ff melden dat ik dit weekend met de ferry naar Engeland was (H&T auto+2pers 250euro) naar Stainless Steel Exhaust in Nottingham. Deze maken al de inox uitlaten voor Chyparse.
Prijs voor een uitlaat bij de gewone leveranciers gaat tot 1600 euro.
Ginder werd op 2 uur alles professioneel gemonteerd: prijs 700 euro. Ondermeer dank zij de gunstige koers van het pond
en het resultaat mag er wezen.
ds21M 1966
sm 2.7 carb M 1971
Totaal aantal Berichten: 25563
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Ik heb een flex van hun onder de DS. prima.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 7771
Geregistreerd: 30-11-2005
- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Zijn zij veel goedkoper dan bijvoorbeeld EPS in Hoogezand?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Ja dat begint voor enkele pijpen voor een CX ergens bij de 1500 euro. Een SM uitlaat is vrij complex in vergelijking.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Wat hebben jullie allemaal onder jullie SM , Staal of Inox ? en wat zijn de ervaringen ?
Bijna elk merk, heeft wel een interessant model…..
ik hoop dat mijn uitlaat dan ook snel wordt opgestuurd, heb in januari al besteld maar de snelheid zit er niet erg in op een of andere manier
Al het goede duurt (heel) lang…..
Totaal aantal Berichten: 43264
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
hocks schreef:Wat hebben jullie allemaal onder jullie SM , Staal of Inox ? en wat zijn de ervaringen ?
Ik heb RVS vanaf de eerste demper. De spruitstukken, vlampijpen en eerste demper zijn dus van staal. Deze onderdelen krijgen de grootste warmte te verwerken en die warmte moet dus goed worden afgevoerd. Ik ben niet tevreden over de warmte afvoer van RVS vlampijpen en demper. De auto werd van binnen véél heter met complete RVS pijp dan nu met deels gewoon staal.
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste
Totaal aantal Berichten: 2470
Geregistreerd: 29-11-2005
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
ja… geloof dat bij blondeau de prijs 1100 is voor de uitlaat vanaf eerste demper
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!
Totaal aantal Berichten: 25563
Geregistreerd: 31-07-2003
- Ami 6
- SM 2.7 i.e.
Ik heb vanaf de eerste demper in inox. Prima.
Zelfbenoemd Citroën Specialist!
Main Entry: bo·gart
Pronunciation: ‘bO-“gärt
Function: verb
1 : BULLY, INTIMIDATE.
2 : to use or consume without sharing. <don’t bogart that joint, pass it over>
Totaal aantal Berichten: 111
Geregistreerd: 28-06-2008
- CX 2400 prestige injection automatique
- ID/DS DS 23 IE Pallas Automatique
- SM SM 2.7 carbu
- C6 (2005-2012) 3.0 V6 HDI Exclusive
- ID/DS Cabriolet Usine
Ik heb bij Blondeau een volledig inox uitlaat gekocht voor 990 Euro en ben heel tevreden
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Ik ook bij Blondeau een volledige inox uitlaat gekocht vannaf de vlampijpen(dus elke demper,tot achter) en heb 1040 € betaald.
hé snelle Eddy, ik zie net dat jij een buur van mij bent, als je me pm’ed kom ik met een bak bier langs, tenzij je mij weet te wonen, gooi ik hier de tap open
waterman771 schreef:hocks schreef:Wat hebben jullie allemaal onder jullie SM , Staal of Inox ? en wat zijn de ervaringen ?
Ik heb RVS vanaf de eerste demper. De spruitstukken, vlampijpen en eerste demper zijn dus van staal. Deze onderdelen krijgen de grootste warmte te verwerken en die warmte moet dus goed worden afgevoerd. Ik ben niet tevreden over de warmte afvoer van RVS vlampijpen en demper. De auto werd van binnen véél heter met complete RVS pijp dan nu met deels gewoon staal.
wat doe je dan met de aansluitingen tussen staal en inox?
Bijna elk merk, heeft wel een interessant model…..
Totaal aantal Berichten: 2470
Geregistreerd: 29-11-2005
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
in principe ringen tussen zetten waar de uitlaat van de xantia ook mee vastzit… waterman wist dit en deze kan je goed aantrekken.
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!
Bestel je in Engeland een uitlaat, krijg je een dikke middelvinger opgestuurd…...
Gelukkig na uitpakken mooi glanzend werk, incl verzenden totaal 840 euro, nu nog de juiste klemmen, iemand een idee?
Al het goede duurt (heel) lang…..
Zij die er niet in RVS?