parkeert dat nu nog een beetje ? zo’n hippie mobiel met een boot ?
Totaal aantal Berichten: 6313
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Ik heb gisteren de sleepring, draadbundel en stuurkap met knopjes voor de stuurbediening aangesloten op een DHZ-stuurwielinterface voor de Sony radio en het werkt zowaar perfect. Daarnaast heb ik alle restanten van het ooit aanwezige Texalarm weggeknipt en is de originele kabelboom her en der weer hersteld.
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gisteren door medeforummer dappieman gereviseerde verstuivers gemonteerd en de motor loopt veel rustiger en stiller. De koudstart blijft wat moeizaam, maar dat is weer een andere kwestie. De wasthermostaat voor de inspuitvervroeging is in ieder geval stuk. Daar heb ik nog een nieuwe van liggen ergens, die moet er binnenkort maar even op.
En de voorverwarming weer aansluiten, dan horen we je straks niet meer aankomen
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
De klusrapportage van vandaag:
-Het koelsysteem is weer lekvrij na montage van een nieuwe kachelslang, er zat een gaatje in vlak bij de aansluiting op het thermostaathuis.
-Het slot van de bijrijdersdeur werkt weer perfect na een kennismaking met een ultrasoonbad en wat vers vet.
wanneer kom je je bumpert halen ?
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gisteren een nieuwe voorpijp gemonteerd, olie en oliefilter vervangen. De oude voorpijp was nog niet lek, maar lang had het niet meer geduurd voor hij in stukken was gebroken. Met de nieuwe is hij ook weer wat stiller.
Totaal aantal Berichten: 4870
- Xsara Scootertje.
Heel goed.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “
Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Mooi Lucas, jouw XM wordt ook steeds beter .
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Dat heet ‘goed onderhoud’
En ook stiller, nu horen we je niet meer aankomen
- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Het gaat goed met nummer 21. De vakantie heeft ie uiteraard ook prima doorstaan. Hij start alleen weer wat minder fijn nu het weer wat kouder begint te worden, daar ga ik dus op korte termijn maar eens wat aan doen. Bovendien heb ik sinds vanavond met dank aan gompy58 een nieuwe voorbumper in de juiste kleur. En met nieuw bedoel ik niet als nieuw, maar gewoon echt 100% nieuw. Het is een beetje een vlag op een modderschuit zo dus ik ga er in ieder geval maar een nieuwe chromen lijst in klikken en eigenlijk moeten er ook gewoon een paar nieuwe knipperlichtunits in want de huidige zijn echt verrot. En misschien moet ik nummer 21 ook weer eens door de wasstraat jagen.
Voorzichtig met wassen hoor. Die zonnecellen zijn fragiel.
Wim,
Disciplus Simplex
Lucas Unger schreef:Het gaat goed met nummer 21. De vakantie heeft ie uiteraard ook prima doorstaan. Hij start alleen weer wat minder fijn nu het weer wat kouder begint te worden, daar ga ik dus op korte termijn maar eens wat aan doen.
Yess, lekker rommelen aan de brandstofpomp
Ik zal de afstelprocedure eens opzoeken, is weer een tijdje geleden.
Pomp zou ik als allerlaatste pas aanraken:
gloeiers doormeten, meten of er prik op komt, compressie test en daarna pas die pomp van zn padje aftrekken. Die hoef je voor de winter niet bij te stellen. Misschien een keer je wasthermostaatje ofzo
Ouwe mopperkont