Ik heb een vraag over bumperkits,
Als ik er eentje bestel van zeg maar cituning moet je die dan erna nog laten spuiten of doen ze dat voor jou mits bijgeven van de kleurcode?
En als ik een andere uitlaat zou willen steken is het dan het beste dat ik helemaal voor een inox lijn ga of gewoon de achterste pot vervang?
maar dan ga ik wel moeten slijpen en vervalt mijn fabrieksgarantie neem ik aan?
hey slayer
geen enkele bumperkit wordt geleverd in de gewenste kleur naar mijn weten omdat er anders kleur verschil optreed.en als je pech hebt dan durft er al wel eens wat aanpas werk zijn aan zo’n kits.
wat de uitlaat betreft.als je van Belgie bent dan zou ik het gewoon houden bij een E-gekeurde demper.tenzij ge het niet erg vind om ieder jaar ff om te bouwen.zo neen dangewoon die volledige lijn steken van voor tot achter zonder cat tss en dempers
grtss
Dus die inoxe lijn is niet E-gekeurd?
Ik weet niet of mijn huidige uitlaat uit 1 stuk bestaat of afzonderlijke.? dus ik zal men huidige pot mss eruit moeten worden geslepen.
maar waar zou ik dan het beste voor kiezen als ik een sportief geluid wil?
niet zwaar maar rally achtig
en heb ik ook een ander geluid met een andere demper?
het spuiten van bumper kost ook 100€ +-?
Totaal aantal Berichten: 446
- (Grand) C4 Picasso 1.6 VTi Selection
Slayer schreef:
het spuiten van bumper kost ook 100€ +-?
t spuiten van 1 bumper kost rond de 200 euro als t goed gebeurd
e.keurmerk
Hoezo ekeurmerk?
Is op zich niet verplicht in nederland apk technisch is het geen probleem rdw heeft dit probleem slim opgelost heeft alle tunings problemen naar politie verschoven ik heb een advies zorg voor niet teveel uilaaat geluid ik rij zonder achterdemper rond en geluid is beschaafd.
gr bert
opa kan het toch niet laten maar het houd mij wel jong!!!
ja in belgie mag dit niet