vragen over spiegel en scheefstaand stuur.
superbart
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 5

Gepost: 13 mei 2009 04:01 PM

Hi,

ik heb onlangs een C5 2.0 G3 break uit 2005 gekocht, en heb wat vraagjes. Ben een noob op citroen gebied, maar ga toch zoveel mogelijk zelf oplossen Smile

ten eerste is het glas van mn rechter buitenspiegel gescheurd. Dit wil ik graag vervangen. Waar kan ik deze (ev. online) voordelig aanschaffen? Bij winparts kan ik enkel de glazen voor de -04 modellen vinden, zijn dit dezelfde?

daarnaast stond mn stuur bij aanschaf recht, maar trekt het steeds meer naar links toe, staat al ongeveer een kwart schuin als de auto rechtdoor rijdt. Maak ik vervolgens een bocht naar links maak , dan voelt t stuur ook wat wazig aan. Een bocht naar rechts voelt normaal.
Weet iemand wat dit kan zijn?

En als laatste heb ik een vraagje over de meldingen van de boordcomputer; die geeft continu de melding ‘storing in esp/asa systeem. Zou dit met voorgaand probleem te maken kunnen hebben? En is t aan te raden hiermee langs de citroendealer te gaan? Dat is t altijd natuurlijk, maar ik werk 6 dagen in de week, en moet hiervoor meteen een volledigde dag vrij nemen.

Ik hoor jullie mening graag!!

m vr gr Bart

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook