Totaal aantal Berichten: 1154
- C5 2.0 16v Comfort
ja,wat motorolie op het subframe…......,kan ik niet echt wakker van liggen.
Kon inderdaad nog wel eens een aandrijfas keering zijn,in mijn Visa (met chronoblok) hing ook zo’n 1400,deze lekte ook bij de keering.
Met z’n vieren in je Eendje.
- C5 2.0 16v Comfort
Vandaag bij wijze van uitzondering de Palmares in de was gezet,normaal ben ik niet zo’n poetser maar het is de laatste dag van mijn vakantie en dit leek me een mooi moment om eens te kijken of de inmiddels dof geworden lak nog wilde glimmen.
Ik kreeg de lak niet 100% meer goed glimmend,als je er op een bepaalde manier op kijkt lijkt het net of de was niet goed is uitgepoetst maar dit is wel het geval,het blijft dus een beetje vlekkerig
Natuurlijk een paar plaatjes getrokken na de inspanning;
Al met al toch opgeknapt en de Zondagmiddag nuttig besteed…,naar wij dachten
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Ziet er goed uit zo op de foto. Heb je hem ook eerst gecleanerd met Commandant? Daar krijg je de lak mooi wit mee, daarna zet je hem in de was.
Eveneens ben ik tevens ook.
- C5 2.0 16v Comfort
Ehh,nee…,terwijl ik nog ergens een blik Commandant moet hebben,maar door de verhuizing en de daar op volgende aanbouw van garage en bijkeuken ligt alles nog niet helemaal op z’n plaats.
Als alles op orde is ga ik dat zeker proberen!
- C5 2.0 16v Comfort
Bye tze way,weet iemand iemand hoe ik mijn linkjes naar mijn foto’s kan veranderen in clickable thumbnails?
Ben al een tijdje aan het prutsen maar krijg het niet voor elkaar…
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Mooi kar hoor! Zo’n Palmares blijft toch een lief ding!
Die foto’s als clickable thumbnails op het forum zetten kan, maar dan moet je photobucket niet gebruiken, die is sowieso geblokkeerd op het forum omdat het nogal wat vertraagd zo heb ik begrepen.
Je kunt kijken voor een andere hoster of je eigen webspace daarvoor gebruiken, bij de meeste internet providers krijg je wel een paar megabytes om mee te klooien.
Ik heb de omslachtige gewoonte om op mijn foto’s zelf te verkleinen naar een redelijk formaat en deze samen met het origineel op mijn webspace te dumpen. vervolgens kun je ze met een paar tags clickable op het forum zetten, bijvoorbeeld:
[url=http://www.mechuccio.nl/foto/nurburgring/09/5.jpg][img]http://www.mechuccio.nl/foto/nurburgring/09/thumb/5.jpg[/img][/url]
wordt dan:
je opent dus een url= tag, zet daar de link naar de grote foto achter, sluit deze met een ] vervolgens open je een img tag, zet daar de link naar de thumb achter en sluit het zaakje af met een /img en /url tag.
Dan werkt het allemaal wel.
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
- C5 2.0 16v Comfort
Mechuccio schreef:Mooi kar hoor! Zo’n Palmares blijft toch een lief ding!
Maar het is natuurlijk geen BX-16 soupapes
Bedankt voor je uitleg over de clickable thumbnails,dat wordt dus niks met Photobucket.
Ik probeer al zolang ik ADSL heb om in te loggen bij de KPN om ook een e-mail adres en webspace te krijgen,maar op een een of andere manier lukt het niet,mijn adres correspondeert niet met mijn klantnummer en dat schijnt niet te kunnen volgens de KPN en daarmee kunnen zij het niet oplossen
Zeker mooie BX!
Mooi, die 205 velgen eronder!
Mooi wit is zeker niet lelijk.
Groetjes Martijn.
Mijn Fotosessie’s
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Hé, er komt weer ens een Palmdinges voorbij! Dat is en blijft toch een erg leuke uitvoering. Ik moet wel even wennen aan de andere velgen.
Een tijd terug heb ik er één van nabij mogen bekijken. Kenetken start ook met TS.
Veel plezier van de BX.
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
- C5 2.0 16v Comfort
Bedankt mensen!
Grappig dat het kenteken van de Palmares van Raoel ook met TS begint,wagen ziet er op de foto’s nog puik uit!
Velgen vind ik persoonlijk mooier dan de plastic wieldoppen….,heb ze overigens wel netjes opgeslagen in de nieuwe garage.
Hier even wat beelden van de bouw;
Dak zit er ondertussen ook op,betonvloer is gestort,elektrisch zit er in,alleen nog een garagedeur en klaar is Klaas.
Totaal aantal Berichten: 8156
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Je krijgt er aardig wat ruimte bij Klaas!
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Garage gaat netjes worden.
Ik bekeek net nog ff die fotos van je bx en ik merkte op dat ik zelfde striping aan de zijkant heb als jou palmares.
- C5 2.0 16v Comfort
Inderdaad Patrick,garage is 4 x 8 m. Moet genoeg zijn voor een amateur sleutelaar met een CX wens.
@Thiezz,
De streep op de Palmares is rood,grijs en heel donkergrijs of volgens mijn vrouw,zwart.
Het rood is er bijna af dus de bovenste lijn is een beetje rossig geworden.
ja precies dan is het dezelfde striping. weet ik ook weer waar die vandaan is gekomen. Mijn bx was een bij elkaar raapsel van allerlei andere type en toegevoegde opties en omgedoopt tot ‘reinard’.
- C5 2.0 16v Comfort
Dan heb (had) je toch een hele zeldzame BX Thiezz,waarschijnlijk de laatste serie met het A150 motortje…