1 van de 8
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
   
inox uitlaat
walther259
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 217
Geregistreerd: 05-11-2005

Gepost: 16 april 2009 02:36 PM

ff melden dat ik dit weekend met de ferry naar Engeland was (H&T auto+2pers 250euro) naar Stainless Steel Exhaust in Nottingham. Deze maken al de inox uitlaten voor Chyparse.
Prijs voor een uitlaat bij de gewone leveranciers gaat tot 1600 euro.  Shocked
Ginder werd op 2 uur alles professioneel gemonteerd: prijs 700 euro. Ondermeer dank zij de gunstige koers van het pond Razz
en het resultaat mag er wezen.

ds21M 1966
sm 2.7 carb M 1971

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25594
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 16 april 2009 02:45 PM
  [ # 1 ]

Ik heb een flex van hun onder de DS. prima.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7791
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 16 april 2009 02:59 PM
  [ # 2 ]

Zijn zij veel goedkoper dan bijvoorbeeld EPS in Hoogezand?

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 16 april 2009 05:59 PM
  [ # 3 ]

Ja dat begint voor enkele pijpen voor een CX ergens bij de 1500 euro. Een SM uitlaat is vrij complex in vergelijking.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
hocks
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 140
Geregistreerd: 20-03-2008

Gepost: 16 april 2009 11:27 PM
  [ # 4 ]

Wat hebben jullie allemaal onder jullie SM , Staal of Inox ? en wat zijn de ervaringen ?

Bijna elk merk, heeft wel een interessant model…..

Profiel  
 
gjspan
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 170
Geregistreerd: 16-10-2008

- SM 2,7IE
Gepost: 16 april 2009 11:30 PM
  [ # 5 ]

ik hoop dat mijn uitlaat dan ook snel wordt opgestuurd, heb in januari al besteld maar de snelheid zit er niet erg in op een of andere manier Sad

Al het goede duurt (heel) lang…..

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43289
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 16 april 2009 11:35 PM
  [ # 6 ]
hocks schreef:

Wat hebben jullie allemaal onder jullie SM , Staal of Inox ? en wat zijn de ervaringen ?

Ik heb RVS vanaf de eerste demper. De spruitstukken, vlampijpen en eerste demper zijn dus van staal. Deze onderdelen krijgen de grootste warmte te verwerken en die warmte moet dus goed worden afgevoerd. Ik ben niet tevreden over de warmte afvoer van RVS vlampijpen en demper. De auto werd van binnen véél heter met complete RVS pijp dan nu met deels gewoon staal.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
bxsport
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2474
Geregistreerd: 29-11-2005

- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Gepost: 17 april 2009 12:32 PM
  [ # 7 ]

ja… geloof dat bij blondeau de prijs 1100 is voor de uitlaat vanaf eerste demper

citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!

Profiel  
 
bogaard77
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 25594
Geregistreerd: 31-07-2003

- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Gepost: 17 april 2009 04:59 PM
  [ # 8 ]

Ik heb vanaf de eerste demper in inox. Prima.

Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>

Profiel  
 
Gepost: 17 april 2009 05:14 PM
  [ # 9 ]

Ik heb bij Blondeau een volledig inox uitlaat gekocht voor 990 Euro en ben heel tevreden Laughing

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 17 april 2009 10:54 PM
  [ # 10 ]

Ik ook bij Blondeau een volledige inox uitlaat gekocht vannaf de vlampijpen(dus elke demper,tot achter) en heb 1040 € betaald. Wink

Profiel  
 
georgeskawa
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 290
Geregistreerd: 13-07-2006

Gepost: 18 april 2009 07:35 PM
  [ # 11 ]

hé snelle Eddy, ik zie net dat jij een buur van mij bent, als je me pm’ed kom ik met een bak bier langs, tenzij je mij weet te wonen, gooi ik hier de tap open Very Happy

Profiel  
 
hocks
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 140
Geregistreerd: 20-03-2008

Gepost: 19 april 2009 02:20 AM
  [ # 12 ]
waterman771 schreef:
hocks schreef:

Wat hebben jullie allemaal onder jullie SM , Staal of Inox ? en wat zijn de ervaringen ?

Ik heb RVS vanaf de eerste demper. De spruitstukken, vlampijpen en eerste demper zijn dus van staal. Deze onderdelen krijgen de grootste warmte te verwerken en die warmte moet dus goed worden afgevoerd. Ik ben niet tevreden over de warmte afvoer van RVS vlampijpen en demper. De auto werd van binnen véél heter met complete RVS pijp dan nu met deels gewoon staal.

wat doe je dan met de aansluitingen tussen staal en inox?

Bijna elk merk, heeft wel een interessant model…..

Profiel  
 
bxsport
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2474
Geregistreerd: 29-11-2005

- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Gepost: 19 april 2009 12:24 PM
  [ # 13 ]

in principe ringen tussen zetten waar de uitlaat van de xantia ook mee vastzit… waterman wist dit en deze kan je goed aantrekken.

citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!

Profiel  
 
gjspan
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 170
Geregistreerd: 16-10-2008

- SM 2,7IE
Gepost: 11 mei 2009 12:04 AM
  [ # 14 ]

Bestel je in Engeland een uitlaat, krijg je een dikke middelvinger opgestuurd…... Wink

Gelukkig na uitpakken mooi glanzend werk, incl verzenden totaal 840 euro, nu nog de juiste klemmen,  iemand een idee?

Al het goede duurt (heel) lang…..

Profiel  
 
U-Niek
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1069
Geregistreerd: 23-10-2007

Gepost: 11 mei 2009 12:49 AM
  [ # 15 ]

Zij die er niet in RVS?

Profiel  
 
 
1 van de 8
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook