Totaal aantal Berichten: 27923
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Ja, ze zijn wel duur..
Ik geloof ergens tussen de 30 en 40 euro
Die Philips lampen zitten ook in onze Xsara! Erg tevreden over. Stuk meer licht. En die kleurtjes zijn inderdaad grappig.
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
Ik heb ze er ook in gehad, na 4 weken ging me de eerste al kapot, en voor die prijs ga je niet graag nieuwe halen. Het verschil in licht was wel echt goed te merken!! Daarom vind ik t jammer dat ze bij mij zo snel kapot gingen.
Ik ga dus een keertje voor xenon maar dat duurt nog wel even…
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
- CX 25 GTi Turbo 2
Ik meen ergens gezien te hebben dat je er een aantal maanden garantie op heb
Maar dat weet ik niet zeker.
Hopelijk gaan ze bij mij een stukje langer mee…
mooie bak!!! die middensteun is standaard??
- CX 25 GTi Turbo 2
Thanks
Nee die armsteun is zeker niet standaard…
Sterker nog, het is inmiddels een zeldzame accessoire waar behoorlijk wat geld voor gevraagd wordt
Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Oh grappig, heb ook zo’n middensteun en had hem ook nog niet eerder gezien. Dacht zelf dat het één of andere universeel geval was, maar zo te zien heb jij dezelfde
- CX 25 GTi Turbo 2
We kennen het allemaal wel, dat geluid dat als je stoel niet goed in de stand staat. Vaak bij het remmen of optrekken opeens een vrij luide knal door de auto…
Zoiets had ik gistermiddag dus ook, alleen dan 10x harder
Ik reed in de stad in de file, ik denk rond de 20 km/h. Allereerst even naast je kijken, maar zoals ik al vermoede was het niet mogelijk dat ik ergens tegenaan was gereden.
Dus maar rustig met het verkeer mee gereden, maar bij de eerste bocht werd het wel duidelijk dat er iets mis was met de Xsara, zodra ik stuur komen er allemaal geluiden uit het vooronder.
Gelukkig was de auto nog wel te rijden, dus maar op gepaste snelheid door gereden.
Net even naar de dealer gegaan en daar werd het vermoeden direct bevestigd, er is de een veer gebroken…
Uiteraard een bekend probleem bij de C3, helaas heeft de Xsara (volgens mij vooral uit dit bouwjaar) er af en toe ook last van, maar dat wist ik al. De dealer had er 1 eerder gehad werd me vertelt
Uiteraard doen we verstandig en laat ik beide kanten direct vervangen, hopelijk in de loop van de week weer klaar.
Ik zal het dus even een aantal dagen met de CX moeten doen
Balen.
Is het nog een gevalletje van garantie/coulance o.i.d.?
Of moet je het maar gewoon zelf dokken?
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
- CX 25 GTi Turbo 2
De auto is uit 2003 en ik ben niet de eerste eigenaar. Ik denk dat ze op een 7 jaar oude Xsara geen garantie meer geven
Ik moet eigenlijk zeggen dat de kosten mij nog meevielen, een veer kost 90 euro.
Maar goed het zijn natuurlijk onvoorziene extra kosten, dat is altjd jammer.
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
balen man,
Gelukkig is t volgens mij geen straf om in de cx te rijden
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
- CX 25 GTi Turbo 2
Ik denk dat het helemaal goed komt
Nudat de Xsara daar is laat ik ook direct even de voorwielen uitbalanceren, dan ben ik hopelijk ook direct van de lichte trilling in het stuur af die af en toe op de snelweg te voelen is.
Ja, ik overleef het prima in de CX voor een paar dagen, alleen het tanken valt altijd zo tegen vergeleken met de Xsara
- CX 25 GTi Turbo 2
Vandaag weer in de Xsara kunnen rijden. Volgens mij merk ik niet echt verschil in rijgedrag, prima dus
Toen ik de auto ophaalde reed ik zelf achter de Xsara in de CX, dan vind ik het toch wel een toffe auto als ik de Xsara zo over de weg zie rijden.
De kleur, de velgen, de coupé uitvoering en het subtiele spoilertje maken het wel een net karretje
Ik heb af en toe ook het idee dat mede Xsara weggebruikers ook wel omkijken, maar ja ik kan het mij ook verbeelden
Ik wacht nog steeds om zelf een Xsara coupé in deze kleur te spotten. Van de week wel weer een break gezien.
- CX 25 GTi Turbo 2
Gister tegen de 600 km gereden, even naar Frankrijk heen en weer geweest.
Het verbruik van een tank kwam op 1 op 12. Dat lijkt me prima. Ik haalde het tank station net net, dus de LPG tank was net leeg. Ik had nog niet zoveel kms op 1 LPG tank kunnen rijden, want ik haalde nu 364 km. Daarna ging er 30.16 liter in. Dat klopt bijna precies, want dat is 80% van 38 liter
Het viel me nu ook op dat ze in België langs de snelweg ook het Nederlandse vul systeem hebben. Dus ik hoefde geen gebruik te maken van de opzetstukken.
- CX 25 GTi Turbo 2
Ik moet wel zeggen dat die spatlappen erg goed hun werk doen. Sinds de spatlappen erop zitten is er geen enkel zwart teer vlekje meer op de deuren komen te zitten. En dat scheelt behoorlijk bij het schoonmaken
Ook veel minder modder en ander vuil. We gaan straks de herfst weer in, ik ben benieuwd hoe dat dan gaat.
Achterop is natuurlijk veel korter, maar daar zit nu vaak meer vuil dan op de deuren.