6 van de 12
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »

foto’s en nabespreking citromobile
Kees-Jan Smit
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 777

- 2CV 2cv6 Spécial
- Berlingo 1.6 Tonic
Gepost: 04 mei 2009 12:21 PM
  [ # 76 ]
ernst23 schreef:

Ruw en “uncut”, maar wel ± 300stuks….

Veel plezier Cool

Deel 1:
http://picasaweb.google.nl/Ernst2323/090502Citromobile2008Deel1?feat=directlink

en Deel 2:
http://picasaweb.google.nl/Ernst2323/090502Citromobile2008Deel2?authkey=Gv1sRgCNa64v7ciMj2nQE&feat=directlink

De laatste foto van deel 1 (met de DS ambulance). Leuke snoek hoor, maar die beige eend die er naast staat is helemaal geweldig! (c’est la mienne…)

Profiel  

Sable Doré
> 1200 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1288

- C1 serie II
Gepost: 04 mei 2009 12:22 PM
  [ # 77 ]
Profiel  

OliZX
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 849

- 2CV 6 Spécial S6 '90
- 2CV Acadiane
- Saxo 1.1 Ben
Gepost: 04 mei 2009 12:30 PM
  [ # 78 ]
XBXG schreef:
www.citrofiel.tk schreef:

Aan het eind van de dag nog even de plaatselijke Shoarmatent onveilig gemaakt, die overigen op de menukaart heus “Citroën ijs” had staan!

Dit is toch de ideale menukaart na een dagje Citromobile!!  Laughing

Smile

En er zaten geen harde stukjes in…? Wink

[ http://www.glimeend.nl ] [ www.flickr.com/glimeend ]
2CV6 Spécial (1990) - Acadiane (1985) - 2CV Spécial (1976)

Profiel  

EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5010

Gepost: 04 mei 2009 12:41 PM
  [ # 79 ]

Volgens mij was het helemaal in stijl vooral krokant. Laughing

Profiel  

stefaan5089
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1142

Gepost: 04 mei 2009 01:00 PM
  [ # 80 ]
robb schreef:

@Stefaan: dat is de eerste keer dat iemand mijn auto heeft gefotografeerd en gepost! Van 2 kanten nog wel….  Laughing

Tja, ik dacht ik ken die auto Laughing
Dus heeft mijn vrouwtje hem maar op de foto gezet Laughing
Eigenlijk heb ik lopen kijken en genieten van de troenen. De foto’s zijn door mijn vrouw gemaakt. Had enkel maar te zeggen wat ik op foto wou Laughing

C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
      AX 1.0 Tonic ‘95

Profiel  

beerpeet
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3025

- BX 19 GT
- BX 16 RS
Gepost: 04 mei 2009 03:06 PM
  [ # 81 ]

Hier nog wat foto’s van de zondag: http://www.mijnalbum.nl/Album=QJ6KWLVF Wink

Profiel  

cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1412

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 04 mei 2009 03:27 PM
  [ # 82 ]
stooftaker schreef:
BEsuper schreef:

Wat ik beter zou vinden is om de wagens per type te laten parkeren, door bvb iedere club een aantal parkeervakken toe te wijzen. Hier en daar verspreid is leuk, maar een ganse rij dezelfde neuzen en konten is veel mooier.

lijkt mij aardiger om “vreemde merken” bij elkaar te zetten… ergens op het achterterrein zodat de wel troenen op de “eerste rang"staan.
stonden wederom meer “vreemde eenden in de bijt” als voorgaande jaren.  Rolling Eyes

Ze moeten echt eens een strikter beleid gaan voeren om de niet-Citroëns naar achteren te leiden. Nu is er totaal geen controle op. Zet er doorlopend één of twee man neer en het is geregeld. Die kan dan meteen de boekjes uitdelen. Hebben ze niet eens extra mensen nodig.

Ik vind persoonlijk het door elkaar staan van de typen wel leuk. Anders krijg je dat bijvoorbeeld de DS-liefhebbers alleen even langs hun eigen rijtje wandelen en de rest niet zien.

