Nieuwe C4 Coupé VTR besteld
noel
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 9

Gepost: 20 april 2009 02:19 PM

Nieuwe C4 Coupé VTR besteld Smile

Hallo allemaal, vandaag heb ik mijn nieuwe c4 coupe besteld, had al eerder eerst een c4 berline 1.4 tentation gehad, die ik heb ingeruild voor een nieuwe c4 coupe image hdi 90 pk, dat was een heel fijne/ pittige auto voor relatief niet eens zo hoge prijs, jammer genoeg heb in februari een boompje geraakt Sad , gevolg deurstijl vervangen en teveel om te noemen)
Aangezien ik niet echt tevreden was over de reparatie, heb ik besloten om eens te gaan kijken wat ik terug kreeg bij aankoop van een nieuwe Wink
Viel dat tegen Crying or Very sad
Maar ok, na lang zoeken en prijzen opvragen ben ik er toch uitgekomen, verschil tussen inruilwaarde bij de verschillende dealers bedroeg maar liefst 4.700€! met de dezelfde kortingsbonussen op een nieuwe he…
Genoeg hierover,
Mijne nieuwe : C4 Coupe 1.6 HDI 110 pk in VTR-PACK uitvoering en ja alweer in zwart… Cool
Mijn vriendin zei neem hem dan in een andere kleur, niemand ziet dat je een andere auto hebt Surprisedops: ( wat weten vrouwen nou over een auto..) Wink
Dat boeit mij eigenlijk echt niet, dan is er ook geen afgunst he van je collega’s en zo zei ik,
Het zit namelijk zo, als je voor eind april een nieuwe koopt en die wordt geleverd voor 10 mei , dan krijg je( Belgie) nog eens 1000 € extra korting/ inruilwaarde meer terug !µ
Natuurlijk heb je dan ook maar beperkte keuze, dus is het weer een zwarte geworden, anders had ik misschien wel een zilvergrijze genomen, Rolling Eyes
Op de nieuwe facelift model ( eigenlijk weet ik niet of ik het voorfront nu mooier vind dan eerst..)
zit standaard , auto airco, elek inklapbare spiegels, armsteun Laughing  en nog wat extra opties zoals regensensor , verduisterende spiegel en een paar best wel mooie 17 inch Ribalta velgen.
Ben benieuwd Very Happy
Groetjes uit het zonnige Laakdal Wink Cool

[edit rené] caps lock verwijderd[/edit rene]

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook