Totaal aantal Berichten: 664
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
Hier mijn plaatjes van gister.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
C15GrandVolume schreef:Wij zijn gister geweest, en het was weer erg leuk. Nog een paar leuke dingen gevonden, voornamelijk documentatie over de C15 en Visa.
Een topic over cimo 2010? Lijkt me een prima plan om het dan gewoon bij één topic te houden in plaats van de 20 topics over deze editie
dus jou reden wij een keer of 3 voorbij op de snelweg op de heenreis wij reden in een rode xm ( van mij ) en een xantia v6 activa ( van mijn maatje ) hebben reglmatig naar je getoeterd.. mooie combinatie
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl
Totaal aantal Berichten: 6491
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
XMine schreef:Vandaag een paar uurtjes geweest en niet erg veel foto’s gemaakt. In de link hieronder een collage.
Mooie openingsfoto. Heb ik haar toch niet helemaal voor niets gepoetst…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Mulder schreef:XMine schreef:Vandaag een paar uurtjes geweest en niet erg veel foto’s gemaakt. In de link hieronder een collage.
Mooie openingsfoto. Heb ik haar toch niet helemaal voor niets gepoetst…
‘t Is dan ook een erg mooie auto!
Als je ‘m op groter formaat wilt hebben stuur je maar een pb’tje met e-mailadres!
Citroënloos
Hoi allemaal,
Ik vond het ook weer een zeer geslaagde CitroMobile.
Zaterdag met de DIGIT de rit naar Utrecht gedaan.
Vooral zaterdag was het lekker druk en kon je je ogen uitkijken op het parkeerterrein met die vele Cit’s!
Aan het eind van de dag nog even de plaatselijke Shoarmatent onveilig gemaakt, die overigen op de menukaart heus “Citroën ijs” had staan!
Zowaar dus met de twee puntjes op de e.
Enkelen van ons hebben er foto’s van gemaakt, dus die verwacht ik binnenkort wel hier te zien.
Na het eten een feestje in Rotterdam om vervolgens na 12en weer op Zeeland aan te gaan. Rond 2u lag ik in bed, om 8 uur weer op en toen in de GSA naar de CitroMobile!
Zondag was het allemaal wat rustiger wat de pret niet mocht drukken overigens. Weer was ook meteen wat minder, maar heb des te meer aankopen gedaan op zondag.
Ben benieuwd naar het verloop voor volgend jaar.
Zou het toch erg leuk vinden als er een soort typenscheiding of op zijn minst toch een merkscheiding komt. Ik stoor me nogal aan die japanse en duitse troep die regelmatig tussen dat frans schoon stonden…
Veel foto’s gemaakt, ook veel foto’s gezien hier zeg…
Meerdere malen mijn DIGIT terug zien komen op de talloze foto’s.
Mijn foto’s volgen van de week op http://www.citrofiel.tk die inmiddels in een nieuw jasje (nog niet geheel functioneel) te zien is.
Mensen, het was gezellig en volgend jaar denk ik ook maar eens mee kamperen.
Hans
BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.
Totaal aantal Berichten: 849
- 2CV 6 Spécial S6 '90
- 2CV Acadiane
- Saxo 1.1 Ben
Wij waren er vandaag - zondag - toch nog even gaan kijken aan
het eind van de dag:
http://www.glimeend.nl/auto/albums/CM2009/
[ http://www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990) - Acadiane (1985) - 2CV Spécial (1976)
Het waren weer 2 topdagen! Mijn 11e keer Citromobile en nog nooit heb ik het zo druk gezien als gisteren!
Ik kwam rond 11.30 uur aan en kon de BX alleen helemaal achterop het terrein kwijt. Vanochtend was ik er daarom al om 9 uur.
Terwijl ik 1.000 foto’s heb te bewerken, kan ik alvast meededelen dat ik het erg leuk vond om weer met al die bekenden (en minder bekenden) een babbeltje te maken en zeer veel mooie Citroëns heb gezien.
En nu weer een jaar wachten op het mooiste weekend van het jaar…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
www.citrofiel.tk schreef:Aan het eind van de dag nog even de plaatselijke Shoarmatent onveilig gemaakt, die overigen op de menukaart heus “Citroën ijs” had staan!
Zowaar dus met de twee puntjes op de e.
Enkelen van ons hebben er foto’s van gemaakt, dus die verwacht ik binnenkort wel hier te zien.
Dit is toch de ideale menukaart na een dagje Citromobile!!
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 674
- CX 2000 Pallas "Eloise"
- Xsara Coupé 1.6 16V VTR
Wat heerlijk zo m’n eerste citromobile!
Heb met de kaak op de grond en de ogen op steeltjes gekeken naar al het moois wat daar stond. Lekker lopen struinen verder, veel functionele en minder functionele aankopen gedaan en lekker lopen struinen 2 dagen lang.
Nu alleen nog kijken hoe we de huur gaan betalen…
Xsara Coupé 1.6 16v VTR, CX 2000 Pallas “Eloise”
Ex: ZX 1.4i Reflex, ZX 1.4i Furore, Megane Scénic RT 2.0, BX 1.4 Deauville “Cruella”,
Totaal aantal Berichten: 1120
- Ami 8 Break
- CX Athéna
Hier de bumperklever van Pascal . Was een erg leuke en gezellige dag, veel leuke en vooral handige info tot me genomen die bij mijn speurtocht naar een cx goed van pas komen.
Ik heb wel twee foto’s gemaakt. Beide van de Basalte. Maar die zag ik al vaker langs komen dus ga ik lekker niet posten
Ik vond die nieuwe cabrio niet echt heel erg mooi trouwens. Had me er iets meer bij vorgesteld.
My other car is a broomstick.
Totaal aantal Berichten: 9070
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Hehe, eindelijk zijn mijn foto’s ook klaar. Zijn ze:
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
hogervp schreef:XMine schreef:Vandaag een paar uurtjes geweest en niet erg veel foto’s gemaakt. In de link hieronder een collage.
Prachtige collage!
Zeg maar voor degenen die geen genoeg kunnen krijgen van al die foto’s.
Patrick
Hele moooie plaatjes, dat bespaart me een heleboel bukwerk.
Mijn complimenten
Totaal aantal Berichten: 555
- ID/DS DS21ie Pallas Hydraulique
Ik kom nu voor de derde keer en ik vond dit de beste editie.
Wat ik beter zou vinden is om de wagens per type te laten parkeren, door bvb iedere club een aantal parkeervakken toe te wijzen. Hier en daar verspreid is leuk, maar een ganse rij dezelfde neuzen en konten is veel mooier.
volgend jaar met de CX!
BEsuper schreef:
Wat ik beter zou vinden is om de wagens per type te laten parkeren, door bvb iedere club een aantal parkeervakken toe te wijzen. Hier en daar verspreid is leuk, maar een ganse rij dezelfde neuzen en konten is veel mooier.
lijkt mij aardiger om “vreemde merken” bij elkaar te zetten… ergens op het achterterrein zodat de wel troenen op de “eerste rang"staan.
stonden wederom meer “vreemde eenden in de bijt” als voorgaande jaren.
XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8
Totaal aantal Berichten: 5019
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
patje74 schreef:
‘T was weer fantastisch zaterdag!
Ennuh Patrick…, deze fotoserie is echt top man!