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 04 mei 2009 03:44 PM
  [ # 83 ]

Ik vind het perfect zo. Alles door elkaar heen, incl. vreemde eenden, ik kan mij er niet aan storen. Ik moet zelfs zeggen dat er soms erg leuk non-cit materiaal te vinden was.

Om alle types bij elkaar te zetten vind ik overigens toch eh… tsja, hoe zal ik het zeggen? Je krijgt dan van die Burton-achtige taferelen met afzetlint en dergelijke. En dat vond ik nou niet bepaald een sympathieke “samen zijn” uitstraling hebben.

(Ik moest, tezamen met o.a. de DS die voor mij reed, zelfs in de achteruit terug omdat diegene die met zijn knietjes over elkaar bij het lint zat, niet even het lint wilde optillen zodat wij gewoon door konden rijden. En dat terwijl meer dan de helft van de tupperware reeds uitgevlogen was.)

Profiel  

patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 15438

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 04 mei 2009 03:50 PM
  [ # 84 ]
cxfanatic schreef:

Ze moeten echt eens een strikter beleid gaan voeren om ......

Trikt beleid past niet bij het vrije, laagdrempelige en open karakter van dit unieke evenement. En dat karakter is iets kwetsbaars wat men moet koesteren.
Het is een evenement voor Citroën-liefhebbers en de parking is geen expositieruimte, maar een parking. Dat het daarnaast een ontmoetingsplaats is waar iedereen met veel plezier overheen loopt en zijn ogen uit kijkt, is prachtig. Maar je moet daar niet in doorslaan door het parkeerbeleid aan te passen om de inrichting aan iemand zijn smaak te laten voldoen.

Profiel  

stooftaker
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 453

Gepost: 04 mei 2009 05:26 PM
  [ # 85 ]

Ach ieder zijn smaak zullen we maar zeggen, maar een X5 vind ik niet zo bijzonder…
Verder is de [arking wellicht geen deel van de beurs, maar imho toch altijd een zeer essentieel dag van de dagindeling (en geweest) het rondje buiten, daar ben ik toch altijd langer bezig dan het rondje binnen Cool

Heb mijn XM overigens ook nog 2 keer teruggevonden op de foto’s Cool

XM V6 24v Exclusive
Xsara Picasso 1.8

Profiel  

bleudelta
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 139

- CX 2200 super c-matic
- CX 2400 IE Prestige Automatic RHD
Gepost: 04 mei 2009 07:36 PM
  [ # 86 ]

Juist alles doormekaar is zo geweldig! En als alles wat niet-cit was, naar de achterkant had gemoeten, had het nog tussen de citroenen gestaan, want ook daar stond het helemaal vol (op de zaterdag dan, zondag weet ik niet).

(is ook gewoon de kift hoor: toen ik een paar jaar terug voor de eerste keer kwam, wist ik niets van dat cit/noncit parkeergebeuren en werd ik met mijn DAFfodilletje uit 1963 bruut naar ‘het achterveld’ verwezen. Vond ik niet leuk Sad .)

‘k heb groene vingers!! En sinds kort ook rooie.

Profiel  

www.citrofiel.tk
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 640

Gepost: 04 mei 2009 09:42 PM
  [ # 87 ]

Ik blijf erbij dat alles wat non-cit is gewoon lekker bij elkaar achter de hallen geplaatst mag worden en dat alleen de cit’s bij elkaar staan.

Ik kan me best storen aan een lelijke mercedes “jeep” naast een mooie cit…

Tuurlijk waren er ook leuke non-cit’s maar dan doel ik alleen op de oudere exemplaren van Simca, Peugeot en nog wat bijzondere gevalletjes en zeker niet de standaard Opel, VW en japanse troep.

Het is en blijft een Citroën-evenement en ik ben het helemaal met Stoof eens dat het niet just een parking is. Die parking is inderdaad toch hetgeen waarvoor ik ook naar de CitroMobile kom!

Maar goed, volgend jaar zal alles waarschijnlijk anders zijn en zien we dan wel hoe we hier een mouw aan kunnen passen lijkt mij.

Hans Arrow

BX DIGIT 1985, C35 2.2D 1979, CX 2.5RI Familiale 1986, C2 1.4VTR en voor dagelijks een C6 3.0D V6 2012.

http://www.citrofiel.tk

Profiel  

Tjerk
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3762

- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Gepost: 04 mei 2009 10:08 PM
  [ # 88 ]

Hans, ik ben het helemaal met je eens. Bijna moesten we onze CX naast een Toyota Prius parkeren Shocked

C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV

Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Profiel  

Autofan
> 3000 berichten
Totaal aantal Berichten: 3355

- 2CV Auto
Gepost: 04 mei 2009 10:39 PM
  [ # 89 ]

Aan de ene kant ben ik het wel met Patje eens over de laagdrempelige uitstraling en open karakter.

Maar aan de andere kant is het wel jammer als je daar met je Citroën rondrijd en een plaatsje achter op het terrein moet zoeken omdat er allemaal nieuwe jappen staan die daar ruimte verspillen. Dat er soms een Panhard of Simca of andere oldtimer staat kan me dan nog niet eens zoveel uitmaken, maar die nieuwe auto’s die we dagelijks in de file zien staan mogen van mij part aan de achterkant van de hallen staan.

Er staan trouwens best wel mooie auto’s aan de achterkant van de hallen. Ik ben er dan redelijk vaak geweest, omdat mijn eigen auto er helaas moest staan. (Er stonden allemaal toyota’s en andere zooi op het voorterrein) en daar stonden nog aardig wat DS’en CX’en 2CV’s en weet ik veel wat nog meer. Ook auto’s die niet aan de voorkant konden staan, omdat het vol was.

Misschien is het niet eens zo’n slecht idee om voortaan over het hele terrein te lopen om ook de auto’s daar te bekijken?

Profiel  

XBXG
> 15000 berichten
Totaal aantal Berichten: 15823

- Ami 8 Club
Gepost: 04 mei 2009 10:39 PM
  [ # 90 ]
patje74 schreef:

Ik vind het perfect zo. Alles door elkaar heen, incl. vreemde eenden, ik kan mij er niet aan storen. Ik moet zelfs zeggen dat er soms erg leuk non-cit materiaal te vinden was.

Om alle types bij elkaar te zetten vind ik overigens toch eh… tsja, hoe zal ik het zeggen? Je krijgt dan van die Burton-achtige taferelen met afzetlint en dergelijke. En dat vond ik nou niet bepaald een sympathieke “samen zijn” uitstraling hebben.

(Ik moest, tezamen met o.a. de DS die voor mij reed, zelfs in de achteruit terug omdat diegene die met zijn knietjes over elkaar bij het lint zat, niet even het lint wilde optillen zodat wij gewoon door konden rijden. En dat terwijl meer dan de helft van de tupperware reeds uitgevlogen was.)

Ik ben het vaak met je eens Patrick (leuk om je weer ff gesproken te hebben!  Very Happy ), maar nu niet. Al moet ik zeggen dat dit een discussie wordt die niet in dit topic thuis hoort.

Een jaar of 10 geleden stond er gewoon een bordje bij de hoofdingang: “Citroëns link, Non-Citroëns rechts”. How hard can it be?
Daarmee had je alle type Citroën door elkaar heen op de hoofdparkeerplaats en de niet Citroëns (waaronder altijd een heleboel leuke andere klassiekers) achterop het terrein. Dat was zo simpel en de meeste mensen hielden zich netjes aan zo’n verwijzing met 2 simpele bordjes.

Ik kan mij echt totaal niet storen aan die mooie klassieke Mercedessen, een schitterende 504, een paar zeldzame Audi’s, een MG B GT, maar een Hyundai-busje of een Astra bedorven toch echt mijn mooie Citroënfoto’s.  Rolling Eyes

Wie weet hangen er volgend jaar tóch weer bordjes (al dan niet door mijzelf opgehangen Wink ).

Ontopic: chapeau chapeau voor alle schitterende foto’s!!
Het blijft nog wel even wachten op mijn foto’s, want 1.000 foto’s bewerken valt toch iets meer tegen dan ik had verwacht… Surprisedops:

Profiel  

6 van de 12
« Eerste  < Vorige 4 5 6 7 8 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook