Neen. Maar de achterbanden hebben dan ook nog een milimeter of 5 profiel. Zijn overigens wel Vickings, die achterbanden
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
En omdat ik vanmiddag niks te doen had, en het weer fijn weer was heb ik het 3e remlicht ook maar werkend gemaakt. Netjes de kabeltjes langs de originele kabelboom laten lopen en ook zo doorgevoerd. Dus dat werkt nu ook!
Ook nog die lelijke sticker verwijdert die nog wel op de foto staat:
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 9070
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Netjes!
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Totaal aantal Berichten: 7810
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Ik kan wederom niet anders concluderen dan dat je erg goed bezig bent LJ.
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
PrutsyLJ schreef:Neen. Maar de achterbanden hebben dan ook nog een milimeter of 5 profiel. Zijn overigens wel Vickings, die achterbanden
Viking, Nederlandse kwaliteit!
Totaal aantal Berichten: 714
Geregistreerd: 27-12-2007
- C5 2.0 Break Exclusive
@Prutsy:
Ga je je (ooit) nog bedenken over LM-velgjes? Of laat je het zo?
Se concentrer sur l’essentiel
Ik laat het lekker zo Archi. Dit ding zal op den duur toch vervangen worden voor een Xantia V6 break. (Kan overigens wel 1 a 2 jaar duren).
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 4870
Geregistreerd: 13-08-2006
- Xsara Scootertje.
Xantia V6 break, wel met alles er op en aan he.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Op mobile.de staan er zat. En ik wil een automaat. Dat hoort bij zo’n 6 cilinder. Verder loop je extreem op de zaken vooruit, want dit prul zal tenminste tot volgend jaar zomer bij me blijven gok ik.
De V6 is trouwens niet in de break geleverd in NL. Dat klopt als een bus. Ik zit al een jaar mobile.de in de gaten te houden. Er komen regelmatig mooie exemplaren voorbij met al het speelgoed wat destijds leverbaar was.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 27934
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ach vroeg me gewoon even af wat er op dit moment te koop stond.
Een automaat zal makkelijker te vinden zijn
Totaal aantal Berichten: 714
Geregistreerd: 27-12-2007
- C5 2.0 Break Exclusive
PrutsyLJ schreef:Op mobile.de staan er zat.
Dat klopt. Valt het je dan ook op dat de km-stand wat lager is dan in eigen land?
Automaat rijdt ook super. Ik rijd nu dik een maand en wil eigenlijk niets anders meer.
Se concentrer sur l’essentiel
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Er mist nog iets aan de achterkant: Link
Eveneens ben ik tevens ook.
Erg fraai met het derde remlicht!
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
Kijk, dat past wel op zo’n grijs prul!
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90