Mighel schreef:En bij het terugmonteren geen vet in het nylon busje, maar een beetje vet op de kogel. Doe je vet in het busje dan sloop je het busje bij het monteren omdat het teveel aan vet er niet uit kan zonder het busje te laten scheuren.
Als het goed is zit er in de bovenkant van het nylon busje een klein kruisje, zodat overtollig vet eruit geperst kan worden.
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Ik heb vandaag ongeveer 15 verschillende Citroën garages en toeleveringsbedrijven benaderd voor zo’n ‘acceleratiekabel’. Allemaal ‘grote namen’ hoor.
NOPPES NIKS NIENTE NUL. Niet te vinden zo’n klote ding !! Niet leverbaar meer.
WEL VIA VIA DEZE TIP (klopt 100% zeker weten): Is uitwisselbaar met die van een PEUGEOT 405 !!! precies hetzelfde.
Logisch ook wel want er ligt in beide wagens hetzelfde blok.
Dat zal wel al een heel stuk makkelijker zoeken dan ‘het is voor een BX automaat’.
Ik dacht meteen laat ik deze nieuw opgedane kennis met jullie delen.
Hoef je op de sloop dus niet meer persé naar een BX te zoeken.
Avec avec
Totaal aantal Berichten: 6168
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Dat die kabel niet meer leverbaar is, wisten deze “boys” al een poosje hoor. En die van de 405 is er ook niet meer, of heb jij er nou een gevonden?
A qui mon ami.
DEUX !!
en ja, ik koop ze allebei !
Avec avec