Nieuwe RT5 (met Bluetooth + USB aansluiting) en USB Box
dvdland
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 4

Gepost: 03 april 2009 06:31 PM

Ik rij sinds kort in een C4 Grand Picasso, Exclusive, met RT5 + Hifi Pack. Nu wil ik mijn IPod gaan gebruiken maar deze werkt niet op de USB-poort in de middenconsole. Had daarvoor bij de aanschaf van de auto de USB Box laten meekomen. Die hebben ze vandaag proberen in te bouwen maar ze krijgen hem niet aan de gang.

Volgens de dealer gaat dit niet werken, omdat er al een USB-poort aanwezig is.  Kan iemand mij vertellen of de USB Box zou moeten werken op de RT5 die Citroen nu levert ?

Bvd.

Dick

Profiel  

xsara-VTS
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 134

Gepost: 05 april 2009 01:55 PM
  [ # 1 ]

usb box

Dit gaat idd niet werken de usb box werkt op de rt3 rt4 en rd4 radio’s
de rt5 ondersteunt de usb box niet, dit ivm de al aanwezige usb aansluiting die volgens mij goed moet werken icm ipod.

Dont worry, I’m A professional Wink

Huidige auto:
Xsara Break 110pk hdi exclusive

Profiel  

dvdland
< 100 berichten
Rank

Gepost: 06 april 2009 11:29 AM
  [ # 2 ]

Mijn Ipod werkt niet op de aanwezige USB aansluiting. Heb verschillende Ipod’s geprobeerd maar de RT5 kan er niets mee. Heb wel ergens gelezen dat de Ipod alleen op deze poort herkend kan worden als je hem als harde schijf gebruikt (dus niet met het eigen Apple-systeem). Dit vindt ik geen optie want dan raak je alle handige functies van de Ipod kwijt.

Andere suggesties hoe een Ipod te intergreren met een RT5 systeem ?

Profiel  

dvdland
< 100 berichten
Rank

Gepost: 28 april 2009 03:31 PM
  [ # 3 ]

USB Box werkt icm RT5 !!!

Kom net terug van mijn dealer. Zij hadden op eigen initiatief contact gezocht met Magneti Mirelli (producent van de RT5) en van hen een nieuwere versie van de systeem-software gekregen (8.11). Na het installeren hiervan is het ze gelukt om de USB-box werkend te krijgen op mijn RT5 systeem.

Heb even getest met mijn Ipod en deze begint direct te spelen, op het moment dat hij wordt aangesloten. Het lijkt erop alsof er met een willekeurig nummer wordt begonnen.
Wat nog niet werkt is het weergeven van de afspeellijst. Je kan wel bladeren door de verschillende albums en een volgend nummer selecteren maar verder zie je weinig op de display. Op mijn Ipod zelf verschijnt onderin beeld wel de titel van het nummer, wat wordt afgespeeld. De display zelf van de Ipod gaat in een tekst-mode werken.

Zal nog wat verdere testen uitvoeren en laten weten hoe eea nu werkt maar het lijkt erop dat combinatie RT5 met USB box langzamerhand toch gaat werken.

Profiel  

edkreuk
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 43

Gepost: 06 mei 2009 03:25 PM
  [ # 4 ]

Re: USB Box werkt icm RT5 !!!

dvdland schreef:

Kom net terug van mijn dealer. Zij hadden op eigen initiatief contact gezocht met Magneti Mirelli (producent van de RT5) en van hen een nieuwere versie van de systeem-software gekregen (8.11). Na het installeren hiervan is het ze gelukt om de USB-box werkend te krijgen op mijn RT5 systeem.

Heb even getest met mijn Ipod en deze begint direct te spelen, op het moment dat hij wordt aangesloten. Het lijkt erop alsof er met een willekeurig nummer wordt begonnen.
Wat nog niet werkt is het weergeven van de afspeellijst. Je kan wel bladeren door de verschillende albums en een volgend nummer selecteren maar verder zie je weinig op de display. Op mijn Ipod zelf verschijnt onderin beeld wel de titel van het nummer, wat wordt afgespeeld. De display zelf van de Ipod gaat in een tekst-mode werken.

Zal nog wat verdere testen uitvoeren en laten weten hoe eea nu werkt maar het lijkt erop dat combinatie RT5 met USB box langzamerhand toch gaat werken.

Hoi,

Welke dealer was dat?

Profiel  

dvdland
< 100 berichten
Rank

Gepost: 06 mei 2009 04:08 PM
  [ # 5 ]

Damste in Nieuwegein/Houten

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren