ik heb zo ook los gekregen met de haakse slijper, althans de bovenste, de onderste ging er goed af.
Dan denk ik dat er niks op zit dan grof geweld te hanteren.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
wat versta jij onder grof geweld? met de hamer lukt het niet
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_4670.jpg)
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Je kan een verlengstuk van een ratel (of een gereedschap wat er echt voor bedoeld is) tegen het uiteinde van het schroefdraad zetten en er een fikse klap met een hamer op geven, dan moet het wel loskomen.
Eveneens ben ik tevens ook.
lukt niet, heb ik al geprobeerd. het zicht echt muurvast
Met een fuseevork zijn ze in 1 keer los.
Zelf heb ik pas deze gekocht: http://link.marktplaats.nl/232970967
Natuurlijk niet de beste kwaliteit, maar hij werkt wel goed.
En die 10 dingen die ik er in 1 jaar mee doe, overleeft die wel.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_6040.jpg)
Totaal aantal Berichten: 1155
Geregistreerd: 28-01-2007
- C5 2.0 16v Comfort
Stalen pen (verlengstuk uit doppendoos of zoiets) erop zetten en dan een goeie klap met de hamer geven.
oh,zie net dat dit antwoord al was gegeven….
Met z’n vieren in je Eendje.
BasisBIX schreef:Met een fuseevork zijn ze in 1 keer los.
![]()
Zelf heb ik pas deze gekocht: http://link.marktplaats.nl/232970967
Natuurlijk niet de beste kwaliteit, maar hij werkt wel goed.
En die 10 dingen die ik er in 1 jaar mee doe, overleeft die wel.
Daar kan je eventueel ook een grote steeksleutel voor gebruiken
zow, lintje voor autofanin combinatie met basisbix
met een grote sleutel is het eindelijk gelukt. ze kan er weer tegenaan
ik heb even een vraagje over het verbruik. ik had pas een lege tank, het lampje brande maar er ging maar 30 liter in. en nu 360 km verder brand het lampje weer? d’r zit toch wel meer in zo’n tank? moet ie ontlucht worden?
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_646.jpg)
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004
- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Ik denk dat je de meters op het dashboard niet zo serieus moet nemen. Dit geld overigens ook voor de snelheidsmeter, die is nogal optimistisch namelijk!
Ik geloof dat je hem gerust een 7 á 8 kilometer hoger kunt zetten dan de maximum snelheid, zonder bang te hoeven zijn voor een bekeuring.
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik nooit heel erg op het verbruik heb gelet, vooral omdat ik er nooit lange einden in heb gereden. Het was vooral Tamara die zich er mee heeft vermaakt.
de meters heb ik ook niet zoveel vertrouwen in maar lampjes luister ik wel naar.
de snelheids meter draait terug als je achteruit rijd ziet er echt vaag uit.
Mijn moeder rijdt met haar AX op de dagteller. Is dat voor jou ook geen goed plan om te doen? Die oudere auto’s hebben weleens de neiging om niet meer zo goed de tankmeter te laten werken, waardoor je daar niet zo heel erg goed op kunt vertrouwen
Zelf rijdt ik ook op de dagteller. Om de 500km ga ik ongeveer tanken. Ik kan wel veel meer rijden, maar rijdt hem liever niet helemaal leeg.
Autofan schreef:BasisBIX schreef:Met een fuseevork zijn ze in 1 keer los.
![]()
Zelf heb ik pas deze gekocht: http://link.marktplaats.nl/232970967
Natuurlijk niet de beste kwaliteit, maar hij werkt wel goed.
En die 10 dingen die ik er in 1 jaar mee doe, overleeft die wel.
Daar kan je eventueel ook een grote steeksleutel voor gebruiken
Een grote steeksleutel is toch niet conisch?
Met zo’n fuseevorkligt dat stabkistokje er echt in 2 seconden naast.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Dan moet je wel eerst zo’n fuseevork hebben Niet iedereen heeft zo’n ding en een steeksleutel heeft iedereen wel als het goed is
Vandaar dat het daar ook wel mee kon lukken. Maar een fuseevork gaat inderdaad makkelijker.