Kan iemand mij helpen aan de onderdeelnummers van de 2 thermocontacten in het inlaatspruitstuk van mijn 22TRS?
Eentje zit er aan de zijkant (kant van luchtfilter) en die andere heeft
2 aansluitingen voor slangetjes en zit onderaan het spruitstuk.
Bij voorbaat dank
Sjaak














































Totaal aantal Berichten: 43340
Geregistreerd: 26-02-2005
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Die dingen gaan nooit stuk, tenzij de pijpjes afgebroken zijn…...
Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!
Doneer, zo blijven we draaien!
disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste





















Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
1thermocontact heb ik gevonden, 95 606 722, die zit er langs de zijkant in.
Waar moet de andere zitten?
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.



























Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Vreemd, je hebt wel dat plaatje, dan heb je toch ook de nummers?
4 = inderdaad 95 606 722
9 = 95 611 977
Ook bedankt!
In het onderdelenboek staan wel plaatjes maar geen onderdeelnummers,
ik vermoed omdat de nummers wel eens wijzigen.
De reden dat ik ze wil vervangen is trouwens dat bij de koude start
de “automatische choke” niet meer werkt, voorheen liep de motor
bij koude start altijd vanzelf wat hoger in toeren stationair, ik vermoed dat dit geregeld wordt door die slangetjes, drukdoosjes en thermocontacten. De slangetjes lekken niet dus vermoed ik dat 1 van die
thermocontacten z’n werk niet meer doet. Na een minuut of 4 rijden viel het stationair weer terug naar het normale toerental.
Grtz,
Sjako