie van het kabeltje inpluggen en klaar.
ZX1.4i schreef:Hoezo brakke telefoon-kwaliteit? zijn prachtige foto’s
Ik mis alleen een foto van de machine kamer
Daar is weinig boeiends te zien. Een nette motorruimte met een kurkdroge 1.8 16v er in.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Oh ja, via de Xantiaclub heb ik een nette achterklep die niet dof is kunnen scoren .
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 714
Geregistreerd: 27-12-2007
- C5 2.0 Break Exclusive
En verder? Heb je nog wat klusjes voor de boeg?
Se concentrer sur l’essentiel
2 nieuwe voorbandjes en een rondje bollen. Dat is het eigenlijk. Ik denk dat ik eerst de achterbollen maar vervang, en volgende maand oid de voorbollen op laat pompen. Voor veert het prul nog redelijk, achter zit er amper nog een veerweg in.
En, mocht ik er weer eens tegen aan lopen dan komt er weer stuurbediening voor de radio in. Dat had ik in de refobak, en was echt een ongelofeloos geile gadget.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 714
Geregistreerd: 27-12-2007
- C5 2.0 Break Exclusive
Yep, mee eens.. Het lijken af en toe wel mickey-mouse oren..
Och ja, als ik er niet naar kijk valt het mee
Geen comfortbollen?
Se concentrer sur l’essentiel
@ comfortbollen.
Als ik echt wil zweven koop ik wel een DS (gaat ook gebeuren overigens).
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Laat anders eerst de bollen even controleren op druk, mogelijk hoeven er geen nieuwe onder.
Comfortbollen testen kan met mijn Xantia, of vraag Raoul even naar zijn ervaringen.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik gooi het ding graag rap de hoek om zonder dat ik daarbij richting de bijrijdersstoel gelanceerd word. Comfortbollen zijn niet aan mij besteed. Ik vind een Xantia van zichzelf comfortabel zat.
De achterbollen zijn niet meer op te pompen. Daar heb ik geen druktest voor nodig, er zit echt geen enkele veerweg meer in. Voor daarentegen heb ik goede hoop.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
De veerbollentestemeeting moet er toch maar van komen denk ik. Ik heb eigenlijk niet scherp meer voor ogen hoe het stuurt zonder comfortbollen. Ik ben in idere geval nog steeds erg tevreden met de opgeboorde bollen. Ook met hoge snelheden heb ik geen slechte ervaringen trouwens. Veel zijwind, dat is wel wat gevoeliger geworden.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Citromobiel Patrick, Citromobiel
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Geen slecht plan LJ, ware het niet dat ik daar niet met de Xantia naar toe ga, maar misschien met ons Bertje. Wij staan die week op een camping in de Flevopolder.
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
PrutsyLJ schreef:2 nieuwe voorbandjes en een rondje bollen. Dat is het eigenlijk. Ik denk dat ik eerst de achterbollen maar vervang, en volgende maand oid de voorbollen op laat pompen. Voor veert het prul nog redelijk, achter zit er amper nog een veerweg in.
En, mocht ik er weer eens tegen aan lopen dan komt er weer stuurbediening voor de radio in. Dat had ik in de refobak, en was echt een ongelofeloos geile gadget.
Ik weet er waarschijnlijk nog wel eentje.
Citroen c32 Hilton XLS
Een stuur met knoppies?
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Ik heb nog wel een stuur met radio-knoppies liggen, er zit geen sleepring meer bij, die heb ik voor mijn cruisecontrol gebruikt.
Dat stuur mag je gratis hebben, is overigens wel een 2-spaaks stuur.
In dat opzicht ben ik wel een zeikerd. Ik wil eigenlijk wel een 4 spaaks, dat 2 spaaks stuur vind ik er echt niet uit zien ops: .
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005