hello citroënners,
Ik heb net mijn interieur eruit gehaald, aangezien ik er een lederen ga insteken. Nu merk ik op dat er onderaan de zetels oranje electrische kabels zitten, die weliswaar echt via een stekkertje met een ander kabeltje men zetel ingaan?
weet iemand waartoe dit dient? Naar mijn weten heb ik toch helemaal geen zetelverwarming? Mijn stoel zijn ook volledig manueel te verstellen, dus ik heb er werkelijk geen idee van.
graag hoor ik jullie bevindingen!
Is voor de gordelspanners.werkt het zelfde als een airbag.
ow dankje voor het antwoord. Dient dit dan om te zien of er iemand inzit?
of waartoe dient dit precies, en hoe werkt het, want daar snap ik nu eigenlijk niet veel van.
Nee dat gaat enkel naar de gordelspanners maar omdat je gordels aan de stoel zitten loopt het draadje eerst naar de stoel.
De centrale unit daarvan zit onder de middenconsole.
Die spullen kun je ongestraft uitpluggen (gaan niet geactiveerd worden) moest het nodig zijn.
Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005, Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017
Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
gordelspanners worden geactiveerd als je een aanrijding krijgt zodat je gordel je strak tegen de stoel aan trekt. Scheelt weer wat bewegingsruimte naar voren. Mag dus los, alleen wel weer inpluggen straks!
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,
dankjewel, maar ik heb ze moeten laten loshangen deze kabeltjes, want ik heb er een lederen interieur gezet, maar dat is dan weer niet voorzien van deze stekkertjes voor gordelspanners.