![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_4670.jpg)
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Je bedoelt die veren bij de verbinding naar je spruitstuk? Als daar geen veren tussen zitten kan je daar niet mee rijden. De veren zijn bedoeld om de kanteling van de motor op te vangen, als daar bussen zitten is er niet genoeg bewegingsvrijheid.
Eveneens ben ik tevens ook.
moet ik maar even gaan aanpassen dan, breekt je spruitstuk hierdoor? ik rij er nu namelijk wel mee. weet iemand hoelang die bouten moeten zijn?
iemand?
Ik kreeg meestal een setje waar 3 bout-lengtes inzaten. Dan nam ik meestal de langste, maar ik hield altijd de orginele ernaast. Die heb je zeker niet meer?
de originele zijn nogal gesmolten, krom en een stuk korter. daar is echt niks meer mee te vergelijken. het set dat ik nu heb is totaal niet voor een citroën geloof ik.
-niels- schreef:de originele zijn nogal gesmolten, krom en een stuk korter. daar is echt niks meer mee te vergelijken. het set dat ik nu heb is totaal niet voor een citroën geloof ik.
Heb je zo’n setje in een oranje doosje van Romax?
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
ja
-niels- schreef:ja
Heb ik ook gedonder mee.
Blinde stuk van de bouten is te lang. (of het draad te kort, net hoe je er tegenaan kijkt
)
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
te lang? veel te kort ik heb nog niet eens een centimeter over tussen m’n uitlaat en m’n moer past van z’n leven geen veer tussen zelfs helemaal ingedrukt kan m’n moer er niet op.
Hoe lang zijn bij jouw de bouten dan?
Bij mij zijn ze iets van 5 of 6 cm.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
weet ik niet, ze zitten er nu wel in met bussen die er ook bij zaten, zat heel veel spul bij wat ik niet nodig heb beetje vaag allemaal. en die ring die tussen je uitlaat en je spruitstuk moet paste ook niet was te breed dus nu zit de oude er weer tussen, die was nog goed.
ik heb een beetje ruzie met de linkerkant van m’n dashboard, dat gedeelte waar je licht schakelaar en je kniperlicht schakelaar zitten.
m’n knipperlicht gaat niet mee uit als je hem naar links doet, het ziat allemaal wel goed zover ik het kon zien. hij klikt te verdoor en blijft dan zitten hoe kan je dat het beste oplossen?
en de zeikant van dat blok waar je schakelaars inzitten word echt heel erg warm als m’n licht aanstaat klopt dat of maakt het ergens kortsluiting?
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_8776.jpg)
Totaal aantal Berichten: 917
Geregistreerd: 08-10-2007
- BX GTI 16V MK1
ja dat ken ik!!
Ik heb op het moment exact hetzeflde probleem met mijn licht. Ik heb ook precies dezelfde BX als jij. De oplossing voor dit heet worden van de schakelaar is een relais (of twee) inbouwen in de kabel die van je schakelaar naar je koplampen gaat. Dit moet je ook doen. In het topic over mijn basis staat wat uitleg hierover, lees dat maar. Ik durf er echter niet alleen mee aan de slag… laat me maar weten als het jou lukt om dat relais in te bouwen. Ik hoor dan graag de instructies:)
—> Xantia 1.8 16V Elegance (2000), BX GTI 16V mk1 (‘89)
—> Vorige auto’s: Visa 14 TRS (‘85), BX 19 TZD (‘92), BX basis (‘86), Mercedes w123 300D (‘82), BX 19 TZD (‘91), BX 19 GT (‘86), ZX 1.8 furio (‘94), Peugeot 405 GRD (‘90)
oke, dan ga ik jouw topic er maar eens op na lezen, over 2 en een halve week heb ik zomer vakantie dus dan eerst maar eens een grote beurt geven dan kan ik gelijk hier naar kijken.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_6688.gif)
Totaal aantal Berichten: 6168
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
-niels- schreef:oke, dan ga ik jouw topic er maar eens op na lezen, over 2 en een halve week heb ik zomer vakantie dus dan eerst maar eens een grote beurt geven dan kan ik gelijk hier naar kijken.
Ik heb een compleet setje liggen. Relais + bedrading + schemaatje.
PB maar bij interesse.