Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Tijd voor een eigen draadje…
Dat was niet z’n bedoeling. Zou toch alleen maar een lange reeks afradingen worden. Zelfs met een
E 300,- aanschafprijs niet de moeite lijkt me, of het doel moet zijn een zo brak mogelijke CX in een zo goed mogelijke staat om te toveren. En toveren is nodig !
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl
Totaal aantal Berichten: 15707
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Siert schreef:Niet echt de goede plaats voor dit bericht misschien maar ik wil geen nieuw topic openen voor deze auto waarvoor ik al een project topic heb op een Nederlandse, een Finse en een Engelse website…
Dus hier een beschrijving van mijn nieuwe project, een roestige CX 20 Reflex uit 1981: http://www.sportklassiek.nl/phpbb3/viewtopic.php?f=1&t=651
Of om te leren lezen…
Had vanmiddag nog niet alle foto’s gezien maar dit is echt heel erg slecht,mag wel een hele goede lasser bijkomen wie durft,nu maar weer verder denk met het uitkijken naar cx-en
Totaal aantal Berichten: 6497
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Zojuist om 18.15u op de Hatertsebrug in Nijmegen cejixman gespot in zijn serie 2 Prestige. Driftig zwaaien vanuit mijn in tegengestelde richting komende break mocht niet baten; cejixman was te zeer aan het genieten om mij op te merken.
Misschien moet ik ook maar geel dimlicht gaan voeren, dan valt mijn break net zo hard op als zijn CX. Jammer alleen dat je er geen moer bij ziet als je het echt nodig hebt (als het donker is, dus). Maar leuk staat het wel…
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)
Totaal aantal Berichten: 1823
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Drie stukjes van onze oosterburen over de GTi Turbo 2:
Way out in the water, see it swimming.
Vanmiddag parkeerde ik in de ondergronds garage van het umcg (universitair medisch centrum groningen) naast een grote donkerblauwe CX 25 limousine turbo. Dat stond op het typeplaatje dat op de hoedenplank ligt. Ik heb de auto even staan bewonderen, ziet eruit als een “lopend project”. Het is trouwens een Vangelis liefhebber. (muziek) Ik heb onder de ruitewisser even een papiertje met het adres van het forum gedaan
Gisteravond ook in Groningen Op het Damsterdiep reed ik achter een CX 2500D Pallas. Hij draaide af naar de Huisartsenpost. 99-SR-TJ
Groetjes Harry
Ze zijn wel populair bij artsen ja
Ik heb in het verleden wel eens een bronskleurige serie 1 zien staan.
Ik kwam de eigenaar van de limousine tegen gisteravond in de parkeergarage. Ik heb flink wat reklame voor het forum gemaakt. Hij zij dat hij inderdaad wel wat technische assistentie kon gebruiken en viste een grote slang van de achterbank. En door een rotte injector is ie al een paar keer aangehouden door de politie vanwege de zwarte roetwalm.
Dus ik hoop dat we weer een liefhebber erbij hebben
Totaal aantal Berichten: 943
- CX 2500 D Break
- CX 2000 Pallas
Ik zag zaterdagavond een CX met pech op de A15 (ongeveer bij Papendrecht/Alblasserdam geloof ik). ANWB lag er al onder. Kenteken was iets met -JJ-JP.
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Een leuk filmpje over een enorme Prestige!
Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
Prestige XXL ! veeeel been ruimte.
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje
Totaal aantal Berichten: 15707
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Gisteravond omstreeks kwart over acht op de A58 bij Bergen op Zoom. Ik reed in de richting van Vlissingen en in de andere richting kwamen mij een paar niet te misvatten gele CX-koplampen tegemoet. Zwaaien had geen zin, daarvoor was het al te donker.
Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Nelis Infra schreef:Een leuk filmpje over een enorme Prestige!
Bij Van Bemmelen staat het “kleine” broertje van deze prestige.
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
- Berlingo 1.9D 600
- CX 2400 Pallas
- CX 2000
Da’s vast geen euroknaller geweest…